*M* Skrevet 12. juni 2004 #1 Del Skrevet 12. juni 2004 Selv er jeg en blanding av Sverige og England. Har familie i Sverige, men er mer fascinert av engelsk fotball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 12. juni 2004 #2 Del Skrevet 12. juni 2004 Portugal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. juni 2004 #3 Del Skrevet 12. juni 2004 Blir vel pent nødt til å heie på danskene jeg, også heier jeg litt på Spania og Sverige også. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 12. juni 2004 #4 Del Skrevet 12. juni 2004 England, pga familie. Og etter i dag: Hellas. :D Strålende hvordan de senket Portugal. Hihihi! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. juni 2004 #5 Del Skrevet 13. juni 2004 Har ikke bestemt meg enda jeg, egentlig ingen av dem. Men det blir jo mye morsommere å følge med hvis man holder med noen. Portugal, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 13. juni 2004 Håper mange får med seg storkampen ikveld 20.45! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 13. juni 2004 #7 Del Skrevet 13. juni 2004 ITALIA Og jeg ska gi dere en GOD grunn Francesco Totti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. juni 2004 #8 Del Skrevet 13. juni 2004 Synes ikke England fortjente å tape i kveld, men som alltid er det jo antall mål som teller... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 13. juni 2004 #9 Del Skrevet 13. juni 2004 Frankrike og Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 14. juni 2004 #10 Del Skrevet 14. juni 2004 Holder med Sverige. Er helt enig i at England ikke fortjente å tape i går kveld, men det har nå seg slik at fotballen er rund, enten en vil eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. juni 2004 #11 Del Skrevet 14. juni 2004 Frankrike eller England. Etter kampen i går så blir jeg helt svett! Viser at fotball kan være meget overraskende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. juni 2004 #12 Del Skrevet 14. juni 2004 Har faktisk ingen favoritt som skyter seg frem denne gang. Men har alltid vært og kommer alltid til å være svak for Italia! Ang. kampen i går mellom Frankrike - England. Viser bare at kampen varer til dommeren blåser av, og fotballen er fortsatt rund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 14. juni 2004 #13 Del Skrevet 14. juni 2004 Heier litt på Danmark! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 14. juni 2004 #14 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg heier på Frankrike og hadde en fin kveld i går.... Er ikke enige med dere som synes det var en ufortjent seier. England spilte flott forsvar, men det var Frankrike som eide ballen i største deler av kampen... Men håper begge lagene går videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 14. juni 2004 I kveld braker det løs for våre naboer og de italienske teknikerne. Heia Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 14. juni 2004 #16 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg klarer liksom ikke å bestemme meg jeg da, men Italia , Frankrike og Danmark er vel favorittene. Ja, og Spania da,selv om de senket Norge på veien til kvalik........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 14. juni 2004 #17 Del Skrevet 14. juni 2004 Spania eller Frankrike. Eller, jeg heier vel egentlig mest på Sverige, men jeg tror Spania eller Frankrike vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 14. juni 2004 #18 Del Skrevet 14. juni 2004 Nederland er min favoritt, og har vært det siden 1988... Da var jeg 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grublis Skrevet 15. juni 2004 #19 Del Skrevet 15. juni 2004 håper Sverige eller Danmark vinner :-) Heier masse på Nederland og Frankrike-- var helt konge at de senket England Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 15. juni 2004 #20 Del Skrevet 15. juni 2004 Spania har det visstnok med å gjøre det skikkelig dårlig i mesterskap, så jeg ville ikke satset penger på dem. Sverige ser jo ut til å være hot. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå