Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg å samboeren har vært sammen i snart 5 år. Det har vært mye opp å ned. Men vi har altid kommet oss gjennom.Et av problemene har vært at han sier veldig mye dumt over nettet. Å dette blir egentlig bare værre å værre. Hvor langt kan det gå før man kaller det utroskap? Jeg har prøvd å snakke med han. Men kommer vist ikke i gjennom. Han fortalte bla en dame for ikke så lenge siden at vi hadde et ganske åpent forholdt sånn. Å at det var mest vennskap enn kjærlighet mellom meg å han.

Anonymous poster hash: 585a6...ace
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uakseptabelt. Dump ham NÅ!

• Liker 1
Skrevet

Nei nei nei nei, det her skal du ikke finne deg i. Hadde vært helt uakseptabelt her i gården.

Skrevet

Utroskap trenger ikke nødvendigvis å være at typen din har en fysisk forhold til noen andre....

Skrevet

Hadde aldri godtatt noe slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg fryktelig dum når jeg skriver dette. Å kanskje naiv. Men av å til føler jeg at det er min egen skyld. Vi har veldig lite sex. Å dette har han tatt opp med meg også. Men jeg har bare ikke lyst. Jeg fortalte han hvorfor. Han gjør ikke noe som helst romantisk rundt det. (trenger ikke altid, men av å til?) Og jeg får heller ingenting ut av det. Det tar så lang tid sier han!! Han legger seg heller som regel ikke sammen med meg. Å er da han "prøver seg". Kanskje fordi det er lettvindt? Vet ikke..
Men det jeg prøver å få frem er at jeg kanskje skulle hatt mer sex med han. Vet ikke. Føles bare veldig forvirrende hele greia..

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Jeg føler meg fryktelig dum når jeg skriver dette. Å kanskje naiv. Men av å til føler jeg at det er min egen skyld. Vi har veldig lite sex. Å dette har han tatt opp med meg også. Men jeg har bare ikke lyst. Jeg fortalte han hvorfor. Han gjør ikke noe som helst romantisk rundt det. (trenger ikke altid, men av å til?) Og jeg får heller ingenting ut av det. Det tar så lang tid sier han!! Han legger seg heller som regel ikke sammen med meg. Å er da han "prøver seg". Kanskje fordi det er lettvindt? Vet ikke..

Men det jeg prøver å få frem er at jeg kanskje skulle hatt mer sex med han. Vet ikke. Føles bare veldig forvirrende hele greia..

Kjære deg! Du er ikke dum, du er forelsket. Og det har sine følger. Du er rett og slett blitt helt blind. Hvis du tror det at å ha mer sex med han, får han til å bli, så må du endre tankegangen din. At han sier at han er i et åpent forhold med lite kjærlighet - det er ikke å være utro , men det er på god vei. Kvitt deg med han, selv om det er forferdelig vanskelig. Jeg vet hvor vanskelig det er, men du må bare redde deg selv. Før eller siden kommer han til å være utro, og du kan ikke forandre det med sex eller ikke. Han har dessverre ingen respekt for deg når han skriver slikt. Tenk deg da, skal du måtte gjøre ditt og datt for å beholde han. Nei, du gir han et spark i ræven og ut med han!

Skrevet

personlig så synes jeg følelse messig utroskap er verre enn et fysisk utroskap.

• Liker 2
Gjest Minpin
Skrevet

Dette kalles emosjonell utroskap og snart blir den sannsynligvis fysisk også. Spiller ingen rolle hvor lite sex dere har, med mindre dere er enige om å ha et åpent forhold er det utroskap å holde på sånn med andre mens dere er sammen. Jeg ville rygget unna han der.

Gjest Minpin
Skrevet

Dette kalles emosjonell utroskap og snart blir den sannsynligvis fysisk også. Spiller ingen rolle hvor lite sex dere har, med mindre dere er enige om å ha et åpent forhold er det utroskap å holde på sånn med andre mens dere er sammen. Jeg ville rygget unna han der.

AnonymBruker
Skrevet

That grammar.

Anonymous poster hash: 44fa2...77b
Gjest Tris
Skrevet

Dump han. Han respekterer deg jo ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg! Du er ikke dum, du er forelsket. Og det har sine følger. Du er rett og slett blitt helt blind. Hvis du tror det at å ha mer sex med han, får han til å bli, så må du endre tankegangen din. At han sier at han er i et åpent forhold med lite kjærlighet - det er ikke å være utro , men det er på god vei. Kvitt deg med han, selv om det er forferdelig vanskelig. Jeg vet hvor vanskelig det er, men du må bare redde deg selv. Før eller siden kommer han til å være utro, og du kan ikke forandre det med sex eller ikke. Han har dessverre ingen respekt for deg når han skriver slikt. Tenk deg da, skal du måtte gjøre ditt og datt for å beholde han. Nei, du gir han et spark i ræven og ut med han!

Klart det har med lite sex å gjøre. Hadde fyren fått nok sex, hadde han ikke lett etter det andre steder. Her er hun sammen med han, og forventer at han skal leve i sølibat fordi hun ikke vil, mens han har sterke drifter. Han er sikkert skuffet over samlivet og forholdet han også.

Dette unnskylder ikke at han holder på ved siden av, for det er faktisk det han gjør. Men nok sex er faktisk veldig forebyggende på slike ting.

Man kan bare innbille seg at man kan ha et trofast og godt forhold uten sex, men det skjer ikke før man kommer i pensjonsalderen.

Anonymous poster hash: 82481...f59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...