AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Etter å ha datet i flere uker med middager, sex mm... Dro daten fra meg en morgen, og siden har jeg ikke hørt fra han... Det var god stemning hele tiden, ingen konflikter eller noe. Etter en uke skrev jeg en melding og fikk et svadasvar tilbake om at han hadde vært trøtt og sliten. Jeg forstår jeg er blitt dumpet , men kjenner jeg strever med dette. Likte han veldig godt. Vi er begge godt voksne med barn. Jeg har lyst å kontakte han på ny og be om en forklaring... Hva tenker dere om dette?Anonymous poster hash: 0bf28...dfa
Euphemia Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ja, det burde du jo kunne gjøre? Men, og dette sier seg vel selv, være forsiktig med å virke anklagende. å ganske enkelt spørre ham om hva som gjorde at han mistet interessen, ser jeg ikke noe i veien for. lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Kanskje du lærer å ikke ligge med noen med én gang... Ikke vær så lett på tråden, man mister interesse. Du var nok bare et ligg for han Anonymous poster hash: f8c84...4d6 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Du har sikkert sluppet en diger fis i søvne som stanket jævlig. Dette orker han nok ikke mer. Anonymous poster hash: eb92b...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Kanskje du lærer å ikke ligge med noen med én gang... Ikke vær så lett på tråden, man mister interesse. Du var nok bare et ligg for han Anonymous poster hash: f8c84...4d6 Takk for gode råd. Dette var jeg ikke klar over selv :-) ts.Anonymous poster hash: 0bf28...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Som Patty fra Millionaire Matchmaker ville sagt: NO SEX before monogamy!! Anonymous poster hash: 99f94...8c8 1
Hypnotica Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Ikke innled forhold med sex, bruk heller sex for å "close the deal" 1
FalconPunch Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 (endret) . Endret 21. februar 2018 av FalconPunch 1
Apehjerne Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Kanskje du lærer å ikke ligge med noen med én gang... Ikke vær så lett på tråden, man mister interesse. Du var nok bare et ligg for han Anonymous poster hash: f8c84...4d6 Er forskjell på å ligge med noen med en eneste gang og det å vente til det har gått et par dater. Når det er sagt har mine forhold alltid begynt med et seksuelt forhold 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Dere sier vent med sex men hva om kjemien ikke stemmer i senga? Jeg dumper glatt en partner selv etter 1 pr med dateing hvis sex kjemien ikke stemmer /henne ikke fgjør en innsats i senga.Anonymous poster hash: dd5df...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Dere sier vent med sex men hva om kjemien ikke stemmer i senga? Jeg dumper glatt en partner selv etter 1 år med dateing hvis sex kjemien ikke stemmer /henne ikke gjør en innsats i senga.Anonymous poster hash: dd5df...9a3 Må lære meg og skrive også ser jeg.. Anonymous poster hash: dd5df...9a3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Sex eller ikke... Er det greit å dumpe folk med raushet, etter flere uker med dating?Anonymous poster hash: 0bf28...dfa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Må lære meg og skrive også ser jeg..Anonymous poster hash: dd5df...9a3 Ser sånn ut ja.. Anonymous poster hash: e16c6...898
Euphemia Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Sex eller ikke... Er det greit å dumpe folk med raushet, etter flere uker med dating?Anonymous poster hash: 0bf28...dfa Hi hi, nei, best å holde rausheten på armlengdes avstand i dumpesituasjoner!
Gjest chisandra Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Merkelig måte å avslutte på, hvertfall for voksne mennesker. Rist fjøra dine og gå videre, ts. Du kan så klart prøve å få et svar hvis det å finne årsaken river i deg, men noe sier meg at med slik oppførsel, så skal det mye til at du får en forklaring du blir klokere av.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Er så glad jeg er ferdig med dating og menn for en lengre periode. Jeg ble faktisk syk av dette! Kutt all kontakt med han, du trenger ikke noe svar. Tenk at han ikke er bra nok for deg, og kom deg videre fort. Det finnes mange andre fantastiske menn der ute Anonymous poster hash: 75afd...bea
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har en enda bedre historie: Mann & kvinne møtes, dater, har sex osv. Begge har bikket 30 og har barn fra før. Er helt enige om at flere barn er uaktuelt. Kvinne blir gravid ved et uhell. De møtes, kvinne forklarer at hun må ta abort, mann er helt enig, vil stille opp og støtte henne ved inngrep osv. POFF, mannen gir aldri mer lyd fra seg :-) Patetisk. Men mange menn gjør sånt.Anonymous poster hash: 3406a...f40
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Dessverre så er det en del mennesker som sliter litt med akkurat det å slå opp - særlig med noen man bare dater. Jeg har vært singel lenge og selv om jeg ikke dater så veldig mye rundt, så har jeg opplevd det selv et par ganger. Enten det eller at den man dater plutselig begynner å oppføre seg rart/si merkelige ting som jeg i etterkant har tolket slik at de sannsynligvis har gått inn for at JEG skal dumpe dem. Jeg prøver å ikke ta det personlig, for jeg skjønner at det å dumpe noen ikke er den mest behagelige formen for sosial omgang akkurat, men selvfølgelig stikker det jo uansett. Det er jo ikke kult å plutselig oppdage at du har blitt dumpet først etter at kontakten har stanset eller at vedkommende systematisk har endret måten han eller hun kommuniserer med deg. Jeg er fra før av alltid sårbar i datefasen - vil ikke gi for mye, vil ikke holde igjen, ønsker å gi et godt inntrykk også videre, og man blir jo ikke mindre sårbar av å vite at det faktisk er en sjanse for at man blir ditcha uten å få beskjed om det. Jeg ønsker veldig gjerne å bli mer initiativrik ovenfor menn jeg dater - vise at jeg er interessert, men det blir nesten slik at jeg ikke tør fordi jeg istedet blir sittende og analysere om hvorvidt jeg har blitt dumpa eller ikke allerede, haha! Anonymous poster hash: ad2f1...382 1
Gjest alegria Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Du vil enten få er svar som sårer deg veldig, eller ikke noe svar i det heletatt. Ville gått videre og ventet litt lenger med sex neste gang. trenger ikke å være derfor, men kan være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå