Leehyori Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #2 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Endret 3. juni 2014 av Leehyori
kareen Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Tror ikke dette forholdet overlever om dere skal bo med moren hans. De jobber på lag mot deg, han tyr til dem når han ikke får det som han vil fra deg. Jeg skjønner at familie er viktigst, men det betyr ikke at de skal rotte seg sammen og manipulere deg. Dette er ikke sunt. Flytt ut en stund, få ting i perspektiv.
Zilas Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Sett pengene dine på bsu/invester i et eller annet. Så kan du si at du sparer til dere eventuelt skal flytte sammen. Da er det hvertfall ikke noe å hente for ham på kort sikt. Jeg ville aldri lånt så mye til en kjæreste/samboer med mindre det var snakk om liv og død. Generelt ville jeg ikke orket et forhold der den andre parten ikke klarte å forsørge seg selv. Ville heller ikke orket å bo hos svigers, med mindre det var snakk om noe veldig midlertidig. Det med ringen ville jeg ikke skyldt på han for. Det er jo en stor risk for at du har surra den bort?
Leehyori Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2014 (endret) t Endret 3. juni 2014 av Leehyori
Leehyori Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #6 Skrevet 8. mai 2014 (endret) [ Endret 3. juni 2014 av Leehyori
Zilas Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Det med ringen, ja jeg kan ha surra den bort. Men jeg vet at den er hjemme fordi jeg knapt bruker den... Jeg er en person som aldri mister noe, men for ikke lengesiden klarte jeg faen meg å surre bort en dyr klokke. Var sikker på at den var hjemme, lette gjennom hele leiligheten, men ja den er borte Det er uansett ikke et godt tegn hvis du i det heletatt mistenker han/de for å ha tatt den tilbake..
Leehyori Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #8 Skrevet 8. mai 2014 (endret) , Endret 3. juni 2014 av Leehyori
Leehyori Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2014 (endret) J Endret 3. juni 2014 av Leehyori
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå