AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hei! Jeg er i en fryktelig vanskelig situasjon. Har satt i gang å gå fra "eksen" for 7 måneder siden, mekling og etter hvert advokatm at. Men hun nekter å flytte ut, slik at hun fortsatt bor i mitt hus! Nå har jeg for et par måneder siden truffet en jente som det ser ut til at kan bli til noe fint, og vi ønsker å treffes mer og mer. Problemet mitt er at jeg ikke vet om dette vil påvirke den barnefordelingssaken som pågår nå. Kan nevnte at jeg mener eksen lider av personlighetsforstyrrelse, og det er fryktelig mye ufred og drittslenging fra henne hjemme. Frustrert! Anonymous poster hash: 8dd46...86d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Fint, men også synd at du har truffet din neste mulige kjæreste før ditt gamle forhold er avsluttet helt. De fleste har godt av litt "alenetid" etter brudd. Ikke minst for ungenes skyld. Det er de som må gå i første rekke her. Har ikke noe råd å gi, men ønsker deg lykke til. Anonymous poster hash: 53bf6...14e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Så det at jeg har forsøkt å få eksen ut av huset i 7 måneder er liksom ikke formildende omstendigheter! Hvor lenge skal man finne seg i slik dritt, før man kan komme seg videre i livet! Anonymous poster hash: 8dd46...86d
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Ikke inkluder ungene med hun nye ennå, i hvert fall!!
Euphemia Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Fint, men også synd at du har truffet din neste mulige kjæreste før ditt gamle forhold er avsluttet helt. De fleste har godt av litt "alenetid" etter brudd. Ikke minst for ungenes skyld. Det er de som må gå i første rekke her. Har ikke noe råd å gi, men ønsker deg lykke til. Anonymous poster hash: 53bf6...14e Dette er jo en sannhet med modifikasjoner. At han ikke får eksen fysisk ut av huset er jo ikke det samme som at forholdet ikke er avsluttet. Så det at jeg har forsøkt å få eksen ut av huset i 7 måneder er liksom ikke formildende omstendigheter! Hvor lenge skal man finne seg i slik dritt, før man kan komme seg videre i livet! Anonymous poster hash: 8dd46...86d Hva skal formildes? Ikke la dømmende fremmede på et internettforum plage deg. jeg skjønner at du er i en innmari kjedelig situasjon. Du får ikke eksen ut av huset, du tør ikke kaste henne på dør av frykt for å sabotere ditt senere samvær med barna. Samtidig ønsker du å gå videre i livet. kinkig! Jeg har ingen gode råd, men det ser ut som du kunne trenge litt støtte også
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Takk Euphemia Det var vel akkurat det jeg trengte. Litt støtte! Det er en fryktelig kjedelig situasjon jeg er i ja og tenkte kanskje noen andre har vært oppi liknende sitasjoner. Håper uansett at det ikke vil påvirke samvære / fordeling av barna. Anonymous poster hash: 8dd46...86d
Gjest chisandra Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Hva oppgir hun som grunn for ikke å flytte ut så lenge etter brudd? For alles skyld så burde du sette dette nye litt på vent til eks og barn etc. er avklart?
Euphemia Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Hva oppgir hun som grunn for ikke å flytte ut så lenge etter brudd? For alles skyld så burde du sette dette nye litt på vent til eks og barn etc. er avklart? I en ideell verden ville sikkert dette vært den beste løsningen. Men livet er jo ikke sånn. Møter man en man forelsker seg i, ønsker man å tilbringe tid med denne personen. Og tidsaspektet spiller jo inn her: eksen har allerede nektet i sju måneder å flytte ut. Hvor lenge skal han i så fall sette livet sitt på vent?
Gjest chisandra Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 I en ideell verden ville sikkert dette vært den beste løsningen. Men livet er jo ikke sånn. Møter man en man forelsker seg i, ønsker man å tilbringe tid med denne personen. Og tidsaspektet spiller jo inn her: eksen har allerede nektet i sju måneder å flytte ut. Hvor lenge skal han i så fall sette livet sitt på vent? Enig i tidsaspektet, men samtidig forteller han om en drittslengende eks med personlighetsforstyrrelse, som fortsatt bor i huset. Hvor rettferdig er det for ny kjæreste å bli dratt inn i det? Midt i barnefordeling etc. Hva kan hun som nekter å flytte finne på? Kan bli voldsomt trøblete.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Så det at jeg har forsøkt å få eksen ut av huset i 7 måneder er liksom ikke formildende omstendigheter! Hvor lenge skal man finne seg i slik dritt, før man kan komme seg videre i livet! Anonymous poster hash: 8dd46...86d Hva mener du med å få eksen ut av huset? Bor hun i ditt hus og nekter å flytte? Hvis hun eier huset sammen med deg, synes jeg du er urimelig. 7 mnd er ikke lang tid å fordøye et samlivsbrudd. Og har dere barn? I så fall skal du behandle moren til dine barn med respekt. Kan nok hende hun har personlighetsforstyrrelse. Men det mener min eksmann at jeg har også fordi jeg har sagt masse stygt til han siden han har funnet seg en ny før vi flyttet sammen.... Anonymous poster hash: ec634...7a4
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Hva mener du med å få eksen ut av huset? Bor hun i ditt hus og nekter å flytte? Hvis hun eier huset sammen med deg, synes jeg du er urimelig. 7 mnd er ikke lang tid å fordøye et samlivsbrudd. Og har dere barn? I så fall skal du behandle moren til dine barn med respekt. Kan nok hende hun har personlighetsforstyrrelse. Men det mener min eksmann at jeg har også fordi jeg har sagt masse stygt til han siden han har funnet seg en ny før vi flyttet sammen.... Anonymous poster hash: ec634...7a4 Han skrev det var hans hus. Det er ikke urimelig at en flytter ut innen 7 mnd etter et brudd, altså..
Euphemia Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Enig i tidsaspektet, men samtidig forteller han om en drittslengende eks med personlighetsforstyrrelse, som fortsatt bor i huset. Hvor rettferdig er det for ny kjæreste å bli dratt inn i det? Midt i barnefordeling etc. Hva kan hun som nekter å flytte finne på? Kan bli voldsomt trøblete. Jeg er helt enig med deg. Det jeg forsøkte å gjøre, var egentlig bare å poengtere at det er ingen enkle løsninger her. Men mannen må jo på ett eller annet vis få eksen ut av huset. snart! (og en ting vi har glemt å tenke på, er barna. De må da bli fryktelig forvirret av å bo med begge de skilte foreldrene i samme hus?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå