Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å gifte meg med samboeren min. Vi har snart vært samboere i 2 år, har kjøpt hus sammen og planlegger barn i nærmeste framtid.

Jeg har tatt opp giftermål med ham, og han sier han ønsker å dele resten av livet med meg, men pga personen han er ser jeg ikke for meg at frieri og bryllup er noe som opptar tankene hans. Skal jeg vente på at han skal fri må jeg nok smøre meg med tålmodighet, og det er ikke sikkert det vil skje, da han er fornøyd slik vi har det.

Han trenger ikke papirer på at han elsker meg.

Men, jeg har alltid hatt en drøm om å stå brud, og nå når jeg har funnet drømmemannen vil jeg ikke gi opp den drømmen.

Dermed har jeg bestemt meg for å ta saken i egne hender!

Så til saken, hvordan skal jeg fri?

Jeg har to gode anledninger, enten til sommeren når vi skal på ferie eller til høsten når han har bursdag.

er det noen andre damer her som har fridd til mannen sin, og som vil dele litt rundt hvordan dere gjorde det?

Kjøpte dere ringer på forhånd?

Anonymous poster hash: cc995...f12

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du hintet kraftig i forkant da? Noen vil være helt sikre på et ja i forkant av et frieri.

Anonymous poster hash: e61ac...d6a

AnonymBruker
Skrevet

Har du hintet kraftig i forkant da? Noen vil være helt sikre på et ja i forkant av et frieri.Anonymous poster hash: e61ac...d6a

Har sagt rett ut til ham at jeg hadde blitt glad om han fridde og at jeg ikke ville vært i tvil om hva svaret mitt ville blitt :-)

Så han vet jeg hadde sagt ja.

Han har ikke vært like interessert i å snakke om temaet, fordi det ikke er like viktig for ham. Men jeg er ikke i tvil om at han elsker meg, så ser ingen grunn til at han skulle sagt nei, så lenge det gjøres på en måte slik at han forstår jeg mener alvor, og at det ikke er noe jeg bare plumper ut med.

Derfor vil jeg gjøre litt ekstra utav det hele.

Anonymous poster hash: cc995...f12

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjorde det. :) og det var kjempefint. Jeg tok ikke en spesiell dato for oss, bare en helt vanlig helg. Litt fordi jeg ikke ville vente så lenge, litt fordi det er mer overraskende da, og litt fordi den dagen blir spesiell uansett så jeg ser ikke hvorfor den skal være det i utgangspunktet. Men hver sin smak, selvfølgelig. :)

Jeg tok veldig tak i hvordan han er, og hvordan vi er sammen, og det var stor suksess. Veldig internt egentlig, hele greia. Og veldig fint! :)

Anonymous poster hash: 2a922...bf7

Skrevet

Jeg fridde da vi var på ferie, med en "juksering" bare for å ha noe å rekke frem. Tror den gikk i søpla etterpå, var bare en plastring med fake "gull og diamanter". Gikk ikke ned på ett kne da jeg var 5-6 måneder gravid og ikke særlig smidig, så ville nok slitt litt med å komme meg opp igjen.

Vi hadde snakket litt om det på forhånd (et par år tidligere) så jeg følte meg rimelig sikker på å få et ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...