LaToya Skrevet 24. august 2004 #101 Del Skrevet 24. august 2004 Hei. Håper magen slår seg til ro snart, ikke noe moro når den er vrang. Håper at det går bra med deg. Virker som du har det litt tungt for tiden ??? Uendelig fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. august 2004 #102 Del Skrevet 25. august 2004 Usjda, omgangssyke er ikke no moro. Hvis det varer lenge bør du kanskje komme deg til legen? Det kan tære hardt på kreftene å sove dårlig og spise lite sånn over lengre tid. Og du trenger de kreftene i hverdagen vet du. Håper det går bedre med deg snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 25. august 2004 Forfatter #103 Del Skrevet 25. august 2004 Hei jenter. Go til dere alle. Godt å se at dere følger meg og bryr dere. Selvom jeg såvidt har vært innom så titter dere inn og skriver. Det er jentene sine det!!!! Magen ja. Tror nesten jeg har fått noe virus her. Har prøvd Cultura og sånne syden tabletter. Mamma hadde noe "skvip" jeg måtte drikke, men ingen ting funker. Ganske lei av å ha det sånn. Må på do 4 ganger i døgnet. Ca. 1 time etter at jeg har spist og ofte om natta også. Det er frustrerende når jeg ikke klarer å sovne før i 1-2 tiden og må opp i 3-4 tiden. Skal på apoteket i dag og kjøpe Melkesyretabletter og se om det funker. Hvis ikke så får jeg ringe legen min. Nå har det holdt på i en uke og nå syns jeg det kan stoppe. Sånn ellers så sliter jeg med x'n. Han sender sms og ringer ganske ofte. Han påstår at han angret allerede dagen etter at han hadde sin utblåsning her hjemme, men fordi jeg var enig med han i dette (var muligens mest sagt for å "beskytte" meg selv og ikke tape ansiktet en gang til) så følte han at det ikke var noen vei tilbake. Når jeg tenker etter så var han litt snål. Han ringte alltid meg disse dagene. Smilte og var hyggelig. Vi har et sånt halvt-hjerte kjede hver og dette gikk han med selvom mitt lå på vasken. Han ringte mens han bodde i etg. over og snakket om at han syns ting gikk litt vel fort og savnet det å være hos fam. sin. Kom med dumme påskudd for å komme innom. Jeg var hyggelig men kald og avvisende denne tiden. Vi snakket sammen om masse men ikke om ting som vi lurte på. Jeg sa ting bare for å såre han, og da tok han igjen og sa at det samme gjaldt han også. Jeg har snakket med han om det å bli sammen igjen, at jeg ikke tror jeg kan stole på at han ikke stikker av igjen. Og at den usikkerheten kommer til å komme når hverdagen er tilbake igjen. Det forstår han og han sier at han vil gjøre alt han kan for at jeg ikke skal føle det. Han vet at bryllup ikke er en greie som gir meg trygghet, så jeg sa at hvis han virkelig mener det han sier hva da med å ta ut alle pengene han har på kontoen sin og gi dem til meg (det er to hundre tusen). Som en gave!! Ikke for at han skal ha en eierandel i leiligheten, den er min uansett. Men fordi penger er noe som betyr masse for han og er hans sikkerhet, og derfor vet jeg at det er det sikreste punktet å føle meg frem på. Han sa at det var igrunn ok, han mener det han sier, at jeg er hans livs store kjærlighet, så det er igrunn ikke et offer. Han vil bli gammel med meg, og han har selv ingen barn så min gdatter vil uansett arve han. Så nå står jeg der da. Har så lyst til å si at vi kan bli sammen igjen, men samtidig har jeg denne frykten inni meg. Han kommer ikke hjem før tidligst til jul, og da kommer han til å leie seg et sted. Så det skal uansett ikke gå fort i svingene her. Kanskje jeg har andre følelser innen den tid. Hvem vet. Da har vi begge fått avstand fra hverandre så kanskje han har forandret mening også. Jeg har sagt at jeg ikke på noen måte vil binde meg til han nå, det får vi ta når han kommer hjem igjen og vurdere da. Han sier at han føler forpliktelser ovenfor meg og vil ikke fly og ragge damer der oppe. Det sier jeg at bare skulle mangle i denne situasjonen, og hvis det isåfall skjer så er det ingen vei tilbake. Det forstår han men det er ikke et tema for han. Det er fullstendig uaktuelt. Det eneste jeg har lovet han er at jeg skal si ifra hvis jeg forandrer mening og ikke vurderer/ kunne tenke meg et forhold med han når han kommer hjem. Så nå er jeg i tenke boksen 24-7 (klarer jo ikke å la være) og bare ser an tiden. Vet ikke om jeg har skrevet det her inne men på fredag fikk jeg den flotteste buketten jeg noen gang har sett. Med ønske om god bedring og at han tenker på meg hele dagen. Det var koselig selvom jeg begynte å grine. Dette er vel forsåvidt siste oppdatering. Resyme: Jeg savner han forferdelig. Har lyst til å leve med han i framtiden. Jeg har åpnet mine egne øyne og ser hvordan jeg har skjøvet han fra meg og avvist han det siste året (litt kjipt å tenke på).Jeg tror han oppriktig har "sett lyset" og mener det han sier. Vet ikke hvordan jeg skal kunne stole på han og føle meg trygg og der ligger vel mitt hoved problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 25. august 2004 #104 Del Skrevet 25. august 2004 Hei vennen. Det skal ikke være lett nei. Skjønner at du har det vanskelig og tankene svirrer. Hva skal man gjøre mon tro. Er vanskelig å vite om han har sett lyset eller hva. Kan jo hende at han virkelig har gjort det, vanskelig å vite. Og så er det dette med hvordan vil ting evt bli når hverdagen igjen kommer etc Har ingen gode råd å gi deg bortsett fra å ta ting litt som de kommer. Tenke at du ikke trenger å bestemme deg før jul når han kommer hjem igjen. Så får du et lite pusterom. En blir utrolig sliten av å tenke sånne tanker 24-7, vet hvordan det er. Utrolig koselig med blomster da :D Jeg håper at det løser seg til det aller beste for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 25. august 2004 Forfatter #105 Del Skrevet 25. august 2004 Takk LaToya. :kysse: Det er ikke lett nei. Og jeg har ikke bestemt meg for noe og har heller ikke dårlig tid. Så hvis han kommer hjem etter jul, (han føler selv at han trenger denne tiden for det har vistnok gjort han fra, selvom han kjeder vettet av seg. he he) så trenger jeg fortsatt ikke å ta noe valg. Dette er jo opp til meg. Jeg "bryr" meg ikke om hans følelser ovenfor meg og at han muligens venter på et svar eller en avklaring. Jeg tar tiden til hjelp, og ser hvordan jeg føler for han etter jul. Eller jeg tenker jo på det hele tiden, og føler masse for han, men jeg håper litt at avstanden skal få det til å gå over så jeg slipper å ta en sjanse. Vet det høres feigt og dumt ut, men det letteste hadde nok vært at vi ble ferdige med hverandre og bare var venner. Min venninde, som har vært skikkelig skeptisk til hans flytteplaner, kom i går og sa at hun ikke hadde villet si noe før nå, men at jeg ikke burde kaste bort han fra livet mitt. Vi er vist som skapt for hverandre (for en klisje) og begge har vi våre feil men de er såpass små at dette måtte jeg ikke kaste bort pga stolthet eller usikkerhet. Du lever bare en gang sa hun. Hun vet ikke at vi har holdt kontakten, fordi hun er så skeptisk til han tross alt, så dette var merkelige ord fra henne. Hun fikk meg til å se tingene i litt nytt perspektiv. Men jeg har ikke dårlig tid. Jeg sitter på gjerdet og tvinner hårluggen mens jeg ser hva som skjer. Hvis hans iver dabber av dette 1/2 året, så er jo saken klar. Da trenger jeg ikke å vurdere noen ting. Hvis mine følelser forsvinner eller blekner masse så er jo valget også klart. Jeg kan bare leve livet mitt videre og fortsette som vanlig. Hverdagen forsvinner ikke den er her hver eneste dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 25. august 2004 #106 Del Skrevet 25. august 2004 Ikke noe tvil om at det er vanskelig. Tror du gjør det klokt i å vente og se hva som skjer. Hva skjer med dine følelser når du får det mer på avstand og hva med hans. Kanskje dere begge har godt av en sånn pause/tid fra hverandre for å finne sikkelig ut hva dere føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. august 2004 #107 Del Skrevet 25. august 2004 Dette er vel forsåvidt siste oppdatering. Resyme: Jeg savner han forferdelig. Har lyst til å leve med han i framtiden. Jeg har åpnet mine egne øyne og ser hvordan jeg har skjøvet han fra meg og avvist han det siste året (litt kjipt å tenke på).Jeg tror han oppriktig har "sett lyset" og mener det han sier. Vet ikke hvordan jeg skal kunne stole på han og føle meg trygg og der ligger vel mitt hoved problem. Ojojoj, dette er ikke lett. :trøste: Jeg må si meg enig med LaToya her, en pause er kanskje bra, litt avstand også. Så får man satt person og egenskaper og forhold litt i perspektiv. Husk at det er ikke så lenge siden han flytta og det vil nok ta tid å venne seg til et annet liv. Kanskje dere finner tonen når han kommer hjem, kanskje ikke. Det er bare du som kan avgjøre om du kan stole nok på ham til å gå inn i et nytt forhold. I mellomtiden kan du få masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 26. august 2004 Forfatter #108 Del Skrevet 26. august 2004 Jepp Girls, jeg stresser ikke. Tar ting som det kommer. Selv om jeg savner han så er det jo ikke noe å gjøre med det. Ellers i livet: Jentungen var jo på leirskole i forrige uke. Og det var så bra og vellykket. Hun har chattet med flere av jentene og guttene fra den andre skolen. En hadde spurt på henne, men hun sa nei siden hun ikke rakk og forelske seg i han (hun er så fornuftig til tider!!) Men det meste kule/irriterende er at hun snakket 100% norsk/amrikansk hele tiden. Først i går gikk hun tilbake til vanlig Bærumsk igjen. Det var morsomt å høre på henne på fredagen og litt av lørdagen, men pokker så lei man blir av det. Treneren på kampen ble såpass påvirket av det at han selv sa på kvelden "flere og flere" på norsk/amrikansk. Da holdt jeg på å le meg ihjel. Ingen andre en jentungen, en venninde og jeg hørte det. De andre lag-jentene adopterte språket etter ca. 3 minutter. Foreldrene syntes det var artig inntil deres egen pode kom og snakket på samme måte. I morgen har hun bursdag. 12 år!!!! :brekker meg: Jeg synes tiden går skremmende fort. Hennes ønskeliste er: Penger (alltid det, hun er en onkel skrue) Falske/løse striper i håret (hun har gitt opp å få ekte) BH'er (?? de små risene trenger ikke akkurat innpakning) CD (en med 70-tallslåter) Sims PC-spill Jeg spurte om hun ville ha noen kule Puma sko, men nei. Heller BH'er da. Så sa jeg vi kunne kjøpe bukse og genser fra BikBok e.l. men da ville hun heller ha pengene. Hun er ikke kravstor og er veldig takknemlig så jeg har bestilt time hos frisøren så hun kan få ekte striper i håret. Jeg tar henne med dit og later som om det er løse hun skal få så da blir hun skikkelig overrasket. Jeg digger overraskelser. Hun pleier alltid å få en ting sånn som hun regner med at hun aldri kommer til å få. Gleden hennes er så ekte og deilig å se så derfor er det ekstra morsom å gjøre ting for henne. Nå må jeg jobbe litt igjen, men stikker innom og leser hos dere senere. Ha en god dag!!! :dagensrose: fra meg til Anonyma og LaToya + andre som evnt. leser her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 26. august 2004 #109 Del Skrevet 26. august 2004 på forskudd til jentungen. Kan tenke meg hun blir glad når hun oppdager at det er ekte striper ja. Gøy med overraskelser. Hun høres ut som en gull unge. Heldig du :D En må vel bare ta ting som de kommer. Det er uvant å være alene og man vil vel alltid savne ...både han og hvordan ting var. Men etterhvert vender man seg til det også. Det viktigste er å ikke la tankene plage vettet av deg .... :blomst_opp: til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. august 2004 #110 Del Skrevet 27. august 2004 til jenta di. Tida går fort ja, før du vet ordet av det er hun tenåring og snart voksen. Moro at du vil overraske henne, hun blir sikkert glad for striper. Kos dere i dag. fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. august 2004 Forfatter #111 Del Skrevet 27. august 2004 Nå her jeg tatt av litt. Kjøpte Puma sko til henne og Sims spill i tillegg til stripene hun skal få. Hmm. Kanskje ikke så veldig gjennomtenkt, men nå blir hun kjempe fornøyd. Hun snakket med faren sin på mandagen, og han nevnte ikke bursdagen overhode. Derfor sendte jeg en sms med spørsmål om han har sendt henne noe eller om det blir glemt i år også. Jeg fikk ikke noe svar (muligens har han byttet nr), så jeg ringte opp. Gjett om han ble tatt på senga!! Jeg hadde ingen ting med det å gjøre, hun hadde ikke ringt han før i dag (??!!??) så derfor hadde han ikke kjøpt noen ting. Jeg var dramatisk som lagde så mye oppstyr om dette (jeg spurte om han hadde kjøpt, og om han skulle kjøpe noe, det var alt!!). Det endte med at han ba meg om å slutte å plage han, jeg ble kalt en drittkjerring og så slang han på røret. Samtalen tok 1,48 min. Super fyr og en virkelig god pappa!! Det er nok derfor jeg har kjøpt litt mye/dyre gaver til henne. Jeg og mamma fant ut at vi skulle be x-svigermor på middag og feiring i dag så det ikke skulle bli så stusselig for jentungen. Uten gave fra pappa'n. og med x'n min langt borte blir det litt stille og uvant for hanne. Gudskjelov kunne svigers komme og så har x'n sendt pakke til henne. Blodsbåndene er ikke det viktigste, det er hvem som oppriktig bryr seg om henne som teller. Hennes farmor kom med pakke i går. Det gjorde hun ikke forrige bursdag så det syns jeg var kjempe fint. Jentungen ble så glad for det. Må jobbe som en gal i dag. Skal hjem og ordne ting i huset + har time kl. 15.00 hos frisøren og da må alt være ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. august 2004 Forfatter #112 Del Skrevet 27. august 2004 Fikk ny sms fra x'n i går. Igjen så skriver jeg den ned for å ha den til senere, men jeg deler den gjerne med dere. Ligger her og tenker på deg. Har en god følelse inni meg.Tenker alltid på deg med et smil. Tenker på det vi har hatt, alle de gode stundene. Det er nesten bare gode minnerer, klarer nesten ikke å komme på noen kjipe. Savner at du kysser meg og sier god natt. Savner de kjærlige blikkene og de deilige hendene dinesom stryker meg over hodet. Kort sagt jeg savner deg. Håper jeg treffer deg snart, tenker mye på det og gleder meg. Du er en fin jente, Titti. Veldig glad i deg.Jeg er veldig lei meg for at jeg måtte dra ting så langt for å se det, men jeg håper vi kan komme styrket ut av det begge to. Det er bare deg for meg så enda en gang må ....(så ser det ut som om det mangler en del av meldingen og den har fortsatt ikke kommet!!) Hmmm.... Lurer på hva de kjipe tingene er. Tenkte på det halve natta og kom ikke på noe. Må nok spørre han om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 27. august 2004 #113 Del Skrevet 27. august 2004 Hei ! Det var litt av en pappa ja, godt at blodsbånd ikke er det viktigste. Koselig at farmor og xsvigers husker på. Samt X`n. Høres ut som det blir en flott bursdag i dag :D Det var en søt melding ja. Ble nysgjerrige på slutten jeg også. Det hender noen ganger når jeg får meld hvor slutten ikke kommer med, så må jeg bare slette en annen meld ( fordi minnet er fult ??? ) og da kommer hele. Vet ikke om det funker hos deg ? Uansett, det var en sikkelig søt melding ja, vanskelig å ikke smelte helt av sånne. Virker som han tenker masse på deg og kanskje det var dette han trengte for å våkne ? Litt godt å vite, uansett om dere blir sammen eller ei, at han også synes dere hadde det bra og at du er en flott jente. Ha en super flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. august 2004 #114 Del Skrevet 27. august 2004 Ingenting er som når ex`er kommer krypende tilbake ....................... Ønsker deg en riktig herlig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 29. august 2004 #115 Del Skrevet 29. august 2004 Ojojoj, det var litt av en melding å få. Sammen med de andre meldingene/blomstene/telefonsamtalene i det siste virker det nesten som han mener dette seriøst. Kanskje det er som han sier at han måtte få litt avstand før han virkelig innså det. Hvordan tar du det? Går det bra eller gjør det bare ting verre å høre sånne ting? Uansett, en god kan du få. Håper du hadde en fin bursdagsfeiring med svigers og jenta di. Hvordan er formen ellers? Litt bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 29. august 2004 Forfatter #116 Del Skrevet 29. august 2004 Hallo jenter!! Bursdagsfeiringen er gudskjelov over. Har spist så mye kaker og lefser at det snart tyter ut av ørene mine. Svigers var ok å ha på besøk. Ikke noe mas denne gangen. Min mor er en engel. Hun handlet inn alt, lagde middag, ordnet med kaker/lefser/semulegrynsgrøt (jentas favoritt) og fikk t.o.m. tid til å bli med til frisøren. Det skulle jeg alikevel insistert på at hun gjorde. Stripene var jo en fellesgave fra oss. Datteren min var overlykkelig. 4 foliestriper på den ene siden og 3 på den andre. Hun ble så fin!!! Gavene var midt i blinken. Hun fikk mine sist. Når hun fikk Simsspillet lyste hun opp og jeg så at hun egentlig ville inn og spille med en gang. Jeg ventet litt før jeg hentet den siste gaven og når hun så den ble hun litt skeptisk og lurte fælt på hva det var. Hun trodde det var en "lure"gave siden den lå i en eske (jeg har gjort det før). Når hun så skoene ble hun helt rar. Snuste på dem, og klemte dem inntil seg. Så sa hun : De er jo nye jo?! Hvorfor hun sa det lurer jeg enda på. Hun har aldri fått noe brukt før (i gave altså), så den var litt merkelig. Jeg tror rett og slett det var fordi hun ikke trodde det var flere gaver så hun ble litt "tatt på senga". Fra x'n kom det en stilig strikkegenser, tøfler og en bok. Inni boka hadde han skrevet en hilsen, og at han var glad i henne. Når hun etter en stund så hilsnen, ble hun så rørt så vi (mamma, svigers og jeg) sa ikke så mye for hun var helt på gråten. Hun er nå 12 år og en liten tenåring. Humøret er som en bombe. Drit sur, over baarnslig og så snus fornuftig om hverandre.... Det er ganske slitsom å lese hennes humør til en hver tid. Jeg kan ikke mase på henne når hun er tenåring for da er jeg håpløs, snakker jeg tullete når hun er snusfornuftig så er jeg barnslig og da flyr øyebrynene henne opp i panna mens hun stønner. Så hos oss går det opp og ned. Hele tiden. I går var hun på kino med venninda si. De "stæsjet" seg opp med sminke, kult tøy, ordnet håret sitt og gikk med vesker. Når jeg hentet dem ble jeg litt matt. Hun har blitt så stor i sommer, og så pen!!! Hun er skikkelig søt samtidig som hun har en sånn merkelig holdning som gjør henne litt spesiell (jeg vet jeg er partisk, men det stemmer). Det var en venninde av meg som nevnte det først. De hadde snakket om det hjemme, at jeg kom til å slite med henne for hun er så pen at gutta kommer til å fly beina av seg etter henne. Denne sommeren har hun vokst i høyden også, og blitt så jentete. Med litt pupper og greier!! Kompisene til datteren i huset der hadde kommentert (de er 14-15 år) at hun hadde så pene trekk i ansiktet og var på vei til å bli den bomba!! Dette er en utviklig jeg ikke vet om jeg liker. Gutter rennende på døra, kjærester i hopetall, kjærlighetssorg og dating...... Tror jeg må flytte på landet hvor det ikke bor mange mennesker, helst bare gamle folk. Nå skla vi på fotballkamp. Laget hennes er så gode så det blir sikkert seiers-is etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 30. august 2004 #117 Del Skrevet 30. august 2004 Hei Det er nok rart når ungene begynner å bli store ja. Plutselig så er de voksne. Høres ut som en sikkelig flott bursdag og utrolig mange flotte gaver, snill du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 31. august 2004 #118 Del Skrevet 31. august 2004 Dette er en utviklig jeg ikke vet om jeg liker. Gutter rennende på døra' date=' kjærester i hopetall, kjærlighetssorg og dating...... Tror jeg må flytte på landet hvor det ikke bor mange mennesker, helst bare gamle folk. [/quote'] Kan'ke stoppe tida vettu Titti. Det hører med det her. Men forhåpentligvis skjer det ikke over natta. Du venner deg nok til det. Fint at dere hadde en koselig bursdag. Så bra for jenta di å ha så flotte mennesker rundt seg som virkelig bryr seg om henne og tar vare på henne. Ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 31. august 2004 Forfatter #119 Del Skrevet 31. august 2004 Utgifter utgifter utgifter!!!! I går måtte jeg ut og kjøpe nye fotballsko, gummistøvler og overtrekksbukse til poden. Og det koster!!!! Bena hennes vokser omtrent mens jeg ser på dem!! Det er sant. Hun fikk nye fotballsko i sommerferien i fjor. De var ekstra store med noen slags innleg ved helen som skulle tas ut ettersom beina vokste. De passet fra til nå... Enda vi kjøpte dem ekstra store pga innleggene. Overtrekksbuka ble høyvannsbukse i høst. Den passet under cupen i våres!!!!!! Syns faktisk ikke hun er så stor jeg. Og ikke er buksa vasket på 90 grader heller. Gummistøvlene er min egen feil. Kjøpte nye i våres. Ryddet i skapet når x'n hadde tatt ut tingene sine i sommer. Skulle kaste de gamle og beholde de nye, men gjorde det motsatte. Så i går når vi våknet opp til øsende pøsende regnvær og jentungen skulle gå ble vi stående og klø oss i hodet og lure på hvorfor i allverden støvlene i str. 40 ikke passet??!! De var i 38 og ALT for trange. De brukes jo ikke ofte, så de blir jo ikke møkkete og slitt, hun bare vokser ut av dem så derfor stusset vi ikke på det med en gang (var jo sånn passe trøtte også da). Hun prøvde dem, med og uten sokker, jeg prøvde dem, men nei. Så så vi jo inni på str. og da skjønte jeg hva jeg har gjort. Idiot Titti. Derfor måtte jeg ut og svi av 1500,- i går. Kult. Det passet så godt inn med de andre gavekjøpene. Nå har jeg masse påenger å leve av til neste lønn kommer. *Knurr* (poden har kostet 3.200,- denne mnd. og da kommer ALT annet i tillegg!!) Det er godt jeg er glad i henne for ellers hadde hun vært bortadoptert allerede!! Hun tror ikke på meg når jeg sier det, og godt er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 31. august 2004 #120 Del Skrevet 31. august 2004 Det er så morsomt å lese om deg og jenta di. Tror heller ikke noe på at du ville adoptert henne bort. Høres ut som dere har det så koselig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå