Titti72 Skrevet 13. august 2004 Forfatter #81 Del Skrevet 13. august 2004 tilbake. Fredag den 13. i dag. Jeg er ikke overtroisk, men jeg "har datoen i bokhodet" for det.... Jentungen skal på Barnas Kulturfestival i morgen og søndag. Hun har fått gratisbiletter og skal dit med en venninde. Uten meg. Det gleder hun seg til. Gå rundt og surre, møte venner hun ikke har sett på lenge, se på snaxy gutter (hennes def.) og spise is. Hun var ganske glad for å slippe å drasse på meg (minibanken), og jeg er overlykkelig for å slippe å være med. God løsning for oss begge! Ellers har hun slått opp med kjæresten sin. De har vært sammen i snart 2 år. Ikke kyssekjærester eller noe sånt, det er de for sjenerte til, det er knapt så de tørr hilse på hverandre. Med de tødde opp litt før sommerferien da. Hun ble med han hjem (+ 4 kompiser til) og så på video og spiste vafler. Foreldrene hans viste ikke at de var sammen før det hadde gått 1 år!!!! Hallo, hva snakker dere om der hjemme lurer nå jeg på..... Endelig helg. Det har vært en hard 1. uke etter ferien. Alt for varmt til å jobbe inne, og tøft å karre seg opp fra senga om morgenen..... Gleder meg til 2 dager fri. Anonyma: Det med barn tror jeg du må vurdere på nytt. "Alle" har jo en pode eller to. Noen med flere mødre også (kanskje ikke mitt 1. valg ) men.... Finn en med store barn. Min (snart) 12-åring lager ikke så mye vesen utav seg. I helgene sover hun enten hjemme m/venninde eller hos en venninde. Hun er ute så og si hele tiden og om vinteren er hun i slalombakken omtrent hver kveld. Unger er aktive (eller, jeg leser jo faktisk det motsatte i avisene??!!??) og mye ute. De fleste er ok, og uansett så kan du jo få dine (deres) egne i tillegg. Jeg er glad for at jeg fikk min såpass tidlig, så jeg klarer å følge med i hennes tempo, som er 110% flatt jern hele tiden bortsett fra 8-10 timer om natta. Mye glede og kos. Du har kommet deg videre, leser jeg, når du vurderer framtiden din og tenker i de banene som du skriver om her. Nå må gubben passe seg litt!!! Lykke til i dag og kom rett inn i dagboka di og oppdater om hvordan det gikk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 13. august 2004 Forfatter #82 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg sendte en oppmuntrings sms til x'n i dag. Det gnager meg litt at ikke alt er bra med han. Jeg ønsker han alt godt og (av ego-grunner) at han ikke kommer hjem med det første. Men uansett så skrev jeg at han kan bruke meg som en klage mur, for det hjelper å snakke ut/høyt om ting. Og på slutten av mld. skrev jeg at jeg er glad i han og tenker på han. Fikk tilbake: Ja det er godt å vite at jeg kan lene meg på deg noen ganger. Du er alltid snill og grei. Glad i deg også, XXXXX. Jeg skriver dette innlegget for min egen skyld, så jeg senere når jeg blir deppa kan gå inn og lese hva han har skrevet til meg. Det er en oppmuntring på tunge dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 13. august 2004 #83 Del Skrevet 13. august 2004 Heisann Titti. Godt og lese at det er andre som har jente i den "festlige" alder........ Min blir 12 om 5 mnd og jeg merker at det er endel ting på gang ja Ikke minst lillebror merker det som ikke helt skjønner hvorfor hun vil leke ene minuttet for så og synes han er "verdens grusomste gutt" det andre øyeblikket..... Vel-vel vi har noe og glede oss til, de blir vel ikke enklere med de første årende Håper du får en herlig helg, skjønner du er glad for å slippe og være med på Kalvøya......det kan jo være en prøvelse for noen og envær over 16 år.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. august 2004 #84 Del Skrevet 15. august 2004 ! Lykke til i dag og kom rett inn i dagboka di og oppdater om hvordan det gikk!!!! Been there, done that. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 16. august 2004 Forfatter #85 Del Skrevet 16. august 2004 Helgen har vært stille og rolig. Jentungen var på Kulturfestivalen hele lørdagen, og rundet det av med båttur og teltovernatting med noen venner av meg. Jeg har ligget rett ut i hagen og solt meg og lest ferdig en murstein av en bok. Ikke noe stress og mas. Bare avslapping. I dag reiste gullet på leirskole. Det er en opplevelse for livet. Hun var hvit i ansiktet av nerver og spenning. Hun måtta faktisk sette seg ned litt for å "komme til hektene" igjen. Søte lille jenta til mamma..... Litt vemodig å stå der med de andre foreldrene og se de nervøse og spente podene våres avgårde og vinke til bussen.... Blir nok litt ekstra tomt hjemme i kveld tenker jeg. I går kveld kom det sms fra x'n. 1: Hvordan gpr det? Jeg bare tenkte på deg så jeg ville sende deg en liten hilsen. Ikke noe mer alvorlig men jeg savner deg noen ganger og da må jeg bare sende deg en liten hilsen God natt. Jeg skrev tilbake at jeg også tenker på han og savner han innimellom. 2:Ville vel egentlig bare ha et "livstegn" fra deg, er jo veldig vant til det vet du. Så mange til meg tull og "sladring. Siste: Det var godt å høre fra deg. Sov godt og drøm søtt. Du er i mine tanker. Det er så godt å høre fra han og å høre at han savner meg. Jeg fantaserer litt etter meldingene, men kommer fort tilbake på jorda. Det er grunner til at det ble slutt. Ting jeg ikke kan leve med, så jeg vet det ikke kan bli oss igjen. Det er sårt og vondt å tenke på, og derfor er de sms'ne fra han så gode å få. Han mistet mer en meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 16. august 2004 Forfatter #86 Del Skrevet 16. august 2004 Nettopp lagt på mobilen...... Nå ringte han og rørte rundt i alle de kjipe greiene jeg tenker på og har slitet med. Jeg har ikke tatt opp med han hvorfor mine følelser, og jeg, har sklidd vekk fra han. Han tok tak i 5-6 store "greier" han har gnagd på disse ukene og lurte på hvordan i alle dager jeg har taklet å leve så lenge med en "idiot" som han.... Faan.... Faan faan.... Lurer på om han har snakket med min venninde som er sammen med hans "beste"kompis? Han kan ikke forstå/ha skjønt dette uten hjelp utenifra. Så ofte er ikke han i tenkeboksen til at det er mulig på disse mnd. Faan faan faan........ Nå er han sånn som han var i begynnelsen. Jeg må droppe all kontakt med han i framtiden fordi jeg er fortsatt for svak for han. Er så redd jag skal gå i fella igjen og falle for hans sjarm. Han påstår han omsider har "sett lyset" og nå har han skjønt hvor ille han har driti seg ut ifht meg og oss. Hælvetes fyr. Det er noen år for sent det..... Han har nok bondeanger for valget han tok om å flytte langt unna. Vekk fra alt og alle. Vi har snakket sammen i mange timer til sammen siden han dro. Og jeg har merket savnet hos han. Tror ikke (eller orker ikke å tro) at han mener det han sier. Faan.... Noen ganger stinker livet. Jeg orker ikke at han skal være på det planet og jeg orker ikke å tenke over hva han sier. Det er slitsomt nok i hverdagen om jeg ikke skal få flere ting å gruble over. Må nok lage meg en liste (som nevnt til LaToya) over negative og positive grunner til brudd/være alene. Den må jeg pugge!!!! Og den negative bør bli faan så lang ifht den positive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 17. august 2004 Forfatter #87 Del Skrevet 17. august 2004 Nå har jeg grublet og tenkt på han/oss siden jeg la på røret i går. Får ikke det han sier ut av tankene og det er vondt/godt på samme tid. Jeg sendte han en sms og skrev (dette er langt, skriver for min egen del så jeg kan se tilbake på det senere): Faan ta deg. Nå har jeg ikke hatt deg ute av tankene siden vi snaket sammen. Orker ikke å ha det sånn så jeg tror vi må legge dette bak oss og bare sehva som skjer når dette året er over. Jeg kan ikke ha et slags forhold til deg, utenom vennskap, med deg framover. Det blir for vondt og tøft. Har mest lyst til å reise hjem og grine. Jeg trenger å få deg ut av systemet og tankene mine, ellers blir jeg sprø. Men det betyr ikke at vi ikke kan snakke sammen bare at følelser er et ikke tema. Jag kan ikke begynne å bekymre meg for/tenke på om du knuller med damer eller møter noen, så det du nå har sagt bare forsvinner i løse lufta. Han sa i går at han ikke kommer til å gi slipp på meg/komme over meg/gi oss opp før jeg var gift og høygravid med en annen mann. Han har innsett at han har så sterke følelser for meg og at dette vi har/hadde sammen faktisk er ekte. Denne mannen strør ikke rundt seg med falsk smiger og fagre løfter, og det han sier kan han faktisk stå for. Det har såret meg tidligere at han er så direkte og snakker "rett fra lever'n". Han sier ikke noe han ikke mener så dette har han faktisk tenkt grundig gjennom. Han ville ikke at jeg på noen som helst måte skulle "binde" meg til han eller komme med noen løfter, men han ville bare si hva han hadde kommet fram til når det gjelder oss, fra hans ståsted. Det er en grunn, som ikke jeg har nevnt tidligere, med hans flytting som gjør at han nå bruker tenkeboksen oftere. Før fortrengte han alt og rømte fra div. problemer istedenfor å ta tak i dem. Han har innsett at det ikke var livet som det var noe i veien med men han. Han var/er missfornøyd med seg selv og har valgt å "stikke av" i stedenfor å face realitetene og ta et "oppgjør" med seg selv og livet sitt. Nå sitter jeg her da.... Spent og venter på hva han svarer på sms'n min. 35 min. siden jeg sendte den. Han skal ringe meg i kveld for det er en regning som må bet. på firmakontoen hans og "passordkalkulatoren" er hos meg. Kanskje han venter til da med å si noe... *gnagr negler* Faans dritt situasjon. Dette trenger jeg ikke nå. Han inviterte meg oppover om noen mnd. så vi kunne møtes og være sammen en helg. Det er ingen god ide. Da blir det garantert k******g og det skal jeg ikke inn i igjen. Selv om turen skjer på "venne" planet så vet jeg at resultatet av en helg blir sex. Hæl****s liv og følelser. Skulle vel helst ha kuttet ut all kontakt med han men vet ikke om jeg klarer det heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. august 2004 #88 Del Skrevet 17. august 2004 Hei, her er jeg. Og her foregår det saker og ting ja. Tror du det er så lurt å ha kontakt på den måten? Det virker nesten som dere flørter pr SMS og det kan jo gi falske forhåpninger, i hvertfall hos ham. Greit nok å ha telefonkontakt dersom det er noe viktig, men så lenge dere ikke har kommet til noe vennskapsforhold vil det bare gjøre ting verre å snakke om følelser og deres gamle forhold. Greit nok at han kan si nå at han savner deg og det dere hadde, men var det egentlig så bra? Eller er det bare at dere har fått det litt på avstand? Spesielt han som sitter der oppe og kjeder seg eller hva han gjør. Du har i hvertfall en ganske normal hverdag med rutiner og gjøremål i forhold til jenta di bl a. Jeg tror også dere må ha litt avstand, få hverandre helt ut av systemet før dere kan ha et slags forhold igjen, enten som venner eller noe mer. Synes ikke du burde dra på besøk til ham heller. Det vil sikkert sette i gang altfor mange prosesser og følelser hos dere begge. Og hvor ble det egentlig av den lista over negative/positive ting du nevnte? Dette er jo ikke lett da.............. :trøste: Masse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 17. august 2004 Forfatter #89 Del Skrevet 17. august 2004 Fikk svar nå: Jeg var redd for at akkurat dette skulle skje men håpet at det ikke skjedde. Jeg skal selvfølgelig respektere det du sier men det var viktig for meg å fortelle deg hva jeg føler. Men det er helt i orden at vi ikke snakker om det foreløbig jeg vil ikke at du skal gå og bekymre deg unødig uansett så er jeg glad i deg. Kanskje jeg skal drøyen noen dager før jeg ringer? Er på båttur nå og det er ikke dekn. her så det var rart jeg fikk meld. fra deg, men det er en fin kjempefin turmed godt vær og mye å se på. Lagrer meld. og sender så fort jeg er hjemme. Håper du føler deg bedre da. Her kan man trygt si at det skjer ting ja. *tørker tårer* Blir helt satt ut av dette og kaster meg over mobilen som en besatt demon. Vi har egentlig ikke hatt en flørtete tone i sms'ne. At jeg har sagt at jeg fortsatt er glad i han har gått på det at det er vondt/tungt å kommer videre. At han fortsatt er sitter i meg selv om det er over. Føler ikke at jeg har gitt han forhåpninger overhode, men mere fortalt at det er normalt det han (og jeg) føler. Vennskapsforhold har vi igrunn vært i lenge i forholdet. Det er derfor jeg følte at ting gikk så greit når han flyttet. Vi har snakket mere sammen etter at han flyttet enn (nå overdriver jeg) vi har gjort det siste året tilsammen. Vi har ikke mimret om oss, men snakket generelt om hvordan hverdagen har blitt (særlig hans) og om hvordan vi takler tingene. Jeg kommer ikke til å reise oppover, for det vil bare gjøre tingene værre. Jeg får heller se hva som skjer når han kommer tilbake. Kanskje jeg da er nygift og høygravid!! :-) At han har tatt til "vettet" nå betyr igrunn ingen ting. Jeg skal ikke tilbake til han igjen. Han har kanskjer skjønt hva noe av meningen med livet er men det tør jeg ikke stole på. Han faller raskt tilbake i gamle tralten igjen. Har ingen tro på noe annet. Selv etter 1 år borte fra kompisene (og særlig pga den lange tiden) tror jeg de komer til å være som magiske magneter og trekke har til bua (verkstedet deres) Jeg vet jeg er for svak for han, så jeg må være forsiktig. Tror jeg skal ringe han og si at vi dropper tlf kontakt i f.eks. 1 mnd. Da har vi begge kommer oss noen skritt videre og forhåpentligvis er jeg sterkere da. Glad jentungen er borte, for nå skal boka mi fam og de negative tingene ned på papiter. Tror jeg skal droppe alt positivt foreløbig. Ikke lett dette her. Føler meg dratt mot han mens fornuften min tviholder meg tilbake. Dette er en mann jeg har hatt i tankene mine fra jeg gikk i 7. klasse så det er pokker så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 17. august 2004 #90 Del Skrevet 17. august 2004 Uff, ikke lett og være deg om dagen skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. august 2004 #91 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg vet jeg er for svak for han, så jeg må være forsiktig. Tror jeg skal ringe han og si at vi dropper tlf kontakt i f.eks. 1 mnd. Da har vi begge kommer oss noen skritt videre og forhåpentligvis er jeg sterkere da. Glad jentungen er borte, for nå skal boka mi fam og de negative tingene ned på papiter. Tror jeg skal droppe alt positivt foreløbig. Ikke lett dette her. Føler meg dratt mot han mens fornuften min tviholder meg tilbake. Dette er bra Titti, nå må du først og fremst tenke på deg selv. Bruk den tida du trenger. Det er positivt at han skjønner at det er vanskelig for deg med kontakt. Samtidig er det kanskje godt å vite at han i hvertfall ikke hater deg og er uvenn? Det kan jo hende dere klarer å ha et godt vennskapelig forhold når han kommer hjem. Og da finner han en sterk, fri og flott Titti og han kan angre på at han ikke gjorde mer for henne og forholdet deres! Tror det er bedre enn at du skal være nygift og høygravid, det virker bittelitt desperat spør du meg Ha en god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 18. august 2004 Forfatter #92 Del Skrevet 18. august 2004 Det med nygift og høygravid er en fleip i vennekretsen min. Alle vet at jeg har avslått et frieri tidligere (barnefar) og har angst for bryllup. Min X nevnte når han hadde flyttet ut forrige gang og var på vei inn igjen at han ville gjerne gjøre det mer formelt (han sa ikke bryllup, for da hadde jeg fått angstanfall) og gå med ring så vi kunne venne oss til tanken på noe mer alvorlig senere. Jeg fikk hysterisk latteranfall når han sa det, så jeg måtte beklage min reaksjon etterpå, og sa at en ring ikke gir meg sikkerhet. Å være gift for meg betyr absolutt ingen ting. Jeg trenger trygghet, og det å være gift er ikke det samme, eller gir meg ikke trygghet. Er litt sjuk på det punktet, det vet jeg derfor er dette en fleipegreie i min vennekrets. Alle jentene vil gjerne gifte seg, og jeg blir blek i ansiktet når den diskusjonen kommer opp. Gutta får medhold hos meg, og jentene får ikke... Alle vet også at jeg ikke ønsker flere barn, jeg har flere ganger sagt at jeg godt kan sterilisere meg, så sikker er jeg. Det er kun det at jeg har lovt mamma at jeg ikke skal gjøre det + at mensen kommer alikevel som gjør at jeg ikke gjør noe med det. Så det er like sannsynlig at jeg er nygift og høygravid om 1 eller 10 år, som at jeg blir dronningen av Norge!!! Vi snakket lenge sammen i går og han forstod at dette er noe som ikke skal diskuteres lenger såfremt ikke jeg selv tar det opp. Så vi snakket om det i ca. 10 min, og så gikk vi over til venneplanet igjen. Det var hyggelig og akkurat det jeg trenger. Han har vært en utrolig god venn i mange år, og vi har opplevd mange kjipe ting sammen (eller kjipe for meg, men han har tross alt levd med det). Han vet om så mye som har skjedd, som jeg ikke har orket å snakke med andre om, kun litt med min bestevenninde. Men det har vært naturligst for meg og ta det med han, for det er han som er tilstede når det har skjedd ting og han som har sett tårene og fortvilelsen min. (alt dreier seg om barnefaren og hans familie og alt de har gjort for å angripe meg under beltestedet ca. 1000 ganger på 1000 forskjellige måter. X-svigermor løper nesten når vi møtes for hun vet, at jeg vet, at hun har vært den største pådriveren i dette. Hennes sønn er glad i dop, jeg er 100% nykter). Så nå er alt ok. Vi er venner og han skal ikke ta opp dette jævlige tabu emnet igjen. Glad han forsto hvor tungt det var for meg. Takk til dere som gidder å lese at dette jeg skriver. Jeg snakket med bestevenninden min i går kveld, men pga nattevaktene (m/overtid) hennes denne uka her så har vi omtrent ikke mulighet til å snakke på normale tider. Anonyma: Jeg setter stor pris på at du leser og komenterer det jeg skriver. Du har klart å hilde meg igjen her på landejorda med dine bidrag. Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. august 2004 #93 Del Skrevet 18. august 2004 Ah, nå skjønte jeg bedre nygift og høygravid Godt at dere har fått ornda opp og at han er forståelsesfull. Jeg synes det er fint å følge med i dagboka di jeg, og om vi kan hjelpe og støtte hverandre er det jo bra. fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. august 2004 Forfatter #94 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg kjøpte meg mobil med kamera i går!!!! Så barnsligt og så kult. Har knipset som en gal sendt avsted. (måtte sende et av meg selv som ble kjempefint til x'n. Jeg er overhode ikke fotogen så jeg ble overasket av resultatet.) Våknet i natt kl. 4.00 og måtte løpe på do. Hadde skikkelige kramper i magen og lå på baderomsgulvet og ynket meg. I seng etterpå og opp igjen kl. 6.00 for en ny runde. Var sånn passe grei når jeg våknet halv ni og gikk i dusjen. Det varte i 10 minutter. Da kastet jeg opp. Rakk ikke engang og bøye meg over do. Det kom rett i dusjen/badekarret. Jævla kult!!! Nå er jeg helt uggen og fæl. Jobber hjemmeifra i dag og tar det helt med ro. Tror det muligens er den kyllingsalaten jeg spiste i går som ikke var helt bra. Jeg har jo ingen unger hjemme som kan ha smittet meg med noe. Uansett det er drit kjipt å ha det sånn. Jeg blir mammas lille jente og så pjuskete og ynkelig. Skulle ikke tro jeg er voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. august 2004 #95 Del Skrevet 19. august 2004 Usjda, det hørtes ikke bra ut :trøste: Håper det går bedre med deg nå og at du får en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 20. august 2004 Forfatter #96 Del Skrevet 20. august 2004 Sånn passe grei form igjen. Har spist (og beholdt) 1 stratos i biter og 1 liter appelsin Juice, 1 1/2 skive loff og 1/2 skolebrød siden torsdag morgen. Ikke noe særlig og leve av så formen har vært "så der". Skrev denne berømmelige lista. Negativt og positivt. Ikke mye hjelp der. Det nagative har gått på ting hvor vi har hatt dårlig komunikasjon og det er vel bare 2 negative ting hos x'n som går direkte på han. Det burde kommet mange punkter der, som jeg kunne holde opp mot den positive og deretter si: Aha..... Jeg må jobbe mye mere grundig med den for 2 dager er ikke nok. Når den er ferdig så skal den inn i dagboka mi, sammen med liste over grunner til at jeg ikke tør å satse noe på han, og hvorfor jeg må holde meg langt unna han. Jeg har både snakket og tekstet med han :oops: (ja, jeg vet jeg ikke burde det) og i dag fikk jeg den rosebuketten på døra fordi "han savner meg og tenker på meg" (sto på kortet) og at jeg ikke hadde noen til å dulle og stelle med meg mens jeg har vært syk (det skrev han når jeg takket for blomstene). Mamma nektet å komme for hun har dårlig imunforsvar og ville ikke bli syk. Jentungen har gudskjelov vært borte, ene venninda mi har holdt meg med selskap noen timer, andre venninda har vært sengeliggende m/fyllesjuke og begynnelse på influensa. Jentungen har hatt en kjempefin tur. Kom hjem og strålte. Nå snakker hun norsk/amerikansk hele tiden og er SÅ festelig. Hun påstår at hun nesten har glemt hvordan hun snakket før hun dro. Hun er jo SÅ vant til å snakke med Christina og da blir det bare sånn!! :veslevoksen og stolt: Nå må jeg pakke til Cup'en og teltturen i morgen. Vi reiser kl. 09.00. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 21. august 2004 #97 Del Skrevet 21. august 2004 Hei snuppa ! Her har det skjedd litt siden sist .... Håper at det går bra med deg. Masse uendelig fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. august 2004 #98 Del Skrevet 22. august 2004 Godt å høre at du er i bedre form. Håper du har hatt en hyggelig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 24. august 2004 Forfatter #99 Del Skrevet 24. august 2004 Er ikke helt bra i magen enda. Sover dårlig om natten. Har gått ned enda noen kilo. Ser ut som et halvdødt lik. Jada. Omgangssyke er topp. Vet ikke om det er riktig å kalle den det, men noe er det ihvertfall. Jeg kan komme sent og gå tidlig og det er deilig. Har ikke spist skikkelig (siden onsdag) før i går, og da slo magen seg vrang igjen. Jeg oppdaterer her inne i kveld. Må jobbe når jeg først er på jobben. Stor til dere som leser og følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. august 2004 #100 Del Skrevet 24. august 2004 Omgangsyke er absolutt det værste jeg vet, håper du blir bedre snart og at magen din stabiliserer seg. Ta deg en tur på apoteket og kjøp melkesyebakterier i tablett form, det kan hjelpe etter en sånn sjau God bedring :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå