Diaz Skrevet 27. oktober 2004 #181 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du verden her har det skjedd ting :o , skjønner det er en stund siden jeg har lest i denne boken Godt og se at ting har ordnet seg for deg, og at maleren er trygt hjemme hos deg igjen Kjekt og ha en håndtverker i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #182 Del Skrevet 27. oktober 2004 Yepp Betty, jeg er en mester til å svinge meg rundt!! Maleren så på mine 2 malerjobber som jeg gjorde i sommer og jeg fikk skryt! Det var både godt forarbeid og nøye malt. Jeg kan bytte jobb anytime iflg han. Har jo hatt en god lærermester da. Ved alle tidligere jobber har jeg stått og sett på og funnet fram verktøy og støvsugd så jeg har brukt mye tid på å se hvordan tingene gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. oktober 2004 #183 Del Skrevet 27. oktober 2004 Herren her er elektriker, men jeg er nok ikke så lærenem......koblet om en stikk-kontakt her og det så skikkelig pang Ja-ja noe skal man jo ha mannfolkene til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #184 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg kan bytte kontakter og ledninger, men jeg rører aldri ting som er koblet til strøm. Det er lettere, og ikke farlig, å male. Hold deg unna strømen du Betty. Det er fali det!! Det er bedre å holde mannfokla i sving med arbeid en å skade seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 27. oktober 2004 #185 Del Skrevet 27. oktober 2004 Det er kjekt med en håndverker i hus Godt å høre at ting går bedre, matlysten øker og at det er blitt roligere på jobben. Er så glad for at ting løste seg mellom deg og maleren ! :D ! Håper du får en fin tur over grensa. Deilig å fylle opp skapene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 28. oktober 2004 #186 Del Skrevet 28. oktober 2004 Det er utrolig kjekt med noen håndtverkere for hånden ja - ønsker seg veldig det :oops: Ellers bruker jeg om å ha meg en smuglertur i mnd. Det er jo ganske så mye å spare på dette da, i tillegg til at det er ganske så deilig å fylle skapene litt ekstra inni mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. november 2004 #187 Del Skrevet 8. november 2004 Får svinge innom her når jeg først er i farta. Hvordan går det med dere for tida? Har du det bra? fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 9. november 2004 Forfatter #188 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har det kjempe bra! Takk for at du spør, Anonyma. Disse to ukene har vært hektisk som bare det. Var i Danmark fra torsdag til lørdag og skal i gang med siste innspurten i forb. med avsluttende regnskapsår her. Masse mas. Jeg var i DK og presenterte mitt arbeid som jeg har bedrevet med siste mnd. Den var drit proff og stilig å se på. 300 sider materiale, nesten uten skrivefeil!! Var på bytur m/de danske kollegaene på fredagen, men jeg var så sliten at jeg ikke orket å drikke mye. Flyet gikk ikke hjem før 20.30, så det ble en laaaang dag på meg. Gikk rundt i kjøben med en kollega som var med ned. Prøvde å handle julegaver men fant ingen ting. På Kastrup derimot fikk noen. Pysj til meg og jentungen (julegave til henne), nye slalombriller som ser ut som vanlige solbriller (det blir en slager) og et krem/godlukt sett i 4 deler. Hun fikk også en grå "puse" jakke til innebruk som ble pakket opp med en gang. Jeg handlet 1 pose !?! digg, 1 liter brunt ildvann og røyk. Ellers skjer det som vanlig masse rundt meg. Møter, konferansetime (frøkna har avlyst 2 stk.!!), fotballtreningen fortsetter utover vinteren og jentene i klubben er prioritert fordi klubben gjerne vil ha et lag som fortsetter i mange år framover. Vi har derfor fått en ekstra trener som skal øve ren teknikk med jentene. Det blir spennende! Svæmmehallen er tatt i bruk igjen, og kinoen har blitt flittig brukt allerede. Det blir mye kjøring hit og dit. Henting og bringing med masse dødtid innimellom. Det er litt mas. Til helgen håper jeg at vi kan slappe av litt. Bare spise god mat og gå et par lange turer. Ehh.. Foreldrene våre kommer på middag på søndag så da må huset ryddes og shines... Lørdag kan vi nyet i fred og ro ihvertfall.... Maleren skal kjøpe båt. Reiser til Sarp i dag for å se på en. Vi er båt mennesker begge to (eller alle tre), så det skal bli deilig til våren og sommeren. Jeg elsker å pusse båt, gå rundt på havna og prate med folk, motta gode råd og tips og sitte ved båten å spise vaffler og drikke kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 10. november 2004 #189 Del Skrevet 10. november 2004 Hei vennen ! Bålivet er herlig. Håper det blir båt på dere. Savner båtlivet jeg også, så håper jeg finner en som liker det ! Smiler Godt å høre at ting går bra, selv om det er litt hektisk. Mye som skjer virker det som. Fordelen er at tiden går fort da ...smiler Kos og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. november 2004 Forfatter #190 Del Skrevet 19. november 2004 Her er jeg ikke ofte nei. Er bare innom KG i små pauser og leser litt innimellom. Utrolig hektisk på jobben nå. Alle tømmer budsjettene sine så det strømmer inn penger til oss i disse tider. Det er bra. Fikk bonus av sjefen på 21.000,- Jiipiii!!!! Tar ca. 8.000,- som km.godtgj. så skatter jeg ikke av det. Resten går som lønn og utb. i des. m/halv skatt så da blir denn lønna stor!!!! Maleren har kjøpt båt. Sandvik snekke på 28 fot (i plast). Den er SVÆR inni. Jeg er bare vant til 22-24 fots båter så dette er virkelig drømmen for meg. Masse skapplass og aktercabin til de voksne og forkabinen blir veslas og evnt. vennindes krypin. Båten blir kjørt hjem (på lastebil) i dag, så i helgen skal vi tømme den for puter og sette opp telt rundt den. Vi må sy om alle putene forran og bak. De som er ute er helt nye. Ellers blir det mye sliping av treverk inni, og en skikkelig rundvask til våren. Det er gamle folk som har eid den og de har vært skikkelig pirkete med båten. Alt er i tipp topp stand og båten er faktisk dritstrøken, skille ikke tro den var 25 år gammel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 19. november 2004 #191 Del Skrevet 19. november 2004 Grattis med ny båt. Den høres sikkelig fin ut :D til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 24. desember 2004 #192 Del Skrevet 24. desember 2004 Innom og ønsker deg en riktig fin julaften og håper du får mange fine gaver, som du ønsker deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 13. januar 2005 #193 Del Skrevet 13. januar 2005 En latter forlenger livet, og det har jeg tenkt å hjelpe deg med nå En mann går omkring og kikker i hyllene i et supermarked. Det er tydelig at det er noe han leter etter, så en av betjeningen går bort til ham og spør hva han ser etter. - Jeg skal ha tamponger til min kone. Hun viser ham hvor han skal lete. Litt etter kommer han til kassa med en stor pose bomull og et hyssingnøste, og hun spør: - Skulle ikke du ha tamponger? - Jo, men jeg ba min kone kjøpe sigaretter for meg i går, og hun kom hjem med tobakk og sigarettpapir, for det er jo sååå mye billigere å rulle dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 13. januar 2005 Det var en fin start på dagen. Takk for den!! Ser det er lenge siden jeg har vært innom her. Får liksom ikke tid, og faktisk litt dårlig samvittighet (?) for det... Travelt som fy på jobben, startet opp festkomiteen til skoleballet, halvveis oppusset kjøkken hjemme og sengeliggende samboer. Ja... Dagene flyr. Er nesten litt ekkelt å tenke at det er torsdag allerede, for jeg føler at helgen nettopp ble avsluttet. Får prøve å bli litt flinkere til å oppdatere her inne igjen. Alt er bra i livet mitt. Har det godt med sambo. Ingen ting å klage over. Syns bare dagene går for fort. Jula var over før den startet. Syns ikke det er lenge siden jeg dreiv og pusset opp i sommerferien, og nå har nedtellingen til neste sommer allerede startet.... Er det sånn det blir når man har fylt 30 tro... At dagene forsvinner uten at jeg merker det? Det vil jeg ikke ha noe av. Takk for dine hilsener KalloRilla, og ha en god dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mattahara Skrevet 3. februar 2005 #195 Del Skrevet 3. februar 2005 Hakllu snuppis... Jeg titter innom.. Må gjøre meg litt varm her igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå