Gå til innhold

Ny start

Titti72

Anbefalte innlegg

Trøste og bære............få mannen ut.

Du fortjener en mye bedre mann enn dette, helt klart..

Ikke rart du blir irritert av endel ting han tydligvis gjør......jeg blir jo irritert bare av og lese om det.

Nei ut med eks`en, og inn med tid til ettertanke og bearbeidelse

Lykke til.

Stoor :klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen og oppmuntring, Betty!

Nå skjer det endelig ting føler jeg. Han fikk svar i går kveld. Jobben er hans. Det betyr at han reiser om 3 uker, og blir borte 1 år. Så langt unna meg som det går ann å komme, uten å forlate landet.

Jeg skulle få møblene hans, og oppbevare TV'n mens han er borte. Så nå har jeg hvertfall feriepengene mine i behold. Han sa også at jeg skulle få noen penger av han, hvor mye vet jeg ikke, men så mye som han føler at han skylder meg. Kan jo bli spennende å se det. Han er en redelig person, så siden han har sagt det så er det noe han ikke går tilbake på.

Feriepengene mine kommer på mandag. Da skal jeg handle noen småting til kåken:

Nattbord (har ikke noe i dag)

Sengetøy som passer til vegger/gulv/gardiner. I en beig/caffelatte farge + hvit. Stilig.)

Sengeteppe i mørkere nyanse en sengetøyet.

2 store gode puter til pynt i senga.

Bilder til soverommet

Bilder til 1 vegg i stua.

Puter til sofaen.

Sengeteppe til jentungen.

Playstation 2 (særdeles viktig å ha til spillslippet til høsten, venter spent på 4 spill).

Det var vel alt. Blir ikke noe særlig reising på meg i sommer så dag kan jeg og gulljenta shope litt i stedenfor. Ting til meg/kåken og tøy til henne.

Kjenner at humøret er tilbake igjen. Siden jeg vet mer om hva som skjer og når ting skjer så har ting blitt lettere. Jeg er selvfølgelig trist for at ting har skjært seg mellom oss, og gruer meg til han reiser, men alikevel så kan det bare gå en vei nå. Det er opp og fram!!!

Sliter med matlysten, og det merkes på buksene. Jeg er ihvertfall flink til å drikke vann. Før drakk jeg aldri noe og nå går det ned 1-2 liter hver dag. Flinke Titti jenta!!!

Søvnen går i rykk og napp, sovner sent og krabber ut av senga når klokka har ringt i 1 time.

Nå er det kun 3 uker til ferien. Jipppi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skryte av meg selv i dag!!! :sjarmor:

¨

Jeg og Flymo har klippet gresset i hagen. Alt er rakt opp og kastet.

Mitt strev med plattingen er ikke over. Jeg ser den tørker 4 ganger om dagen, men fortsatt er det for tidlig til å olje/male den. Ganske surt igrunn når jeg har vært så flink og skrubbet og skrapt i maaange timer. Jeg trenger den belønningen det er å se et ferdig og strøkent resultat. Ikke bare vått/halvtørt/vått/halvtørt/vått/halvtørt/ i dagesvis!!!!!

Hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann Titti

Så godt og se at det går din vei igjen, man trenger avklaringer for og komme videre.

Ser ut som det blir en bra sommer på deg alikevel, masse nytt til soverommet, playstation 2, og enda litt til og kose seg med, det blir bra.

Er du også glad i og spille TV-spill,trodde det bare var meg som er hekta på det, jeg :oops: .

Intet er som og slappe av med et bra spill på sene kvelder :wink: , sønnen min sier at jeg er den eneste mammaen i gata som er like god som gutta i bilspill :ler: ......

Lykke til videre med plattingen, håper det blir orntlig vær snart så du får oljet prosjektet :)

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboken min, godt og se at det ikke bare er jeg som har problemer med og komme hjem med klær til meg selv :ler:

Ha en fortsatt fin dag, :klem: fra Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jentungen fått vite hva som skjer. Hun ble som forventet helt knust. X'n har vært i livet henne siden hun var 4,5 år og straks er hun 12. Hun gråt seg i søvn og tryglet og ba oss om ikke å flytte fra hverandre alikevel. Jeg takler fint at han skal flytte ut, og alt det medfører, men min datters sorg tar fullstendig knekken på meg. Jeg hater meg selv for vår beslutning. Vet det ikke er en annen mulighet, og at det er over for godt, men skulle ønske jeg kunne gått tilbake i tid og muligens prøve å gjøre ting anderledes. Jeg vil ut av forholdet, men også ønsker jeg datteren min den tryggheten han tross alt ga henne. Hun er så knyttet til han, og har lite med sin far å gjøre, så dette blir for henne å miste en ekte far.

Nå hater jeg meg selv, og vil bare sitte å grine. Sjokket hennes har gått over, men avreisedagen hans står forran oss som et mareritt. Da først kommer alt og resten av sorgen.... Bare jeg tenker på det så kommer tårene. Jentungen har opplavd så mye dritt i livet sitt allerede, med familimedlemmer som bare forsvinner ut av livet henne, og nå skal jeg frivillig påføre henne mere sorg. Faan faan faan......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vet ikke hva jeg skal si, kan bare gi deg en :klem: , og håper datteren din og du kommer dere på beina igjen etter den tøffe tiden dere begge går gjennom nå. :trøste:

Må være fryktelig vondt for deg når hun tar det så hardt :(

:klem: :trøste: Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen igjen Betty.

Humøret er på vei tilbake igjen. Det er deilig. Har vært så premenstruell både mandag og tirsdag at det er reint skummelt. Det blir verre og verre for hver mnd. Mandag var den typiske sippedagen, og i går var det sinna dagen. Kan nesten bli skremt av meg selv.... Huff og huff....

I går mistet jeg nøkkelknippet mitt. Det er søkk borte. Alle nøklene mine er på det knippet. 3 systemnøkler og div. annet. Tror jeg må ha forlagt dem et sted, for det er så stort at hvis det hadde falt i bakken, så hadde jeg hørt det. Det klirrer værre en værst for å si det sånn. Rene vaktmesterknippet!! :ler:

Har prøvd å handle inn de tingene jeg skrev opp her om dagen. Eneste jeg har kjøpt denne uka er en bok og et belte.... Og jeg har virkelig prøvd!!! Kontoen er full av feriepenger, og jeg finner ikke en skit å kjøpe. Beltet kjøpte jeg i rein trass bare for å ha brukt noen penger.

Jentungen var hos frisøren i går og hun ble SÅ fornøyd. Klippet ca. 10 cm av lengden og tynnet ut masse hår + klippet mykere rundt ansiktet. Stakkars, hun har arvet ulla etter meg. Det er et skikkelig problemhår uten like. Tykke hårstrå, og dobbelt så mange som vanlig. Jeg går med håret i strikk mestparten av tiden, for ellers ser jeg ut som en 4-åring som har sovet skikkelig godt om natten og gnidd bakhodet mitt inn i puta. Rettetang hjelper ikke noe!! Jeg har i tillegg KRØLLER i underhåret, og slett på toppen, så uansett hva jeg gjør så får jeg ikke håret til å ligge rett ned....

Ellers går dagene på et vis. X'n er blid og hyggelig, så det går jo greit og bo sammen. Jeg får skikkelig bondeanger innimellom, særlig når jeg tenker på hvordan han kommer til å leve når han flytter. Han er en skikkelig gladlaks som har kn****t rund over hele bygda og byen i sine glansdager. Han er glad i sex, og den tanken der er skikkelig kjip. Han er jo "min" og ikke "min".... Vil ikke ha noe av at kan k*****r med andre!!! Håper han blir impotent.... (neida)... Men det er et sårt tema for meg (ikke det at vi snakker om det, men jeg tenker på det).

Får trøste meg med at han er 35 og ikke like sprek som tidligere dvs han har fått mage og er så og si uten hår på toppen (noe jeg syns er flott). Han har fortsatt sjarmen sin i behold, men min trøst er at 20-25 åringene ikke jakter på en overarbeidet og sliten håndtverker på 35år. Glad han flytter langt unna så jeg slipper å se/høre hva han driver med i helgene, og ikke møter han annen hver gang jeg er på butikken.

Nok for nå, må jobbe litt.... Kjenner at dette bruddet har tatt fra meg arbeidslysten. Er ikke det rivjernet jeg plerie å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Synes du er kjempe tøff jeg. Stå på vidre. Dette klarer du og jenta di uten tvil.

Skjønner godt at du er glad han flytter et stykke unna. Jeg sliter litt med at min eks bor i nærheten og det er ikke noe morsomt.

Sender deg en goood :klem: og ønsker deg fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smuglest din dagbok også LaToya så jeg vet hva du sliter med. Et brudd er alltid tøft, og jeg misunner deg ikke som har x'n og nydama i nabolaget. Det er det jeg er så glad for at jeg slipper. Det har ikke vært utroskap hos oss, men følesene har bare gått over. Når det ikke vannes innomellom, så blomstrer det heller aldri....

Jeg er litt bitter på at han har tatt de valgene han har tatt. Syns han er for enkel, og rett og slett stiker huet i sanden, og ikke facer realitetene. Vi hadde et kjempegodt forhold, men hans manglende bidrag i heimet og til familien gjorde at jeg mistet kjærestefølesen til han og bare skled over til kompis.

Kjip, men sånn er det..

Lykke til selv og nyt sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriepengene mine kommer på mandag. Da skal jeg handle noen småting til kåken:

Nattbord (har ikke noe i dag)

Sengetøy som passer til vegger/gulv/gardiner. I en beig/caffelatte farge + hvit. Stilig.)

Sengeteppe i mørkere nyanse en sengetøyet.

2 store gode puter til pynt i senga.

Bilder til soverommet.

Bilder til 1 vegg i stua.

Puter til sofaen.

Sengeteppe til jentungen.

Playstation 2 (særdeles viktig å ha til spillslippet til høsten, venter spent på 4 spill).

Resultat av 3 laaange handleturer:

Ikke en dritt!!!!!!

Endte med at jeg på 3. turen kjøpte meg et belte!?!

Og det var i rein trass!!!!

Nå har jeg vært over alt bortsett fra jysk. Nada... Ingen ting som jeg ville ha... Og jeg er ikke akkuratt kravstor. Heller ikke gnien. Jeg skulle ha noe nytt for en hver pris, men ikke engang sengeteppe til jenta mi fant jeg.

Små premenstruell enda. Jeg var ute og shopet i lunsjen i dag. Fikk meg 2 skjørt, 1 tynn genser og en linbukse (har vel 3 så og si like i skapet men pytt pytt).

Da var jeg kjempe stolt av meg selv. Det er ikke vanlig at jeg klarer å kjøpe mer en en ting om gangen. Jeg tenker ALDRI som mine venninder: Denne buksen og de xxxx skoa og det xxx beltet til og denne toppen. Det blir fint og passer sammen.

Jeg har ca. 70% av tøyet i skapet som IKKE passer til noe. Jeg er omtrent fargeblind og eier ikke smak. Uansett hva jeg kjøper, så må jeg spørre i butikken hva slags topp og sko som passer til. Det er først nå jeg har skjønt at belter er tingen (kjøpt 2 stk. på 1 mnd!!!). Og belter er fankern meg dyrt!!

Jeg har også mange plagg i skapet som fortsatt har merkelapper på. Hva slags koma jeg har vært i når jeg har handlet det vet jeg ikke, men det er ikke en bevist koma... En kjole er så stygg at den blir hengende bare for å minne meg på at jeg ikke tenker når jeg handler. Den skal henge der til spott og spe inntil jeg får interesse for tøy. (heter det spe??)

Ellers alt ok i heimen. Humøret går i berg og dalbane. Måtte til legen i dag å få resept på PinexForte. Jeg har en uvane med å gnisse tenner når jeg har masse å tenke på. Da gnisser jeg døgnet rundt, og så blir nakken helt stiv og hodepinen blir det i dagesvis. Hun ga meg noen valium som jeg kunne ta hvis det toppet seg helt for meg, men det skjer ikke.

Jeg kommer meg gjennom dette med hjelp fra gode venninder. Jeg har en som bor i Oslo som er verdens beste. Vi her kjent hverandre siden 89, og de siste åra snakkes vi nesten bare i tlf. mange ganger i uka, og hun er helt unik og umistelig. Jeg kan si hva jeg tenker og føler til henne. Ikke noe er tabu, og ikke noe er for skammelig å si. Hun forstår og fordømmer aldri. Vi har vært igjennom mange tøffe perioder sammen, og hun stiller alltid opp. En vinter jeg hadde det helt for jævlig, sto hun i tlf.kiosken hver kveld for å høre på meg, trøste og backe meg opp. Hun har barn og det har jeg også, derfor kunne vi ikke treffes. Elsker virkelig den jenta, og det vet hun.

Nok for i dag. Har tatt med arbeid hjem, så nå må det jobbes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min var på grillfest i går med mange andre jenter. De skulle sove i telt, og kvalden hadde vært jempefin fram til leggetid. Da ringte hun og gråt. En av de andre jentene, som hadde blitt båret på gullstol hele kvelden, hadde slått seg vrang og lagt 3 av de andre jentene for hat. I 12års alderen er det ganske kraftige saker. Jeg fikk overtalt henne til å overse drittungen, og det hjelp noen timer, men kl. 1 i natt ringte hun igjen. Da nektet hun å være der lenger. En jente drev og fortalte skumle historier, og nektet og holde kjeft. Drittungen hadde slengt soveposen til min datter ut av teltet, og vært kjempe ufyselig, så enden på historien er at jeg møtte min jentunge og en av de andre jentene kl. 1.15 og kjørte dem hjem. Datteren min var så sinna og lei seg at det tok laaang tid før hun sovnet. *gjesp* Så i dag er jeg sånn passe trøtt. Gleder meg til jeg møter drittungen, så jeg kan fortelle henne at det er dårlig gjort å oppføre seg på en sånn måte at noen faktisk reiser hjem på natta. Det er alltid henne som lager bruduljer når alle jentene er samlet.

I dag er det fredag. Jeg slipte over halve plattingen på onsdag, så i dag skal jeg ta det som er igjen. Det er så slitsomt og tungt, og jeg er helt gåen i armen. Men gud bedre så fint det blir. Plankene går fra sorte, tørre og sprukne, til lyse, fine med "ny look". Gleder meg til jeg er ferdig og får spylt vekk alt slipebøsset. Da er det klart for olje med "glød". Naboen har gjort det samme, men ikke alt grunnarbeidet som jeg har gjort og det ble veldig bra hos henne. Da blir det strøkent hos meg i forhold. He he......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver oftere i andres dagbøker en min egen....

Siden jeg ikke har vært her siden fredag får jeg oppdatere litt.

Plattingen er ferdig. Oljet og strøken. Nå er det en mere "hel" platting igjen. Før var den het jævlig men etter mine mange timer med slipepapir så har den blitt så fin igjen.

Datteren min har reist på ferie/hytta med noen venner og deres barn. Det er dit jeg skal i neste uke når ferien starter. Deilig.... Er der vært år og jeg stortrives der.

Har fått lånt leilighet til x'n den siste uka han her. Så nå "bor" vi sammen fram til lørdag/søndag, så skal begge bort (hvert sitt sted) en uke, så er det en uke han skal jobbe mens jeg har ferie og så reiser han......

Gruer meg til det... Jeg har vondt for å gi slipp på han. Har hatt noen pratestunder med han og prøver å få vite hvorfor det gikk som det gikk. Han svarer aldri konkret og sier bare "det er jeg som har ting jeg sliter med", og det er så frustrerende. Han er 35 år og bør snart skjønne at livet går opp og ned. Det skal ikke bare være fryd og gammen hele tiden.

For min del har kjærligheten gått over pga. manglende næring. Jeg trenger bekreftelser, trygghet og fysisk kontakt. Jeg kan godt ta en runde i senga uten noen form for forspill, og noen berøringer/blikkontakt, men ikke hver gang. Jeg trenger å føle meg begjært, og elsket. Før når han kom hjem fikk jeg det "blikket", eller han strøk meg over håret.... Det er sånne småting som helt har forsvunnet. Jeg har forklart han 1000 ganger at jeg virkelig trenger det, men desverre kan han ikke gi meg den oppmerksomheten jeg trenger.

Hans klager over at jeg ikke tar insiniativ lenger, er en følge av dette. Jeg gidder ikke ha sex bare for å ha "tømt" meg. Ikke hver gang. Da tar jeg meg heller en dusj. Ikke kysset vi det siste året omtrent heller og det er også en "turn on" for min del.

Men ikke noen grunn til å gråte over spilt melk.... Det er over, og nå er det bare om å gjøre å få kommet seg videre.

Noen ganger har jeg sånne tanker om at han tar kontakt fordi han har funnet ut at:

A. gresset er ikke grønnere, og må uansett klippes/vannes/gjødsles jevnlig

B. han skjønner at jeg er såpass spesiell og jeg har ingen kopi, bare dårlige etterligninger

Og at han angrer noe forferdelig på sine valg.

Det er ikke det at jeg vil ha han tilbake, for han forandrer seg ikke, men selvfølelsen min vil gjerne at han kan forstå at det var noe spesielt vi hadde, og at han ikke finner noen bedre en meg......

Hmmmm........ Tror det er på tide å jobbe litt igjen. Grubler alt for mye. Ferien starter fredag kl. 16.00 så jeg har masse å ta igjen. Blir møter resten av dagen. og det er slitsomt når tankene er et annet sted.

Skulle gjerne vært med deg i dag tante Inga, og tatt et siste farvel. Du vet hvorfor jeg ikke kommer og vi har jo sagt det som skal sies.... Du vil alltid være i mine tanker tøffe gamle mor....

R.I.P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Titti.

Tok med en liten :dagensrose: til deg, jeg.

Ser at du har litt av hvert og tenkepåslite med om dagen.

Ble nesten sint selv når jeg leste om teltturen til datteren din... :evil: , har en datter på 11 år så jeg vet hvor onskapsfulle enkelte jenter er i den alderen.

Nei, ta vedkommene fatt, det er hvertfall viktigt at noen tør og si ifra :evil:

Godt at du begynner og komme deg over forholdet, det er som du sier, kjærlighet trenger næring, og får den ikke det, dør den...

Men trist er det jo uansett.

Trist var det også og lese at du har mistet tanten din, aldri noe hyggelig og miste noen som sto en nær

:trøste:

Tror nesten jeg legger igjen en liten after eight bit også, man trenger litt trøste godt innimellom :wink:

Ha en forts fin dag, og takk for hyggelige ord i dagboka mi :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei !

Ser at vi sliter med mye av det samme. Jeg vil også gjerne ha den bekreftelsen på at det vi hadde var noe helt spesielt.....

Og som du sier, man trenger næring.

Man trenger kyssing, holde i hånda, klaps på rompa, heftige blikk og føle seg elsket og begjæret. Jeg skjønner godt hvordan du har det.

Håper du får en kjempe fin ferie og ting blir kanskje litt lettere når du kommer deg mer bort. Litt vanskelig å bo sammen med han uten at man får de tankene man ikke skal ha.....

Jeg er helt sikker på at du gjør det rette og rundt noen svinger så dukker det opp noe spennende :D

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for after eight og hilsner Betty og LaToya.

Koslig at noen gidder å lese det jeg skriver.

I går satt vi og pratet lenge, og resultatet av samtalen var heller kjipt for min del. X'n er alltid rett fram, og sier sin mening uansett. Det er fint til tider og utrolig sårende andre ganger. Og i går var en av de vonde gangene. Jeg fikk vondt i magen flere ganger under samtalen, og spurte og grov om div. ting. Fortalte også selv en del om mine betraktninger av dette forholdet.

Jeg lurte på om han kunne ha rota med en dame nå, altså mens han bodde under mitt tak, og ja han føler ikke at det er noe som holder han tilbake fra og gjøre det. Så sa jeg at det ville jeg ikke ha gjort av respekt for han og meg selv, men det var han ikke helt enig i. For 3 uker siden ville han ikke ha gjort det, men nå derimot så var det greit. Ikke for det at han hadde planer om det, men alt kan skje!!

Skjønner ikke hvorfor jeg måtte snakke med han i går. Jeg vet av erfaring at han er ærlig så det kunne uansett ikke komme noe godt ut av mine spørsmål og hans svar. Håper vel på å høre at han trengte tid på å komme over dette, og til å "få meg ut av systemet", men dengang ei. *snufs*

Jeg sa også at pga en episode ang. ferien i fjor så startet mine tanker/følelser å stoppe opp/gå en annen vei (da hadde han planer om 2 uker ferie med gutta og 2 med meg og jentungen). Han mener at det kun er det siste halvåret at han har trekt seg unna/følelsene hans har gått over, men for min del har jeg sett dette komme tidligere.

Jeg fortalte at jeg pga. manglende "interesse/oppmerksomhet" ikke hadde hatt lyst på sex med han siste året, og han hadde følt det samme. Men han forklarer ikke grunnen bare sier at han hadde mistet lysten. Det sårer så fælt. Jeg angrer i dag på hele samtalen, og nå blir det bare tørrprat de siste dagene han bor her. Gleder meg til nøklene hans er overlevert meg, så jeg kan låse døra og gråte ferdig. X'en er en kjempeflott fyr, med mange gode kvaliteter, men han mangler den biten med å være fornøyd med livet. Han ønsker så mye mer, spennende reiser, deilig sex alltid, masse penger, nye opplevelser hele tiden osv....

Problemet er at han ikke vil ofre noe for å få det. Ikke spare penger til en jordomseiling, som jeg har foreslått.

Hytteferie i Danmark er der vi har vært de 3 siste åra. Jeg er fortsatt litt bitter på han, men det er igrunn min egen feil. Jeg skulle ha stilt større krav til han og bedt han få hodet opp av sanda for lenge siden. Kan ikke bare gå å klage og ikke vite hva en klager over. Alle vil vel reise jorden rundt, og jobbe med spennende ting. Hvorfor ikke gjøre noe med det. Hvorfor bare sitte sammen med kompisene og suttre og klage!! Igrunn så er han, som sin mor, en skikkelig klagebøtte med lite tiltak og initsiativ. "Jeg vet ikke hva jeg vil bli når jeg blir voksen" er hans standard kommentar. Men faan heller da, gjør noe fornuftig i mellomtiden. Kanskje hvis du utvider din horisont til lenger en garasjen med kompisene dine så hadde du kanskje funnet det ut!!!

Kjenner sinnet kommer igjen og det er godt. Jeg var så trist i dagtidlig at jeg ville bare legge meg under dyna å gråte.

Tror det gnager han litt at jeg har funnet min hylle her i livet. Både privat og på arbeidet. Jeg har en knallgod jobb, litt kjedelig til tider, men frihet til å gå hjem hvis det er fint vær og heller jobbe hjemme på kvelden. Godt betalt og bonus av overskuddet. Jeg er min egen sjef, og kan i grunn gjøre som jeg vil bare jobben min blir gjort. Det har ikke han mulighet til da han er håndtverker. Han må opp kl. 6.60 og jobbe til eftan. Uansett. Eneste han kan bestemme er om han skal jobbe overtid eller ikke. Han kan ikke utvikle seg i jobben, og svennebrevet har han heller ikke. Jeg har blitt forsøkt headhuntet til et anne konkurrerende firma, det er noe han ikke kommer til å oppleve. Men det er ikke min skyld at han ikke har gjort noe med livet sitt tidligere. Syns det blir litt dustete å flytte fra alt, i en alder av 35 år og leve på en drøm, og noen håpløse ønsker som ikke engang er noe konkret. Jeg kaller ikke det å være impulsiv, kun lite gjennomtenkt. Han gjør ikke noe spennende og opplever ikke noen eventyr. Han skal fortsatt male, bare at det er 200 mil unna.

Sånn nå håper jeg frustrasjonen er over for denne gang. Ferien starter i morgen og da skal jeg nyte 4 uker, og komme over denne idioten av en guttevalp.

Ang. pengene han skylder meg. Jeg fikk 5.200,- for en uke siden, + TV'n (han store stolthet og penisforlenger), og stereoanlegget + video. Han tar ikke med noe annet ut av leiligheten bortsett fra tøyet sitt og noe "nips/minner/bilder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takk for hilsen i boka mi :D

Det er som du sier, selv om våre historier er ulike, så tenker vi ganske likt likevel. Følelsene er jo der uansett.

Må si at eksen din hører litt rar ut han også :tunge1:

At han rett og slett kan sitte og si til deg at han kan gjerne være sammen med noen andre mens han bor hos deg. Noen gutter mangler litt empati, det å ta litt hensyn. Er det virkelig så vanskelig ? Jeg fatter egentlig ikke hvordan gutta får det til. Hva i all verden tenker de med ? ( ja ja det var kanskje dumt spm, de tenker med feil hode ... :ler: )

Godt å høre at du også blir litt sinna, det hjelper utrolig mye. :tommelsmil: Stå på vidre. Skal se at du også får det MYE bedre uten eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vondt av deg når jeg leser de siste innleggene dine.

Vil bare gi deg:

:klem::klem::klem::klem::klem::klem:

:blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp:

:trøste: :trøste: :trøste: :trøste: :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar igjen LaToya og MarianneE.

Kjenner at jeg er i blandingshumør i dag. Gråter litt pga hans ufølsomme måte å være på. Han kunne godt ha pakket inn ordene sine litt for å vise litt empati med meg. Jeg irriterer meg nå over å ha tillatt han å bo her så lenge. Hadde jeg vist at han tenkte som han gjør ang. andre damer hadde han vært ute av døra for lengesiden. Han kom hjem i sta og satt i hagen og solte seg. Jeg lå på teppe og leste. Så ringte han er fyr og fikk låne båten hans og spurte om ejg skulle være med ut? Da kjenne jeg at jeg blir litt matt. Han skjønner ikke at han har såret meg så dypt med den samtalen vi hadde å går, og at jeg faktisk ikke har lyst til å tilbringe mere tid med han en høyst nødvendig. Siden han er som han er så tror jeg ikke at jeg engang er intr. i å ha et kompisforhold til han heller. Mine venner behandler med med respekt og er greie mot meg. Han kjører sitt eget egoistisk løp, og driter fullstendig i meg. Sånne venner trenger jeg ikke. La gå at vi har en del felles venner så vi kommer til å havne på fester sammen når han kommer tilbake til disse trakter igjen, med hvor mye jeg da gidder å prate med han og hvor mye jeg har å si til han har jeg ingen anelse om.

I går sa han at han hadde dårlig samvittighet for min datter. At det var noe han sleit med. Men han var glad for at hun hadde tatt det så greit som hun gjorde. Jeg sa at hun bare fortrenger til han har flyttet for hun takler ikke å tenke på det, når jeg prøver å snakke med henne om det så sier hun bare at det vil hun ikke tenke på eller snakke om før han har reist. Det triste og tomme blikket hennes er helt forferdelig å se på. Jeg fortalte han at han tross alt har vært henne farserstatning i nesten 8 år, og fordi hun sjelden ser sin egen far så har han tatt den rollen i livet hennes. Han sa han trodde at jeg overdrev/innbilte meg at det var så ille for henne og da måtte jeg rett og slett si at han er dummere en jeg trodde hvis det er hans konklusjon av dere forhold og hennes følelser overfor han. Nesten litt skremmende at han kan legge lokk over/være så følelseskald i forhold til den familien som har vært hans i så mange år. Han er mere real ovenfor sine kompiser en han er mot meg, min datter og sin mor.

Nå hater jeg fyren og ønsker ikke han lenger lykke til på han eventyrtur. Hvis han er ute etter et eventyr så reis til Australia og jakt eller til Afrika og hjelp de fattige eller noe annet spennende. Tur nordover for å svinge malerrulla er ikke akkuratt så jævla stort og tøft i mine øyne!! Patetiske lille drittstøvel. *knurr*

Sinne er tross alt bedre en gråt og tunge tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Var glad du kommer deg bort fra den tufsen :klem:

:trøste: :blomst_opp: :klem:

Du fortjener så mye, mye, mye bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...