Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SELVE SPØRSMÅLET KOMMER ETTER "MEN"ET I TREDJE AVSNITT. JEG SKRIVER BARE DETTE OGSÅ SÅ DERE KANSKJE FÅR ET BILDE PÅ OSS OG PÅ HAN OG KANSKJE PÅ HVA HAN LIKER, FOR Å KUNNE HJELPE MEG LITT :)

Jeg og kjæresten min ble sammen 24. oktober 2012. Jeg var 16 og han 18, vi bodde på internat på samme skole, jeg på musikk og han på medier. Begge er kreative sjeler og begge elsker hverandre fullt og helt, selv halvannet år senere (nå er jeg 18 og han 20). De siste to årene hvor vi har blitt kjent og vært sammen har mye skjedd. Vi har hatt mye som har skjedd oss i mellom, misforståelser og.. sjalusi og "kampen om tilværelsen" men ting har bedret seg og roet seg og alt er fint nå. Jeg er ikke en sjalu person av natur. Jeg tar ting som det kommer og deler alt jeg har gladelig, - men jeg er også bipolar og det har ført med seg komplikasjoner i forhold til hvilke perioder jeg er i. I tillegg har jeg hatt mye trøbbel med min familie, men jeg elsker dem uansett hvor mye som skjer mellom oss.

Men derigjen, så elsker jeg også kjæresten mins familie! Søsteren hans er på min alder, og vi er gode venner, og lillebroren hans på 12 er omtrent like forelsket i meg som kjæresten min selv! Moren og faren setter også stor pris på at jeg er der for eldstesønnen deres, og jeg er blitt familiens nye datter. Alle kompisene hans digger meg, og jeg digger dem. Og vice versa! Familien min elsker ham, selv om de vet om vår problematikk (men det underliggende er jo min bipolare lidelse og mitt selvbilde, og derigjen også den sjalusien jeg kan opparbeide av små ting - men han har lært hva å si og ikke si rundt mitt nærvær i de forskjellige periodene mine, og han er helt fantastisk som har tatt seg tid til det og ikke bare ga opp når jeg fikk diagnosen). Min "lillesøster" elsker han og vennene mine også.

Forholdet vårt er at alt som er ditt og mitt er våres - uansett. Mange av de voksne rundt oss synes vi har et veldig voksent og ansvarlig forhold til å være så unge - og det samme synes våre felles venner eller kjærestepar. Min bestevenninne og hennes kjæreste ble sammen ca. samtidig som meg og min, men de hadde sin første ordentlige vegg nå nylig og bare slo opp, og for meg og min kjæreste var det en bagatell. Vi elsker hverandre ufattelig høyt, og jeg har ingen problemer med å si at jeg kunne tenke meg å _alltid_ ha han i livet mitt, selv om vi ikke er nyforelska lenger, og selv om vi kan finne på å krangle og slikt.

:yvonne:

Men!
I sommer skal vi på vår andre ferie sammen (vi var i Italia og så på ski VM i fjor fordi begge er sporty), og vi skal på en parreise til Kreta! Jeg har også bodd i Hellas en del av barndommen min, og kan litt fundamentalt gresk, og så tenkte jeg - jeg vil ikke forloves med kjæresten min, og ikke vil jeg skremme han heller, på den måten, for det er jo stort. Men jeg vil likevel gjøre en gest hvor man vet at han er tilhørig meg og jeg tilhørig han. Så jeg har bestemt meg for å kjøpe en ring til oss! En kjærestering, rett og slett. Og jeg vil ikke ha noe junk, men jeg akter ikke å bruke 10 tusen hellerm hvis det gir mening?

Spørsmålet mitt er hva slags ring jeg burde kjøpe, litt sånn utseendemessig og sånt, og om jeg virkelig burde gjøre det?

- Når vi drar på ferie har vi vært sammen i ett år og ni måneder, og det er jo en stund. Ingen av oss er hverandres første heller, så vi vet liksom litt hva vi har hatt og hva vi ønsker og hva vi vil ha - og det er hverandre? Jeg var aldri romantisk før jeg møtte ham. Jeg var mer sånn "jeg liker deg, nå har vi sex" og med han vil jeg virkelig opp og frem og gjøre ting. Han får meg til å leve og han mener det samme om meg, og det er godt å vite at jeg har han. Men jeg vil likevel, pga. min indre usikkerhet, være HELT sikker på at jeg har ham, og at dette er ekte, og derfor vil jeg gjerne ha en ring eller lignende..

Vi har matchende smykker, men han bruker ikke sitt lenger, i redsel for å ødelegge det. Det henger på rommet hans på en tavle med bilder av oss, og det er helt greit for min del. :) Men jeg vil ha noe ordentlig, som han kunne satt pris på, så vel som meg. Greia er at han er veldig mann og jeg er veldig kvinne - så jeg vet ikke helt hva han ville likt!

Han er en type fyr med piercing og tattovering, han har mørkeblondt hår, liker kul og røff guttemusikk, men aller helst akustisk, skikkelig fotballgutt og skikkelig gamergutt (nå er jeg både fotballjente og gamerjente og da) og han jobber med salg og med forsikring og det er det han ønsker å drive med - å ta over farens firma. Han er vant til å ha mye penger og har stort hus, og jeg er vant til å flytte fra bøttekottene vi har bodd i fordi vi aldri har hatt penger. Favorittklærne hans er litt jordlige farger, og skinnjakker og jeans og mørke sneakers o.l.

Han ligner egentlig veldig på Chad Michael Murray fra OTH (som er hans favoritt tv-serie, btw) og spesielt på dette bildet her:

http://www.seventeen.com/cm/cosmogirl/images/chad-michael-murray-4-ec1206-240x312.jpg !! :D

Så hva tror dere kunne passet ham, som ring? Og er det smart at jeg kjøper det på Kreta, eller burde jeg kjøpe det her i Norge? :yvonne:

(Legger også med et bilde av meg og ham i samme slengen jeg, tihi!)

post-81888-0-27176700-1399516597_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint at dere har det så fint sammen, og jeg ønsker dere hell og lykke.

Jeg syns alikevel det er undødvendig, på grensen til harry, å kjøpe noe som kalles en "kjærlighetsring" dere begge skal bære. Hvertfall når dere allerede har fellessmykker allerede.

Gi han gjerne en gave som betyr noe for deg. Men sånne lovnadsringer er overkill.

• Liker 1
Skrevet

Kjempefint at dere har det så fint sammen, og jeg ønsker dere hell og lykke.

Jeg syns alikevel det er undødvendig, på grensen til harry, å kjøpe noe som kalles en "kjærlighetsring" dere begge skal bære. Hvertfall når dere allerede har fellessmykker allerede.

Gi han gjerne en gave som betyr noe for deg. Men sånne lovnadsringer er overkill.

Er prinsippielt enig med deg, men det smykket vi har kostet 10kr på ebay og er ikke verdens beste kvalitet, og mitt begynner å bli litt slitt og hans også, og derfor tok han det av - derfor jeg ville ha noe sånt. I tillegg, så har han sett mye rundt på ringer i det siste og prøver ut alle ringene mine for moroskyld (haha, er en samler av alt som er sølv eller gull med vinger, fjær eller skallehoder på) - og ironien med ringer, er at han ELSKER LOTR og smykket vårt er to ringer som henger sammen, liksom en for hver av oss :) Men jeg vil liksom ha noe jeg kan gravere inn 203 og 309 på, som var romnumrene våre på internatet vi bodde på da vi først ble sammen :)

Var så utrolig kos og gøy å snike seg opp og ned til hverandre om nettene, eller tilbringe tid i hipsterhulen min eller i ungkarshybelen hans osv *knis*

Skrevet (endret)

Er prinsippielt enig med deg, men det smykket vi har kostet 10kr på ebay og er ikke verdens beste kvalitet, og mitt begynner å bli litt slitt og hans også, og derfor tok han det av - derfor jeg ville ha noe sånt. I tillegg, så har han sett mye rundt på ringer i det siste og prøver ut alle ringene mine for moroskyld (haha, er en samler av alt som er sølv eller gull med vinger, fjær eller skallehoder på) - og ironien med ringer, er at han ELSKER LOTR og smykket vårt er to ringer som henger sammen, liksom en for hver av oss :) Men jeg vil liksom ha noe jeg kan gravere inn 203 og 309 på, som var romnumrene våre på internatet vi bodde på da vi først ble sammen :)

Var så utrolig kos og gøy å snike seg opp og ned til hverandre om nettene, eller tilbringe tid i hipsterhulen min eller i ungkarshybelen hans osv *knis*

For all del, kjøp gave eller smykke eller hva du vil. Jeg syns bare det er tacky å ha det i form av en "kjærlighetsring".

Hyggelig å se dere er så forelska. Minner meg om min egen puppy love.

Endret av Chloe-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...