Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på dette. Eksen løy til meg, han var muslim, og det var vist ok å lyve til meg fordi jeg var av de vantro og ikke muslim. Men uansett syns jeg det er veldig rart at noen som misliker til de grader at andre lyver til en kan synes det er ok å lyve selv, til kjæresten og andre mennesker.

Jeg kan ikke lyve. Jeg klarer aldri å lyve. Det ligger ikke for meg å mene det er ok for meg å lyve til andre og bli sint om de lyver til meg. Noe må være galt med de som mener det er ok å holde på slik.

Som en følge av dette er jeg blitt så trist og lei, jeg liker ikke å være med andre mennesker mer og jeg liker ikke å leve. For hva er vitsen, når de du skal stole på bryter deg ned med løgner....

Anonymous poster hash: 82c09...b0b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva han sa, så er det hverken normalt eller OK å juge til kjæresten.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Roter du deg bort i sånne gutter har du heller ingen ting og klage på

Anonymous poster hash: c8628...688

• Liker 5
Skrevet

Tror du må tenke at kjæresten du var sammen med ikke representerer gjennomsnittet. Det er stort sett ingen som liker å lyge. Lyge gjør man om det er helt nødvendig, i helt spesielle situasjoner. Håper du får bedre tro på menneskeheten og kjærligheten, det er verdt å leve livet for det er fantastisk om du omgås folk du kan stole på, ha det gøy med og ikke minst finne kjærligheten med.

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det er ok å lyve til kjæresten, synes det er en uting å lyve rett og slett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest alegria
Skrevet

Han hadde den dårligste unnskyldningen noensinne, TS.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet han hadde dårlige unnskyldninger. Jeg forstår bare ikke hvorfor han valgte å lyve slik. Han lyver jo til seg selv også på dette viset.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste muslimer er idioter.

Anonymous poster hash: 64f46...58f

• Liker 2
Skrevet

Jeg er skikkelig dårlig til å lyve.

Når samboer driver å gjetter i vilden sky om f.eks bursdagspresangen hans, eller julepresangen. Da må jeg jo ro som bare juling, da han faktisk gjetter riktig noen ganger. Kan jo ikke avsløre presangen flere mndr i forveien. Det er igrunn eneste gangene jeg lyver. Ellers har jeg ikke noen "grunn" eller behov for å lyve.

AnonymBruker
Skrevet

Hmm...vi ble saksøkt av en muslim på et grunnlag som var helt latterlig. Vi var ærlig og redelige hele veien, mens denne karen motsa seg selv flere ganger samt løy rett ut på et par punkter. Disse løgnene fortalte han også i retten uten et snev av dårlig samvittighet. Husker jeg rett og slett ble helt satt ut og trist over hvordan han kunne lyve så rett i fjeset på oss. Nevnte dette for vår advokat og hun sa hun hadde opplevd dette i flere saker med muslimer involvert. Hun mente utifra det hun hadde sett, og flere hun hadde snakket med, at det er som du sier, noen muslimer ser på det som helt greit å lyve ovenfor vantro, uvisst av hvilken grunn....:/

Anonymous poster hash: 1e360...d53
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hmm...vi ble saksøkt av en muslim på et grunnlag som var helt latterlig. Vi var ærlig og redelige hele veien, mens denne karen motsa seg selv flere ganger samt løy rett ut på et par punkter. Disse løgnene fortalte han også i retten uten et snev av dårlig samvittighet. Husker jeg rett og slett ble helt satt ut og trist over hvordan han kunne lyve så rett i fjeset på oss. Nevnte dette for vår advokat og hun sa hun hadde opplevd dette i flere saker med muslimer involvert. Hun mente utifra det hun hadde sett, og flere hun hadde snakket med, at det er som du sier, noen muslimer ser på det som helt greit å lyve ovenfor vantro, uvisst av hvilken grunn....:/

Og hva har dette med min tråd å gjøre? At han var muslim var ikke hovedpoenget.

AnonymBruker
Skrevet

Og hva har dette med min tråd å gjøre? At han var muslim var ikke hovedpoenget.

Hm? Beklager hvis jeg var uklar. Tenkte bare at dette kan være en forklaring på hvorfor han løy til deg? Hvis det er en slik kultur han har vokst opp med. Gjør han ikke nødvendigvis til et ondt menneske, det skal bare mye til for å bryte med kulturelle normer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm? Beklager hvis jeg var uklar. Tenkte bare at dette kan være en forklaring på hvorfor han løy til deg? Hvis det er en slik kultur han har vokst opp med. Gjør han ikke nødvendigvis til et ondt menneske, det skal bare mye til for å bryte med kulturelle normer.

Jeg vet ikke helt, han var veldig kritisk til at andre løy til han, både muslimer og andre mennesker. Og han løy mye til meg. Derfor syns jeg det var veldig rart at han reagerte kraftig på at andre løy, mens han selv kunne lyve så grovt til den såkalte viktigste personen i hans liv. Meg.

Skrevet

Lyver en en gang er kredabilliteten din ødelagt egentlig.

Derfor skal en aldri lyve og spesiellt ikke i ett forhold. Det kan ødelegge hele greia og det dreier seg ikke hva en lyver om, bare det att en ikke kan stoles på.

Kulturelt sett kommer det att en ikke skal lyve fra bibelens 10 bud. Tenkt på det ? Uansett er det midt sagt ett godt råd. Muslimer har en annen vinkel på det med å si sannheten som du har erfart.

Så skal du få en fra meg helt fri for lyving, hold deg vekk fra muslimske menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lyver en en gang er kredabilliteten din ødelagt egentlig.

Derfor skal en aldri lyve og spesiellt ikke i ett forhold. Det kan ødelegge hele greia og det dreier seg ikke hva en lyver om, bare det att en ikke kan stoles på.

Kulturelt sett kommer det att en ikke skal lyve fra bibelens 10 bud. Tenkt på det ? Uansett er det midt sagt ett godt råd. Muslimer har en annen vinkel på det med å si sannheten som du har erfart.

Så skal du få en fra meg helt fri for lyving, hold deg vekk fra muslimske menn.

Alle muslimske menn lyver ikke. Det rådet ville vært som å si til meg hold deg borte fra alle norske menn. Alle vet at ikke alle nordmenn lyver.

Skrevet

Alle muslimske menn lyver ikke. Det rådet ville vært som å si til meg hold deg borte fra alle norske menn. Alle vet at ikke alle nordmenn lyver.

Jeg bygger det på ett minne jeg hadde om en muslimsk jente på Tv som sa att hun forsto det slik att i vårt land var det visse ting som var viktige, som ikke å lyve....Da forsto jeg de ser litt annerledes på det, og du forteller selv om att denne kjæresten din selekterer hvem det er greit å lyve for å ikke basert på hvilken tro de har. Det er høl i hodet for meg.

Det er milliarder av mennesker i verden så MÅ dere rote dere opp med muslimer og friste skjebnen ? Rådet mitt står fortsatt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de fleste menn lyver i forhold. De innrømmer det jo sjøl.

Mens jeg er katolikk og følger det som står i Bibelen.

Anonymous poster hash: 5d93a...fdd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bygger det på ett minne jeg hadde om en muslimsk jente på Tv som sa att hun forsto det slik att i vårt land var det visse ting som var viktige, som ikke å lyve....Da forsto jeg de ser litt annerledes på det, og du forteller selv om att denne kjæresten din selekterer hvem det er greit å lyve for å ikke basert på hvilken tro de har. Det er høl i hodet for meg.

Det er milliarder av mennesker i verden så MÅ dere rote dere opp med muslimer og friste skjebnen ? Rådet mitt står fortsatt.

Ikke generaliser takk, det er en mann det dreier seg om. Og de andre norske eksene mine er også noen ekle løgnhalser. Og det til tross for at jeg alltid har vært klar på at jeg misliker løgner.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at de fleste menn lyver i forhold. De innrømmer det jo sjøl.

Mens jeg er katolikk og følger det som står i Bibelen.

Anonymous poster hash: 5d93a...fdd

Bibelen er jo løgn det også.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri vært uærlig med min kjæreste og har ingen planer om å være det heller :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...