AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Ser dere kun på damer som er penere enn kjæresten deres, eller ser dere så lenge hun er fin uansett om hun er finere eller styggere enn kjæresten? Jeg mener på gata og alle steder hvor det ferdes folk. Og nå mener jeg de gangene dere ser litt lenger enn dere ville ha sett dersom det var en mann eller en gjennomsnittlig eller stygg dame dere så. Anonymous poster hash: ec4b5...801
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ser kun på de som er langt penere en kjæresten. Damer som jeg ville hatt sex med, og dumpet kjæresten over. Særlig når jeg er i syden så er det slik. Anonymous poster hash: 17ce6...51c 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Ser kun på de som er langt penere en kjæresten. Damer som jeg ville hatt sex med, og dumpet kjæresten over. Særlig når jeg er i syden så er det slik. Anonymous poster hash: 17ce6...51c Synes du kjæresten din er pen, eller synes du hun er gjennomsnittlig? TS Anonymous poster hash: ec4b5...801
Timza Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Synes du kjæresten din er pen, eller synes du hun er gjennomsnittlig? TS Anonymous poster hash: ec4b5...801 Han skrev "langt penere enn kjæresten", så hvis 10 er maks, så kan vi vell regne med at hans kjæreste ligger på rundt 3-4 og at han også dermed ser helt for jævlig ut.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Alltid på leting etter noe bedre rett og slett. Ikke utseende, så mye mer holdning, personlighet, selvtillit. Ja. Anonymous poster hash: cfb93...81d
Ultiva Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Alltid på leting etter noe bedre rett og slett. Ikke utseende, så mye mer holdning, personlighet, selvtillit. Ja. Anonymous poster hash: cfb93...81d Er det ikke bedre å være singel mens du leter da, i stedet for å holde ei dame på gress som du uansett ikke har tenkt å slå deg til ro med? Kvinner har en biologisk klokke å ta hensyn til og da er du jo bra kjip som lar henne kaste bort tid på å være sammen med deg. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Litt tilfeldig, men som regel hvis jeg synes de er minst like pene eller penere. Anonymous poster hash: abb60...53b
Gjest Idollet Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Det er fryktelig irriterende. Når flotte jenter går forbi på gaten får jeg alltid en trang til å se på de, men vil samtidig ikke fordi det er kjedelig om hun skulle legge merke til det. Tipper det er slik selv om du er i forhold.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Ser kun på de som er langt penere en kjæresten. Damer som jeg ville hatt sex med, og dumpet kjæresten over. Særlig når jeg er i syden så er det slik.Anonymous poster hash: 17ce6...51c Lol. Føles godt at jeg har gitt opp menn, finnes ikke noe positivt med å være med en. Skal bare skaffe sæddonor og leve lykkelig som alenemor. Anonymous poster hash: 1bc48...fe0 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Jeg kikker på damer når jeg ser de bruker høye hæler eller støvletter. Er vel de eneste gangene jeg titter litt ekstra. Anonymous poster hash: fa066...521
Gjest Idollet Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Lol. Føles godt at jeg har gitt opp menn, finnes ikke noe positivt med å være med en. Skal bare skaffe sæddonor og leve lykkelig som alenemor. Anonymous poster hash: 1bc48...fe0 Du mener han er definisjonen på alle menn? Er ikke så artig for unger heller å bli til ved sæddonasjon fra noen de alle kommer til å møte. Egoisme kalles det.
Facepainter Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Det har ikke så mye med utseende å gjøre. Mer kåthet og utstråling.
Gjest Malanthor Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Det er da lov og kikke så lenge man holder fingrene og følelsene fra fatet? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Du mener han er definisjonen på alle menn? Er ikke så artig for unger heller å bli til ved sæddonasjon fra noen de alle kommer til å møte. Egoisme kalles det. Det er da ikke så mye verre enn de som ble til ved ons, eller som vokser opp med skilsmisse. Og jeg velger selvfølgelig bare åpen donasjon. Men la ikke meg avspole tråden her mer nå.Anonymous poster hash: 1bc48...fe0
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Ja for kvinner ser jo aldri på andre menn når de er i forhold 4
Gjest Idollet Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Det er da ikke så mye verre enn de som ble til ved ons, eller som vokser opp med skilsmisse. Og jeg velger selvfølgelig bare åpen donasjon. Men la ikke meg avspole tråden her mer nå.Anonymous poster hash: 1bc48...fe0 Det er noe helt annet å velge bevist å gjøre noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Ja for kvinner ser jo aldri på andre menn når de er i forhold Jeg gjør ikke det. Anonymous poster hash: 177a4...b83
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Jeg gjør ikke det. Anonymous poster hash: 177a4...b83 Er du alle verdens kvinner ?
Ultiva Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Ja for kvinner ser jo aldri på andre menn når de er i forhold Selvfølgelig gjør de det, men nå er det jo ikke det TS lurer på.
Majott Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er dame, og jeg ser på menn. Jeg ser litt ekstra på flotte, pene menn, akkurat som jeg ser litt ekstra på en fin bil, et fint hus eller noe annet jeg synes er pent. Jeg ser på pene damer også, forresten. Eller andre som skiller seg ut på en eller annen måte. Rosa hår, mange tatoveringer, spesielle klær osv. Snur meg ikke etter menn på gata, men sitter jeg på en fortauskafe, så følger jeg pene menn med blikket. Og alle andre jeg synes er interessante. Regner med at mannen min gjør akkurat det samme, men han er diskret som meg, så det vises ikke. Og jeg skjønner han så godt, ettersom jeg gjør det samme selv. Det er jo ikke sånn at jeg ønsker meg en annen mann, selv om jeg ser ekstra på flotte menn. Jeg er veldig godt fornøyd med han jeg har, men øynene henger seg litt opp i det som er pent å se på. Enten det er menn eller annet. MEN det er forskjell på å se litt og å glane med tunga hengende ute. Vil en se på andre, så bør en gjøre det så det ikke merkes av partner eller de som blir sett på. Både mannen og jeg ville blitt fornærmet hvis den andre siklet etter andre åpenlyst. Det er en forskjell på å titte og å sikle. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå