Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte nettopp på denne sangen:

Så kom jeg på noe annet, nemlig det at jo, kvinner elsker penger og sosial status. Så hva har egentlig ikke en rik mann? Han har resurser, ei kone som elsker han (for pengene, men det er naturlig), ære og alt. Han trenger ikke å stresse med noe.

Blir litt sjalu på de, er ikke rart at mange unge menn drømmer om å bli rike. Hva synes dere om dette?

Anonymous poster hash: 84866...316
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil i hvertfall ikke ha noen "Sugar daddy"

Anonymous poster hash: fa137...228
Skrevet

Jeg er kvinne og kunne aldri gjort noe sånt. Kjærlighet er sterkere enn følelser, og jeg haterhater når gutter prøver å sjekke meg opp ved å brife med at de har god råd eller at de vil kjøpe ting til meg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva skal vel jeg med en mann som har penger men som mangler moral, empati og selvrespekt? Og personlighet?

Anonymous poster hash: c1bf2...9ad
  • Liker 3
Skrevet

Jeg har nok av penger og flere damer etter meg men er ikke lykkelig for det..

Tar ikke til takke med hva som helst og kjemi kan ikke kjøpes for penger..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir de med mye penger sett på som følelsesløse og uten empati? Penger er selvfølgelig ikke alt, men det kan gjøre livet mye lettere. Og det er ikke sånn at alle rike åpner med "hei søta, hva med å bli med meg til Lamboen min og kose oss i villaen min ved kysten?", de pleier ganske ofte å ha en veldig bra personlighet faktisk.

- Kommer fra en som har datet både rike og fattige menn

Anonymous poster hash: 08711...b0e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min tjener veldig godt, og er glad for at hans karriere tok av etter at vi ble sammen. Jeg ble sammen han når hans planer bare var på ide stadiet, og det var jeg som betalte for det meste. Pengene er en kjempebonus, og gjør livet lettere, men jeg er glad jeg falt for han og ikke pengene. Legger merke til at flere kvinner finner han mer tiltrekkende nå, enn tidligere. Kanskje det kommer av selvsikkerheten han utstråler, og ikke den dyre bilen, huset eller dressen.

Anonymous poster hash: 414d3...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir de med mye penger sett på som følelsesløse og uten empati? Penger er selvfølgelig ikke alt, men det kan gjøre livet mye lettere. Og det er ikke sånn at alle rike åpner med "hei søta, hva med å bli med meg til Lamboen min og kose oss i villaen min ved kysten?", de pleier ganske ofte å ha en veldig bra personlighet faktisk.

- Kommer fra en som har datet både rike og fattige menn

Anonymous poster hash: 08711...b0e

En del av dem har også en overfladisk og jævlig personlighet. Er mye meg og lite deg.

- Hilsen en som også har vært sammen med begge deler.

Anonymous poster hash: 948d6...676

Gjest Lille-pus
Skrevet

Så kom jeg på noe annet, nemlig det at jo, kvinner elsker penger og sosial status. Så hva har egentlig ikke en rik mann? Han har resurser, ei kone som elsker han (for pengene, men det er naturlig), ære og alt. Han trenger ikke å stresse med noe.

Blir litt sjalu på de, er ikke rart at mange unge menn drømmer om å bli rike. Hva synes dere om dette?

Om det synes jeg følgende:

Det virker som du enten er veldig ung, - eller som du mener å ha funnet årsaken til at du ikke får deg sexy dame fordi du ikke er rik.

De fleste menn(esker) er ikke styrtrike, men de finner hverandre alikevel.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Datet en gang en fyr med mye penger. Men fant ut at det ikke var slike verdier jeg ønsket for de fremtidige ungene mine. Denne fyren jobbet 16-17 timer i døgnet for å tjene sine årlige millioner, takke meg til en mann som tjener kvartparten og som faktisk er tilstede for barna sine. Jeg vil ikke ha 20 Gucci-vesker i skapet eller rådyre silkekjoler fra Tralalala, jeg vil ha en hjertelig tilstedeværende pappa som bruker tid på barna. Og som ikke bare flyr innom i helgene og skjemmer dem bort med Canada Goose og Parajumpers fordi han har dårlig samvittighet.

De aller færreste mannfolka her i landet er steinrike og likevel så klarer de å finne den rette og å stifte familie. Du får det nok til du også, TS ;)

Endret av Ultiva
Gjest Malanthor
Skrevet (endret)

Tenkte nettopp på denne sangen:

For noe overfladisk sludder. Du framstiller det som at kvinner generelt sett er av den typen, når det heller er snakk om en mindre gruppe. Du har ikke et godt liv bare fordi du har penger, du kan være en misstrøstig stakkar med masse problemer likeså. Nå skal jeg være enig i at et minimum av penger er nødvendig for og slippe økonomiske problemer og alt som følger med, men utover dette er penger på ingen måte noe som er nødvendig for og være lykkelig og ha et godt liv.

Endret av Malanthor
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier ja til en mann med gode verdier, som er snill, omsorgsfull, får meg til å le, kjekk OG har masse penger! Det er jo ikke slik at selv om man har masse penger, så er man automatisk en overfladisk drittsekk.

Anonymous poster hash: d3d23...c9f
  • Liker 1
Gjest Minpin
Skrevet

Jeg kan skrive under på at en mann med penger ikke nødvendigvis har alt.

Skrevet

Tenkte nettopp på denne sangen: http://youtu.be/hym6kUzc_hA Så kom jeg på noe annet, nemlig det at jo, kvinner elsker penger og sosial status. Så hva har egentlig ikke en rik mann? Han har resurser, ei kone som elsker han (for pengene, men det er naturlig), ære og alt. Han trenger ikke å stresse med noe. Blir litt sjalu på de, er ikke rart at mange unge menn drømmer om å bli rike. Hva synes dere om dette? Anonymous poster hash: 84866...316

Tull! Jeg kjenner flere. Han ene greier ikke holde på ei dame og han andre har aldri hatt dame ei gang. De er godt over 30 begge to

AnonymBruker
Skrevet

Noen gang sett programmet Millionaire Matchmaker? Masse menn med mye penger uten drag på damene. Perfekt illustrasjon av at man kommer til kort uten personlighet.

Anonymous poster hash: 715dc...4de
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...