AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Vi har reist sammen på vår første tur til Syden. Gledet meg kjempe mye men nå vil jeg i grunnen bare be han om å dra hjem. Grunnen til dette er at han er helt annerledes, vi kan ikke gå ute uten at han skal snu seg for hver jente som går med kjole eller bikini, var på stranden i dag å det endte med at jeg faktisk ble så sur at jeg gikk ifra han (dro å spiste) jeg sa til han at jeg syns det er dritt at han skal stirre så jævlig og at det går ann å skjerpe seg, seff nekta han på hele dritt en osv... til slutt så sa jeg at jeg ikke brydde meg og at han kunne bare styre seg, for jeg orket ikke å begynne å krangle da, men det ble jo en rar stemning mellom oss . Plutselig når vi lå på stranda så utbrøt han at han blir kåt av å være på stranda" så sa jeg hæ? Han forklarte seg bort med engang at han blir kåt av å se på meg.. Vi er samboere og i slutten av 20 årene. Jeg føler meg som den drama kjerringa men off det sårer! Anonymous poster hash: 89d2d...728
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 la nå gutten få ha det litt morro Anonymous poster hash: b8f58...a28
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Hadde faktisk ikke syntes noe om det. Selvsagt blir man ikke blind av å få seg kjæreste, men er lov å vise litt respekt. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Hadde faktisk ikke syntes noe om det. Selvsagt blir man ikke blind av å få seg kjæreste, men er lov å vise litt respekt. Mn hva skal jeg liksom si vist jeg får skylda på meg for å lage dårlig stemning osv?? Det er dritt. Og hadde jeg gjort slikt imot han så hadde han vært drit sur. Men jeg vil ikke såre han hellerAnonymous poster hash: 89d2d...728
dillyduzit Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Er han 14? Det er han som lager dårlig stemning ved å se på andre. Du kan jo ellers bare spille med samme kort tilbake, sjekk ut fyrene som er tilstedet. Edit: Altså, ikke sjekke ut fyrer som å ta en drink. Se på andre menn blir mer riktig. Endret 7. mai 2014 av dillyduzit 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Stier på andre menn. Det er lov å se. Anonymous poster hash: 9e2e6...f83
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Han er en egoist. Pakk kofferten! Anonymous poster hash: 1dd37...0c6 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Mn hva skal jeg liksom si vist jeg får skylda på meg for å lage dårlig stemning osv?? Det er dritt. Og hadde jeg gjort slikt imot han så hadde han vært drit sur. Men jeg vil ikke såre han hellerAnonymous poster hash: 89d2d...728 Kommer nok mye an på hvordan du velger å ta det opp. Det er lov å si ifra på en ordentlig måte at du blir ukomfortabel av at han hele tiden kikker på andre damer. At det i så fall er lov å være litt diskre. Det å storme fra han i sinne, er kanskje ikke det lureste. Endret 7. mai 2014 av Dreamdrops
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Hvor lenge har dere vært kjærester? Har han ikke oppført seg lignende tidligere? Anonymous poster hash: 09f8b...37e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Er han 14? Det er han som lager dårlig stemning ved å se på andre. Du kan jo ellers bare spille med samme kort tilbake, sjekk ut fyrene som er tilstedet. Edit: Altså, ikke sjekke ut fyrer som å ta en drink. Se på andre menn blir mer riktig. prøvde å ta det opp med han. Da fikk jeg som svar at nå trodde jeg at vi skulle dra på tur for å kose oss å ha det kjekt så må du bli sann?? Når jeg fikk den så følte jeg meg som en idiot. Mn det er jo dritt da!!Anonymous poster hash: 89d2d...728
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Hvor lenge har dere vært kjærester? Har han ikke oppført seg lignende tidligere?Anonymous poster hash: 09f8b...37e snart 2 år. I starten av forholdet så var han ekstrem på detAnonymous poster hash: 89d2d...728
dillyduzit Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 prøvde å ta det opp med han. Da fikk jeg som svar at nå trodde jeg at vi skulle dra på tur for å kose oss å ha det kjekt så må du bli sann?? Når jeg fikk den så følte jeg meg som en idiot. Mn det er jo dritt da!!Anonymous poster hash: 89d2d...728 Det er jo han som ødelegger stemningen med å se på andre da, kan du ikke bare vise han denne tråden? I mitt hodet virker han 14 år og sex-fiksert til de grader. Selvfølgelig drar dere jo på tur for å kose dere, hvorfor ellers drar man på tur? For å kjede seg? Han har 1. ikke sett nok kvinner i bikini 2. vokst opp.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 (endret) snart 2 år. I starten av forholdet så var han ekstrem på detAnonymous poster hash: 89d2d...728 Dette er jo tydeligvis et problem (som har vart lenge), siden du sier han var ekstrem i starten. Da har du kanskje prøvd å ta det opp med han før denne turen? Hvordan har han respondert på det? Endret 8. mai 2014 av Dreamdrops
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 snart 2 år. I starten av forholdet så var han ekstrem på detAnonymous poster hash: 89d2d...728 Han var ekstrem på å oppføre seg slik i begynnelsen av forholdet? Hvorfor ble du sammen med han? Evt sluttet han å oppføre seg slik, og nå har det startet igjen? Da spør jeg; hvorfor _er_ du sammen med han? Anonymous poster hash: 09f8b...37e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 prøvde å ta det opp med han. Da fikk jeg som svar at nå trodde jeg at vi skulle dra på tur for å kose oss å ha det kjekt så må du bli sann?? Når jeg fikk den så følte jeg meg som en idiot. Mn det er jo dritt da!!Anonymous poster hash: 89d2d...728 Han deler ut skyld til deg, for noe som han har gjort mot deg. Løp Anonymous poster hash: 09f8b...37e 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Det er jo han som ødelegger stemningen med å se på andre da, kan du ikke bare vise han denne tråden? I mitt hodet virker han 14 år og sex-fiksert til de grader. Selvfølgelig drar dere jo på tur for å kose dere, hvorfor ellers drar man på tur? For å kjede seg? Han har 1. ikke sett nok kvinner i bikini 2. vokst opp. nei Haha kan ikke vise han tråden.klikker da:P Anonymous poster hash: 89d2d...728
dillyduzit Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 (endret) nei Haha kan ikke vise han tråden.klikker da:PAnonymous poster hash: 89d2d...728 Når du kommer hjem: Pakk saker og flytt. Han er en no keeper. Hadde jeg gjort hvertfall. Endret 8. mai 2014 av dillyduzit 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 nei Haha kan ikke vise han tråden.klikker da:PAnonymous poster hash: 89d2d...728 Er han aggressiv og voldelig? Anonymous poster hash: 09f8b...37e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Dette er jo tydeligvis et problem (som har vart lenge), siden du sier han var ekstrem i starten. Da har du kanskje prøvd å ta det opp med han før denne turen? Hvordan har han respondert på det? ble litt mye å svare på her nå.spess med super nettverk i hellas.hehe. mmmmmmmmm tok det opp da så nekta han Mn kom senere å sa at han ikke viste hvorfor han gjorde det. Vært sann av og på. Nei jeg tok det ikke opp Før vi dro men angrer litt for det, eller nei faktisk ikke. Det er så lavmål at jeg nå si ifra om slikt.. føler i grunnen at slik vil jeg ikke ha det og kan godt forstå hvorfor han alltid har Vært singel. Kanskje litt stygt av meg å si det men fortjener bedre enn at jeg skal føle meg som dritt. Anonymous poster hash: 89d2d...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå