Hegehege Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #21 Skrevet 8. mai 2014 Vi drar ikke til ullared fordi vi tror at vi sparer masse penger på det! Vi drar for turens skyld men ja, klart det blir handling! 1
Chloe- Skrevet 8. mai 2014 #22 Skrevet 8. mai 2014 Ø,nei. De pengene du sparer går bort i bensinutgifter. Altså kunne du like godt handlet hjemme. Nettopp! Jeg kunne like gjerne handlet hjemme, men fordi jeg gjorde det på Ullared fikk jeg slengt inn en Købentur der bensina betalte seg med sparte penger.
Gjest crazycatlady Skrevet 8. mai 2014 #23 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har vært på ullared flere ganger, men kun i hesteavdelingen, ikke i resten av varehuset. Resten av varehuset virker rælete og ikke minst kaotisk, men hesteavdelingen har faktisk merkevarer også. Betalte f.eks 299 for en lærgjord som koster 900 kr her. Kjøpte også horseware dekken til kr 399, her koster det 7-800. Gjerdematriell, kraftfôr, vitaminer osv er også mye billigere der og merkene er de samme som her. Jeg handlet for tilsammen 3000 SEK, de samme tingene hadde kostet mellom 5 og 6000 her. Skal dit til sommeren og. Elsker å shoppe merkeutstyr billig! Selvsagt har de mye ræl også, men det gidder jeg ikke se på.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #24 Skrevet 8. mai 2014 De har endel merkevarer som er billigere enn her Vi var innom på gøy på vei hjem fra Danmark i fjor, og da kjøpte jeg en brystpumpe til 799 sek, som koster 1499 nok. Så da ble det ca halv pris. (Fikk ikke bruk for den og solgte den igjen, til halv pris av den norske prisen, så fikk igjen alle pengene ) Anonymous poster hash: a7e8d...4da
Hecubaa Skrevet 9. mai 2014 #25 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Jeg var der i fjor med venninnegjengen og bare å ha vært der var jo en opplevelse i seg selv Jeg kjøpte noen treningsmanualer og sportstopper for det var veldig billig, men ellers er det som andre sier mye unødvendig der.. Endret 9. mai 2014 av Hecubaa
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #26 Skrevet 10. mai 2014 Var der for noen år tilbake, for turens skyld. Lå i hytta på campingen noen dager. Det var jo kjempe fint der og vi hadde det veldig kjekt. Shoppingsenteret var svært, utallig parkeringsplasser og små butikker rundt selve "Ullared". Var ikke så lenge på senteret egentlig, var så mye folk og ræl. Men kjøpte en del når vi var der, alt jeg kan få tak i Norge - men billigere. Vi så både Boris, Morgan og Ola Conny! Anonymous poster hash: 5868a...10f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #27 Skrevet 5. juli 2014 Noen som vet hvor mye billigere legoen er? Vurderer en tur selv, men er ikke så glad i kø. Stå 50 min i kø før en får komme inn er ikke moro. Vurderer å handle julegaver der, men vet ikke. Er jo nesten 3 timers kjøring fra Svinesund og. Anonymous poster hash: be464...c51
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juli 2014 #28 Skrevet 5. juli 2014 (endret) Er det ikke bare sånne ting som går lett i stykker der? Aldri vært der selv, men fått inntrykk av at det er som europris. Jeg har allerede vært på europris og kjøpt ubrukelige ting, det holder med en gang. Endret 5. juli 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #29 Skrevet 5. juli 2014 Tror legoen er ekte, så er den jeg vil reise for. Anonymous poster hash: be464...c51
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. juli 2014 #30 Skrevet 5. juli 2014 (endret) For turens skyld? Lurer på om noen vurderer å åpne et helt kjøpesenter med det i Norge. De kan kalle det Skranglekassa. Velkommen inn i skranglekassa, her får du kjøpt alt du ikke visste du hadde bruk for. Det er lov med telt i køen helt opp til ingangsdøra. Endret 5. juli 2014 av Evilposelos
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2014 #31 Skrevet 5. juli 2014 Jo mulig det er harry, men noe bra må det være der siden opptil 30 000 besøker senteret hver dag. Anonymous poster hash: be464...c51 1
Irja Skrevet 7. juli 2014 #32 Skrevet 7. juli 2014 Har vært der et par ganger. Vi var på helgetur til Gøteborg og kjørte bort dit på veien hjem. De har mye ræl, men forbruksvarer som truser, sokker, basic t-skjorter o.l er kjekt å handle der. Mye billig og bra hygieneprodukter. Hvis du venter barn/har en baby - har du utrolig mye billig og kjekt babyutstur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå