Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Ullared om en måneds tid! Lurte på hva man burde handle der? Og hvilke erfaringer dere som har vært der har? :)

Skrevet

Hvor er Ullared? I Sverige?

Skrevet

Ja, det er i Sverige! Skikkelig harrytur! :)

Skrevet

Hva i all verden mener folk de tjener på å reise så langt inn i Sverige for å kjøpe noe de enkelt kan få tak i på Europris? :klo:

Hvor mye koster bensin fram og tilbake, mat og overnatting for å kjøpe en handlevogn med ikke-merkevarer?

"Jaaa! La oss dra til en jallabutikk langt pokkerivold og handle, fordi de ansatte er med i reality-TV og grådige svensker hamstrer billigsjampo der!"

Øøø..

• Liker 6
Skrevet

Hva i all verden mener folk de tjener på å reise så langt inn i Sverige for å kjøpe noe de enkelt kan få tak i på Europris? :klo:

Hvor mye koster bensin fram og tilbake, mat og overnatting for å kjøpe en handlevogn med ikke-merkevarer?

"Jaaa! La oss dra til en jallabutikk langt pokkerivold og handle, fordi de ansatte er med i reality-TV og grådige svensker hamstrer billigsjampo der!"

Øøø..

Fordi det er hyggelig å dra på tur?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har litt blandede følelser rundt Ullared, på en måte har jeg litt lyst til å dra dit bare på faen, hamstre ironisk med meg 20 såper fra Palmolive og være helt bajas.

.. Men samtidig tror jeg ikke at jeg gidder fordi det er blodharry uansett hvordan du vrir og vender på det, og varene de selger der tror jeg ikke er noe for meg.

Anonymous poster hash: 9f3ec...799
Skrevet

Øøø..

europris er ikke så billig bestandig altså.
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på Ullared i fjor. Syns ikke det var like stort som det ser ut som på tv! De hadde veldig mye skvip, ting som blir fort ødelagt. Derimot var alt av hygieneprodykter nokså billig. Samme med leker og babyutstyr.

Føler ikke jeg trenger å dra dit flere ganger!

Anonymous poster hash: 74cf4...231

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på ferie i nærområdet, og hadde aldri hørt om Ullared før. Så havnet vi plutselig der, og jeg ble helt sjokkert over området - så stort! Parkeringsplasser så langt øyet kunne se. Gigantisk vognparkering for å komme inn på restauranten.

Jeg handlet endel leker og barneting, det var grisebillig! Angrer meg veldig på at jeg ikke kjøpte mer lego, for eksempel, så hadde gjerne dratt dit en tur til. Ikke ens ærens, men hvis man likevel vil på sverigetur i området, er det litt gøy å stikke innom og få med seg "atmosfæren". :)

Anonymous poster hash: 63807...e86
  • Liker 1
Skrevet

Fordi det er hyggelig å dra på tur?

Da kan de vel likegodt dra til København, når de allikevel er i nabolaget. Istedet for å stoppe en plass midt i ingenting, som ville vært helt ukjent for nordmenn hvis ikke noen hos Gekås kom på å lage reality-TV sånn som IKEA...

Skrevet

Da kan de vel likegodt dra til København, når de allikevel er i nabolaget. Istedet for å stoppe en plass midt i ingenting, som ville vært helt ukjent for nordmenn hvis ikke noen hos Gekås kom på å lage reality-TV sånn som IKEA...

Mange som tar det på vei hjem fra Køben, ja. Sikkert en ypperlig tur. :)

Skrevet

Mange som tar det på vei hjem fra Køben, ja. Sikkert en ypperlig tur. :)

Joda. Hvis man ikke har noe imot å ta en tur bortom Falkenberg.

Min erfaring er at man ikke sparer noe som helst fordi man betaler for drivstoff og mat på turen, og at det er et stressende sted ala IKEA som selger Europris-varer.

Skrevet

Joda. Hvis man ikke har noe imot å ta en tur bortom Falkenberg.

Min erfaring er at man ikke sparer noe som helst fordi man betaler for drivstoff og mat på turen, og at det er et stressende sted ala IKEA som selger Europris-varer.

Men så er kanskje ikke sparingen førsteprioriet for alle.

Jeg kunne godt besøkt en venninne i København og handlet på Ullared på vei tilbake. Spart litt, ergo utlignet bensinutgiftene = gratis Købentur med masse opplevelser! Ja, du det tror jeg sannelig jeg skal gjøre. ;)

Annonse
Skrevet (endret)

Men så er kanskje ikke sparingen førsteprioriet for alle.

Jeg kunne godt besøkt en venninne i København og handlet på Ullared på vei tilbake. Spart litt, ergo utlignet bensinutgiftene = gratis Købentur med masse opplevelser! Ja, du det tror jeg sannelig jeg skal gjøre. ;)

Sikkert ikke dumt. Men gratis Københavntur, det blir det jo ikke...

Jeg ble dratt med dit på vei til Göteborg fra Stockholm.

(For det var jo en kjekk "liten" omvei... :roll: )

Det føles sikkert billig å handle der når man er i varehuset.

Men å dra fram og tilbake dit bare for å handle, ville jeg ikke prioritert.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert ikke dumt. Men gratis Københavntur, det blir det jo ikke...

Jeg ble dratt med dit på vei tilbake fra en tur til Stockholm. (For det var jo en kjekk "liten" omvei...)

Det føles sikkert billig å handle der når man er i varehuset.

Men å dra fram og tilbake dit bare for å handle, ville jeg ikke prioritert.

Jo, det blir jo gratis tur... Man sparer litt = bensinpenger.

Mat og hygieneartikler må man jo ha uansett hvor man kjøper det.

Skrevet

Jo, det blir jo gratis tur... Man sparer litt = bensinpenger.

Mat og hygieneartikler må man jo ha uansett hvor man kjøper det.

Ø,nei.

De pengene du sparer går bort i bensinutgifter. Altså kunne du like godt handlet hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var også der ifjor, på vei hjem fra Danmark, via Göteborg, så det var bare noen få mils omvei. Jeg hater slike butikker, men måtte jo såklart innom, just for the hell of it. Ikke like stort som på tv, kun ræl å få handla(det eneste som var noe å ha var ikke billigere enn andre steder) Bare på pur F... kjøpte jeg råsa Ullared-truser og Justin Bieber-parfyme(jeg er 35, liker heavy metal, og er dekka av tatoveringer) Vi så ingen av "kjendisene" derfra, ikke var det lang kø uttafor eller trengsel inne, ingen tv-kameraer(stod skilt uttafor om at de dreiv å filma akkurat da), så annet enn lekre truser, noen fiskekroker og fjortisparfyme til meg og barna, så var det eneste jeg gikk ut av "the Ullared-experience" en kul/flau Facebook-innsjekk...

Anonymous poster hash: dd40f...dae

• Liker 1
Skrevet

Jeg var også der ifjor, på vei hjem fra Danmark, via Göteborg, så det var bare noen få mils omvei. Jeg hater slike butikker, men måtte jo såklart innom, just for the hell of it. Ikke like stort som på tv, kun ræl å få handla(det eneste som var noe å ha var ikke billigere enn andre steder) Bare på pur F... kjøpte jeg råsa Ullared-truser og Justin Bieber-parfyme(jeg er 35, liker heavy metal, og er dekka av tatoveringer) Vi så ingen av "kjendisene" derfra, ikke var det lang kø uttafor eller trengsel inne, ingen tv-kameraer(stod skilt uttafor om at de dreiv å filma akkurat da), så annet enn lekre truser, noen fiskekroker og fjortisparfyme til meg og barna, så var det eneste jeg gikk ut av "the Ullared-experience" en kul/flau Facebook-innsjekk...

Anonymous poster hash: dd40f...dae

+1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...