AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Min eks kunne ofret barna for damen sin. Han forteller at hvis han kunne velge å reddet barna våre eller damen, så ville han såklart ha valgt damen. Jeg får frysninger av han. Hva synes dere ? Psykopatisk? Jeg mistenker han for å være en psykopat. Anonymous poster hash: 93c77...b05
Mafalda Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Min eks kunne ofret barna for damen sin. Han forteller at hvis han kunne velge å reddet barna våre eller damen, så ville han såklart ha valgt damen. Jeg får frysninger av han. Hva synes dere ? Psykopatisk? Jeg mistenker han for å være en psykopat.Anonymous poster hash: 93c77...b05 Jeg mistenker at dere har noen innmari merkelige samtaler. "Han forteller at hvis han hadde kunnet velge å redde barna våre eller damen, så hadde han valgt damen." Altså, i hva slags konversasjon mellom to eks-partnere dukker dette opp som en naturlig ting å si? For all del, det kan godt være at fyren har psykopatiske trekk, det har jeg overhodet ikke noe grunnlag for å mene noe om. Kanskje han er en skikkelig drittsekk. Men jeg synes situasjonen virker rar, og ser ikke helt at sånne utsagn er noe som popper opp når man smilende leverer barna til samvær. Mine tanker går automatisk mot konflikt og krangel, og jeg tipper at situasjonen både er vanskeligere og mer fastlåst enn det enkle "mannen er psykopat!"... 11
Lou Salome Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg syns det er et utrolig rart spørsmål å stille en eks, eller en far, eller en kjæreste. Jeg får frysninger av spørsmålet. Hvorfor i huleste, heiteste har du noe med hva han føler for sin dame? Hva har hun med hva han føler for sine barn? Hvorfor snakker dere om noe sånt? Voksne har ikke slike samtaler. Sa han noe slikt ut av det blå, ville jeg trodd han mente å såre meg og gjøre meg bekymret. Hadde jeg grunn til å tro det var sant, hadde jeg gjort det jeg kunne for å begrense samvær ( hvis barna ga uttrykk for at de ble neglisjert og ikke prioritert). Men du må slutte å snakke med ham, du må slutte å bry deg om hva han føler for dama si, det er ikke din sak!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 far til mine barn var villig til å flytte 7t kjøring unna til sin kjæreste han. Og da var barna for små til å ta fly alene for å besøke han. Men heldigvis kom han på andre tanker. Dette var 1 år etter det ble slutt mellom oss han fant seg en kjæreste som bodde så langt unna. . Da var han så forelsket at han så det ikke selv at det hadde blitt helt feil. Han hadde nok ikke hatt det gode nære forholdet han har til barna sine i dag, hvis han hadde tatt det valget. Nå er barna tennåringer. Og veldig knyttet til pappan sin. Så hvis forholdet er ferskt og han er skikkelig nyforelsket, så kan den tankegangen bli noe annet når den værste forelskelsen har lagt seg. Anonymous poster hash: 93a26...e5c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Faren min ofret meg for den jævla fitta han gifta seg med. Jeg har tilgitt han nå men nekter å dra på besøk med mindre han skiller seg. Menn tenker bare med tissen, de driter i barna sine. Bytter bare damer igjen og igjen og igjen og igjen. Patetisk er det. Anonymous poster hash: 169b9...b69 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Heter eksen din John Arne Riise? Anonymous poster hash: afe7f...6b1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Faren min ofret meg for den jævla fitta han gifta seg med. Jeg har tilgitt han nå men nekter å dra på besøk med mindre han skiller seg. Menn tenker bare med tissen, de driter i barna sine. Bytter bare damer igjen og igjen og igjen og igjen. Patetisk er det. Anonymous poster hash: 169b9...b69 Hva mener du med at faren din ofret deg for dama? Flyttet han langt vekk eller noe? Gadd ikke å ha samvær? Barna til en venninne av meg snakker på samme måten som du, selv om faren deres egentlig ikke gjorde annet enn å skille seg fra moren deres. Nå flere år senere er barna fremdeles opphengt i at faren deres ikke ville ha dem, sviktet dem osv selv om det er de som nekter å ha noe med ham å gjøre. Jeg synes ikke det virker helt sundt, det er nesten som en besettelse (det tør jeg ikke si da). Men kan jo være at du har gode grunner for det. Anonymous poster hash: 38e02...aa4 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Spurte du han virkelig om det? Det verste er at folk er veldig ærlig når man spør om det. Jeg spurte ei venninne om hun hadde valgt meg eller en ku, hun valgte kua Litt av en sjarmbombe den dama. Endret 9. mai 2014 av Evilposelos
Hypnotica Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Min eks kunne ofret barna for damen sin. Han forteller at hvis han kunne velge å reddet barna våre eller damen, så ville han såklart ha valgt damen. Jeg får frysninger av han. Hva synes dere ? Psykopatisk? Jeg mistenker han for å være en psykopat.Anonymous poster hash: 93c77...b05 Sier han dette i sinne? Eller etter at du har stilt et spørsmål om det? En helt på trynet ting å si uansett..
Gjest Timber Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 Spesiell samtale. Er det normalt å spørre fedre? "Hvem vil du redde fra å drukne, barna eller dama di?". Det går litt i samme kategori som tullete diskusjoner om hvem man vil redde fra et brennende hus...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå