Haru Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Jeg hadde lovet meg selv å holde dette hemmelig helt til Mai eller Juni. Nå er tiden kommet for den store åpenbaringen X)JEG ER GUTT Jeg kom hit på Kvinneguiden på undercover oppdrag. Mitt oppdrag: observere forskjellsbehandling, og om kvinnelige brukere snakker annerledes til mannlige brukere og vice versa. Det er ting som jeg har løget om, og vi kan avdekke hva som er sant og hva som var skuespill senere. Jeg kom hit full av skepsis og fordom egentlig, forventet egentlig bare etisk forurensning, men dere damer har virkelig etset dere ett sted i hukommelsen min DETTE ER HVA JEG HAR OBSERVERT: - Mannlige brukere går mildere på kvinnelige brukere (finere ordutvalg osv) en det de gjør mot menn på Diskusjon.no - Kvinnelige tar senere ibruk sarkasme og frekkheter og angrep - Kvinnelige er mer sympatisk og kosete i teksten, det har jeg absolutt bevis på i et emne jeg opprettet som het "Adoptert det samme som innvandrer". Jeg mottok så mye sympati og gode ord at jeg ble nesten frarøvet maskuliniteten min. Det var skummelt! Aldri igjen! - Mannlige brukere har tatt en litt belærende tone til meg i politiske temaer for eksempel. "skjønte du det?" ugh! - Kvinnelige er mer villig til å diskutere det paranormale uten å ty til ironi og sarkasme. Noen virker mer overtroisk Så dette er de observasjoner jeg kommer på så langt, har jo vært vekke en stund. Men nå kan dere komme med spørsmål om dere vil, eller skjennepreiken hahaha Vel to ting kan jeg si: jeg ER adoptert, men jeg heter ikke Haru, jeg heter Sondre Endret 7. mai 2014 av Haru 1
Hodor Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 (endret) DETTE ER HVA JEG HAR OBSERVERT: - Mannlige brukere går mildere på kvinnelige brukere (finere ordutvalg osv) en det de gjør mot menn på Diskusjon.no - Kvinnelige tar senere ibruk sarkasme og frekkheter og angrep - Kvinnelige er mer sympatisk og kosete i teksten, det har jeg absolutt bevis på i et emne jeg opprettet som het "Adoptert det samme som innvandrer". Jeg mottok så mye sympati og gode ord at jeg ble nesten frarøvet maskuliniteten min. Det var skummelt! Aldri igjen! - Mannlige brukere har tatt en litt belærende tone til meg i politiske temaer for eksempel. "skjønte du det?" ugh! - Kvinnelige er mer villig til å diskutere det paranormale uten å ty til ironi og sarkasme. Noen virker mer overtroisk Tenk om det er flere av dere, og derved at resultatene dine er feilaktige? :O Endret 7. mai 2014 av Hodor 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har alltid lurt på om ikke du var en gutt! Og det pga bildet ditt. Anonymous poster hash: 24c5a...3a7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har alltid lurt på om ikke du var en gutt! Og det pga bildet ditt. Anonymous poster hash: 24c5a...3a7 Bildet hans er jo av en jente... Anonymous poster hash: 0a6e0...8e8
Hodor Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Bildet hans er jo av en jente... Anonymous poster hash: 0a6e0...8e8 Jeg har aldri sett vedkommende før, men er jo mange som har bilde av en avkledd mann samt kjønn "ikke vikitig". Sier ikke at det er en regel for homo- eller biseksuelle, men er mer en generell akseptert norm at man har bilder av en kjendis man finner seksuelt attraktiv. Tror allikevel ikke dette kvalifiserer som et akademisk studie om tiltrekning (eller whatever it is) alt tatt i betraktning, for det appellerer jo helt klart til et kunstig syn om romantikkk og kjærlighet.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Jeg hadde lovet meg selv å holde dette hemmelig helt til Mai eller Juni. Nå er tiden kommet for den store åpenbaringen X)JEG ER GUTT Jeg kom hit på Kvinneguiden på undercover oppdrag. Mitt oppdrag: observere forskjellsbehandling, og om kvinnelige brukere snakker annerledes til mannlige brukere og vice versa. Det er ting som jeg har løget om, og vi kan avdekke hva som er sant og hva som var skuespill senere. Jeg kom hit full av skepsis og fordom egentlig, forventet egentlig bare etisk forurensning, men dere damer har virkelig etset dere ett sted i hukommelsen min DETTE ER HVA JEG HAR OBSERVERT: - Mannlige brukere går mildere på kvinnelige brukere (finere ordutvalg osv) en det de gjør mot menn på Diskusjon.no - Kvinnelige tar senere ibruk sarkasme og frekkheter og angrep - Kvinnelige er mer sympatisk og kosete i teksten, det har jeg absolutt bevis på i et emne jeg opprettet som het "Adoptert det samme som innvandrer". Jeg mottok så mye sympati og gode ord at jeg ble nesten frarøvet maskuliniteten min. Det var skummelt! Aldri igjen! - Mannlige brukere har tatt en litt belærende tone til meg i politiske temaer for eksempel. "skjønte du det?" ugh! - Kvinnelige er mer villig til å diskutere det paranormale uten å ty til ironi og sarkasme. Noen virker mer overtroisk Så dette er de observasjoner jeg kommer på så langt, har jo vært vekke en stund. Men nå kan dere komme med spørsmål om dere vil, eller skjennepreiken hahaha Vel to ting kan jeg si: jeg ER adoptert, men jeg heter ikke Haru, jeg heter Sondre BREAKING NEWS; Menn og kvinner er forskjellige. Føler du deg i overkant smart som klarte å finne ut av dette på egenhånd? Forøvrig anbefaler jeg humaniorastudier på deg, du kommer til å gli rett inn. Anonymous poster hash: d1c81...292 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 BREAKING NEWS; Menn og kvinner er forskjellige. Føler du deg i overkant smart som klarte å finne ut av dette på egenhånd? Forøvrig anbefaler jeg humaniorastudier på deg, du kommer til å gli rett inn. Anonymous poster hash: d1c81...292 Hva var dette forno? Anonymous poster hash: 6fe35...7d0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har aldri lagt merke til TS før, og jeg har brukt flere timer dagen på KG den siste måneden. Føles det godt å komme ut av skapet, TS? Fikk tråden din forventet oppmerksomhet og reaksjoner? *planlegge eget forumsstudie* Anonymous poster hash: b0622...408 4
WubWub Skrevet 20. desember 2015 #9 Skrevet 20. desember 2015 Den 7.5.2014 at 1.35, Haru skrev: Jeg hadde lovet meg selv å holde dette hemmelig helt til Mai eller Juni. Nå er tiden kommet for den store åpenbaringen X)JEG ER GUTT Jeg kom hit på Kvinneguiden på undercover oppdrag. Mitt oppdrag: observere forskjellsbehandling, og om kvinnelige brukere snakker annerledes til mannlige brukere og vice versa. Det er ting som jeg har løget om, og vi kan avdekke hva som er sant og hva som var skuespill senere. Jeg kom hit full av skepsis og fordom egentlig, forventet egentlig bare etisk forurensning, men dere damer har virkelig etset dere ett sted i hukommelsen min DETTE ER HVA JEG HAR OBSERVERT: - Mannlige brukere går mildere på kvinnelige brukere (finere ordutvalg osv) en det de gjør mot menn på Diskusjon.no - Kvinnelige tar senere ibruk sarkasme og frekkheter og angrep - Kvinnelige er mer sympatisk og kosete i teksten, det har jeg absolutt bevis på i et emne jeg opprettet som het "Adoptert det samme som innvandrer". Jeg mottok så mye sympati og gode ord at jeg ble nesten frarøvet maskuliniteten min. Det var skummelt! Aldri igjen! - Mannlige brukere har tatt en litt belærende tone til meg i politiske temaer for eksempel. "skjønte du det?" ugh! - Kvinnelige er mer villig til å diskutere det paranormale uten å ty til ironi og sarkasme. Noen virker mer overtroisk Så dette er de observasjoner jeg kommer på så langt, har jo vært vekke en stund. Men nå kan dere komme med spørsmål om dere vil, eller skjennepreiken hahaha Vel to ting kan jeg si: jeg ER adoptert, men jeg heter ikke Haru, jeg heter Sondre Jøss, er det virkelig sant at menn og damer er forskjellig og at vi behandler hverandre forskjellig? Så bra vi har deg til å opplyse oss da. Det er viktig arbeid du gjør for menneskeheten her, du tør der ingen andre våger! Tenke seg at du er undercover agent på KG av alle plasser? Det er jo livsfarlig ! Håper du kommer til å publisere resultatene av agent virksomhetene dine noen plasser, funnene dine kommer til å slå ned i samfunnet som lyn fra klar himmel! Se&Hør og tar nok saken : Kg-Gate! 2
Haru Skrevet 20. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2015 Haha jeg hadde helt glemt av denne tråden og jeg ble overrasket over at noen hadde svart på den. Men jeg begynner nu egentlig å mistenke at WubWub har gravd etter denne tråden i listen min over tråder, i håp om å finne en passende tråd han kan skrive noe frekt tilbake. At han prøver å gjøre narr av meg. Det hele virker ganske suspekt spesielt med tanke på hvor innpåsliten og kleggende han har virket de siste døgnene. Som en digital stalker. Jau jau, haters gonna hate, som de sier ^^ 4
WubWub Skrevet 20. desember 2015 #11 Skrevet 20. desember 2015 4 minutter siden, Haru skrev: Haha jeg hadde helt glemt av denne tråden og jeg ble overrasket over at noen hadde svart på den. Men jeg begynner nu egentlig å mistenke at WubWub har gravd etter denne tråden i listen min over tråder, i håp om å finne en passende tråd han kan skrive noe frekt tilbake. At han prøver å gjøre narr av meg. Det hele virker ganske suspekt spesielt med tanke på hvor innpåsliten og kleggende han har virket de siste døgnene. Som en digital stalker. Jau jau, haters gonna hate, som de sier ^^ Jeg trenger strengt tatt ikke gjøre narr av deg, den jobben overlater jeg til deg Kleggete å svare deg i politiske tråder når du kommer med faktafeil? Haha. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. desember 2015 #12 Skrevet 20. desember 2015 Den 8.5.2014 at 13.18, AnonymBruker skrev: BREAKING NEWS; Menn og kvinner er forskjellige. Føler du deg i overkant smart som klarte å finne ut av dette på egenhånd? Forøvrig anbefaler jeg humaniorastudier på deg, du kommer til å gli rett inn. Anonymous poster hash: d1c81...292
Fiberhusk Skrevet 22. desember 2015 #13 Skrevet 22. desember 2015 Den 07.05.2014 at 1.35, Haru skrev: Mitt oppdrag: observere forskjellsbehandling, og om kvinnelige brukere snakker annerledes til mannlige brukere og vice versa. Og nettopp pga. dette har jeg alltid spilt mannlige karakterer i onlinespill. Da får jeg faktisk en smule respekt 1
Haru Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 22. desember 2015 3 timer siden, Fiberhusk skrev: Og nettopp pga. dette har jeg alltid spilt mannlige karakterer i onlinespill. Da får jeg faktisk en smule respekt Gamereactor gjorde et motsatt eksperiment. Med et kvinnelig brukernavn på xbox live stormet venneforespørslene inn. Som mann......helt stille
Fiberhusk Skrevet 22. desember 2015 #15 Skrevet 22. desember 2015 3 timer siden, Haru skrev: Gamereactor gjorde et motsatt eksperiment. Med et kvinnelig brukernavn på xbox live stormet venneforespørslene inn. Som mann......helt stille Joda. Men jeg ville ikke ha venner, jeg ville bare bli behandlet som likeverdig
Wonderbitch Skrevet 22. desember 2015 #16 Skrevet 22. desember 2015 Jeg har ikke sett akkurat den tråden der du evt skriver at du er jente, og når jeg har sett brukeren Haru har jeg alltid sett for meg en gutt. Ingen sjokkerende nyhet med andre ord 1
Haru Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #17 Skrevet 23. desember 2015 2 timer siden, Wonderbitch skrev: når jeg har sett brukeren Haru har jeg alltid sett for meg en gutt. Ingen sjokkerende nyhet med andre ord Er det måten jeg skriver på da eller?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #18 Skrevet 23. desember 2015 Gratulerer som kom ut av skapet! Når skal du avsløre at du er bak minst fem andre brukere her inne også? Anonymkode: 86209...2da 1
Haru Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #19 Skrevet 23. desember 2015 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gratulerer som kom ut av skapet! Når skal du avsløre at du er bak minst fem andre brukere her inne også? Anonymkode: 86209...2da Hmm det høres mer ut som et spørsmål for de Anonyme hahaha
Gjest Badebuksa Skrevet 26. desember 2015 #20 Skrevet 26. desember 2015 Det er en årsak til at jeg ikke har på profilen "JEG ER KVINNE" eller "JEG ER MANN", uansett hva man velger er det fordommer mot kjønn og det vil tilnærmet alltid farge en debatt. Til og med ubevisst. Dessuten ønsker jeg ikke beilere av det ene eller andre kjønnet, noe jeg har sett at mange får. Hadde alle holdt kjønnet sitt hemmelig hadde sikkert Kvinneguiden vært et enda mer interessant forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå