AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Kjæresten min sjekker hvem jeg er venn med på fb, om han ser at jeg er venn med noen kjekke gutter, spørr han om dem,uansett hva det er, så vil han jeg skal slette dem. Han sjekker også hvem som liker bildene mine på facebook og instagram og følger alltid med hvem som er på Top 3 på min snapchat. ellers er han en fantastisk kjærste! Men fyfaen,er dette verdt det? Skal krangle om ALT! Makan til usikker, holdt ut i 1 år nå, blir jo ikke bedre. Er det håp? Anonymous poster hash: 542e6...9e6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Holdt ut i 1 år?! Høres ut som 1 år for mye, spør du meg. Jeg hadde løpt, var jeg deg. Anonymous poster hash: ffc21...4b3 1
dillyduzit Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Tenk hvordan han vil være etter 3 år Om du holder ut: Go for it. Jeg hadde nok smøget meg sakte og sikkert ut.
Gjest Chloe87 Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Uff, er det eksen min du har blitt sammen med? Løp!!
Lennhy Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 ikke et bra tegn, ta det opp med han. Vil han ikke endre seg å gi deg mer tillit så ville jeg valgt å ikke være i et slik forhold.
Gjest Malanthor Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Ta det opp med han og gjør det klart for han at du ikke orker og ha det sånn. Hvis han ikke skjerper seg så tar du din hatt og går. Det er alltids håp, og ha en god motivasjon er alltid en fin pådriver for forandring. Og hvis det er viktig for han og beholde deg så er det jo mulig at han faktisk har dette. 1
Suusa Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Mest sannsynlig vil det bare bli verre. For uansett hvor mye du tilrettelegger, sletter folk på lista og prøver å berolige han, så ligger dette problemet i hodet hans. Og er han ikke klar over at han har problemet og bevisst prøver å gjøre det bedre, så vil det heller ikke bli bedre.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Er han av den typen som er kjempesjalu på deg og alt du foretar deg, men flørter og er utro selv?? Uansett: Løp. Anonymous poster hash: b1ac0...818 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Mosrsomt at på en annen tråd hvor jenta er i denne mannens posisjon, så er det selvfølgelig jenta som får sympati på begge. Men jeg er uansett enig med at jenta i denne tråden bør avslutte forholdet ( mens den i den andre tråden bør lære seg å stole mer på folk/slutte å være så overvåksom).Anonymous poster hash: 039f8...fda 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Min også er jævlig sjalu. Det blir nok ikke bedre. Anonymous poster hash: 51af9...99e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Merkelig at ingen stiller spm til hvorfor han er så sjalu ? Driver TS å flørter med andre, snakker veldig mye med de på fjes, snapchat osv. Hvilke typer bilder sender/har hun sendt på snapchat ? Er mange faktorer som spiller inn så veldig dumt å dømme fyren med engang. Selv var eg en person som aldri hadde opplevd å være sjalu, men når eksen presset grensene gang på gang så steg også sjalusien. Men der kunne hun gjerne ligge ved siden av meg i sengen og snappe god natt til en fyr, eller snakke med vedkommende på facebook for å så si godnatt og sånne ting tolererer eg ikkje.. Anonymous poster hash: 84ae9...283 1
Majott Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 Merkelig at ingen stiller spm til hvorfor han er så sjalu ? Driver TS å flørter med andre, snakker veldig mye med de på fjes, snapchat osv. Hvilke typer bilder sender/har hun sendt på snapchat ? Er mange faktorer som spiller inn så veldig dumt å dømme fyren med engang. Selv var eg en person som aldri hadde opplevd å være sjalu, men når eksen presset grensene gang på gang så steg også sjalusien. Men der kunne hun gjerne ligge ved siden av meg i sengen og snappe god natt til en fyr, eller snakke med vedkommende på facebook for å så si godnatt og sånne ting tolererer eg ikkje.. Anonymous poster hash: 84ae9...283 Enig her, og dette var det første jeg tenkte på da jeg leste startinnlegget. Det står ingenting der om hva HUN gjør. Gjør hun ting som ikke er greit i et forhold? Det sier hun ikke noe om. Jeg hadde også blitt sjalu om mannen min hadde mye privat kontakt med andre damer, hadde en kontakt med dem som jeg visste om men ikke kunne se,
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er en sjalu kjæreste. Jeg ber ham aldri slette noen fra fb eller lignende, eller prøver å diktere på noen som helst måte hvem han er sammen med, hva han gjør, hvem han snakker med o.l. Jeg prøver rett og slett bare å "stenge det ute" ved å anta at han f.eks jobber med jenter, men jeg jobber jo med gutter uten å flørte med dem osv. Når jenter skriver til ham på fb hender det jeg spør hvem de er, altså hvordan han kjenner dem, men så fort han har fortalt at hun er fra skole, jobb e.l., så snoker jeg ikke videre i det. Han spør jo meg om det samme om jeg ikke har fortalt om vedkommende allerede, så det er vel mer nysgjerrighet i det enn sjalusi faktisk. Jeg synes uansett det iblant er slitsomt å føle det slik jeg gjør, men jeg har ingen grunner til å ikke stole på ham, "deep down" så tror jeg absolutt ikke han ville vært utro. Jeg føler kanskje at grensen går der hvor man begynner å konstant snoke, forsøker å kontrollere/avgrense oppførsel, slette venner osv. er helt klart laaangt forbi hva jeg noengang kunne tillate meg/ham. Du har sjalusi, og så har du sykelig sjalusi. Med mindre du gir ham grunn til det, faller din under kategorien sykelig sjalusi, TS. Anonymous poster hash: 2f948...c79
Lila Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Det hadde jeg aldri orket. En ting er å være åpen og ærlig om hvem kan omgås med, men dette er langt over grensen. Har du sagt til han at du syns det er for drøyt at han skal ha kontroll over alt?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Merkelig at ingen stiller spm til hvorfor han er så sjalu ? Driver TS å flørter med andre, snakker veldig mye med de på fjes, snapchat osv. Hvilke typer bilder sender/har hun sendt på snapchat ? Er mange faktorer som spiller inn så veldig dumt å dømme fyren med engang. Selv var eg en person som aldri hadde opplevd å være sjalu, men når eksen presset grensene gang på gang så steg også sjalusien. Men der kunne hun gjerne ligge ved siden av meg i sengen og snappe god natt til en fyr, eller snakke med vedkommende på facebook for å så si godnatt og sånne ting tolererer eg ikkje.. Anonymous poster hash: 84ae9...283 TS her! Sant det, jeg skrev ikke noe om megselv. Men jeg har aldri vært utro, og han får alltid se snap'ene mine, jeg skjuler aldri noe,han får se på tlf min og pc'n min når han vil og sånn. Er bare det at jeg har mange guttevenner,siden jeg er ei såkalt "guttejente", dette takler han dårlig selv om det aldri har vært noe flørting eller noe sånt. Og ellers, tusen takk for svar! Ja, har "holdt ut" mtp sjalusien,men selvfølgelig er han en fantastisk person når dette ikke kommer opp, jeg har jo tross alt vært sammen med han i et år, det er ellers bare gode sider,men denne sjalusien hans begynner å veie opp for alt her snart.. Blir for mye Spesielt siden det ikke er noe spesiell grunn til det. Når jeg spørr hvorfor sier han vet ikke, men er sur og sjalu likevel. Anonymous poster hash: 542e6...9e6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Merkelig at ingen stiller spm til hvorfor han er så sjalu ? Driver TS å flørter med andre, snakker veldig mye med de på fjes, snapchat osv. Hvilke typer bilder sender/har hun sendt på snapchat ? Er mange faktorer som spiller inn så veldig dumt å dømme fyren med engang. Selv var eg en person som aldri hadde opplevd å være sjalu, men når eksen presset grensene gang på gang så steg også sjalusien. Men der kunne hun gjerne ligge ved siden av meg i sengen og snappe god natt til en fyr, eller snakke med vedkommende på facebook for å så si godnatt og sånne ting tolererer eg ikkje..Anonymous poster hash: 84ae9...283 Det er ikke akseptabelt å si god natt? Hæ?Anonymous poster hash: cb3b8...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå