Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en kar nå i to måneder, og vi har det faktisk veldig godt sammen. Han fortalte meg senest på lørdag at han ikke hadde følt det så ekte for noen før, og jeg føler det samme. Problemet vårt er at vi bor 1 time med buss i fra hverandre, og han slutter på jobb 16:30 og jeg begynner på jobb 18:00. Han har en jobb han elsker, og bor i en leilighet i nærheten av sine venner osv. Jeg derimot har en jobb som jeg kunne forlatt på dagen, har en leilighet som jeg kan si opp på dagen og kan egentlig tenke meg å flytte til han. (forstår at dette er litt i det tidligste laget nå) Vi har kun sjanse til å se hverandre annenhver helg, og kanskje en dag i uken, noe som gjør at ting ikke går så veldig fort frem, (er fornøyd med det) men jeg er egentlig redd! Ja, her kommer problemet, jeg er redd for at han skal gå lei mens vi er i fra hverandre, jeg er redd for at han ikke skal se at vi har en fremtid.

Trenger egentlig bare noen støttende ord, for jeg vil så veldig veldig gjerne at det skal gå bra med oss, til tross for at vi ikke kan være med hverandre 24/7.

Anonymous poster hash: 632e8...396
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han får jo tid til å savne deg når dere ikke ser hverandre. Jeg selv har lett for å bli fort "lei" av folk jeg ser og er med hver dag. Så hadde dette vært mitt tilfelle så hadde jeg vært glad.

Krysser fingrene for dere!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vet forhold har startet med og være samboere fra dag en? Har man ekte kjemi hvorfor ikke bare kaste seg i det?

Anonymous poster hash: 3aa83...590

AnonymBruker
Skrevet

Søk på jobber der han bor og innen du har fått deg jobb, så har sikkert ting utviklet seg mer mellom dere.

Anonymous poster hash: 020e4...6ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...