AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hei! Jeg har kun vært i èt bryllup og har derfor ikke så mye å rutte med av erfaringer. Vi skal gifte oss på sensommeren og lurer litt på hvordan vi skal legge opp festen... Det vi har tenkt oss foreløpig: (Vi gifter oss ikke samme dag som festen da vi skal gifte oss i hans hjemland) 18: Festen starter. Velkomstdrinker. 18.30: Maten er klar. Vi skal ha buffè med mye å velge i for enhver smak. Mens vi spiser kommer det nok til å bli 3-6 taler (tenker at vi nok kommer til å holde for hverandre samt foreldrene våre kommer nok til å si noen ord - ingen er veldig talere av seg så blir nok ikke så lange). Når vi er ferdig spist og har drukket litt mer, skal mannen synge en sang til meg "she looks like hell" av luxus leverpostei (veldig morsomt, for jeg har både skjev rygg, blærekatarr, kneproblemer, skeive (ikke råtne da) tenner osv). Etterpå skal jeg synge en selvskrevet sang til han (ingen av oss kan synge så begge deler blir bare tull og humor, men det er sånn vi er). En gang etter dette blir det jo også tid for litt kake. Så tenker jeg det braker løs med full fest? Vi har kun invitert folk over 18 år og vi er ganske unge selv og selv de fleste godt voksne som kommer er glad i å ta seg en fest. Vi tenker ikke ha noen brudevals eller pardans eller noe sånt noe, men rett og slett bare hygge, prat, dansing og sånn. Kanskje det blir litt slowdansing på slutten? Haha, føler hele opplegget blir litt sånn 7.klasse-klassefest. Men vi er veldig livlige og tullete mennesker, så føler det blir rart å ha et veldig "seriøst" bryllup? Spesielt siden det også bare er en "etterpå-fest"? Høres det helt totalt corny ut? Hva syns DU er kjekt å gjøre i bryllup? Er det noen kjekke ting å gjøre? Leker eller sånn? Vi har 4 forskjellige familier på en måte som ingen kjenner hverandre så godt, så tenker jo at en eller annen bli-kjent lek kunne vært artig om det blir gjort på rette måten. En tullete en som kan bryte isen og gi litt latter? Har tenkt litt på å lage en lapp med påstander om hver enkelt gjest (selvfølgelig ikke noe upassende) også skal de andre gjestene gjette hvem den handler om? Anonymous poster hash: 9b0f7...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå