Dagensdiva Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Hei, Lurer på om noen kan anbefale en god hårspray som gir en litt sommerbeach look..har hår til ca skulderne.. :-) Kom over en veldig billig en på H&M, kostet kun 49.50, heter salt water spray, og det er mange kunder som har kjøpt denne. Personlig har jeg ikke prøvd denne, men håper så inderlig den ikke gir fett hår.. Andre forslag? 8)
chocolate Skrevet 12. juni 2004 #2 Skrevet 12. juni 2004 Hva med John Frieda'a beach blonde, ocean waves? For strandhår:)
Gjest Coral Skrevet 12. juni 2004 #3 Skrevet 12. juni 2004 Saltvannsspray, som du også nevnte, er det som ofte anbefales for å få denne looken. Jeg har brukt en fra wella profesional (kjøpt hos frisør), litt blålig flaske, husker desverre ikke hva den het! Den var ihvert fall god, bare pass på å ikke bruke saltvannsspray for ofte, det sliter på håret.
Gjest Xavia Skrevet 12. juni 2004 #4 Skrevet 12. juni 2004 Hva med John Frieda'a beach blonde, ocean waves? For strandhår:) Denne har jeg prøvd! Håret ble skikkelig "sommerlig", bølgete, og definert. Klarer bare ikke helt lukta jeg...
Sovesmurf Skrevet 12. juni 2004 #5 Skrevet 12. juni 2004 Jeg kjøpte den fra H&M i går, brukte den i går når jeg var ute, ble godt fornøyd med den. Jeg hadde den fra High Hair i fjor, Ocean et eller annet, det var kanskje litt mer futt i den, men denne funket også veldig bra. Til en mye bedre pris også. Jeg har blondt langt hår - og det ble ikke fett. Nå hadde jeg det i tørt hår - sånn at det ble litt rufsete og stort hvis du skjønner hva jeg mener. Men absolutt ikke fett - heller litt tørt.
Dagensdiva Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2004 Høres bra ut..jentene på jobben hadde oxo prøvd den & var veldig fornøyde..samme virket kundene.. Liker den rufsete looken med litt glam- preg over ! Cool...enda et pluss=den er shit billig...
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2004 #7 Skrevet 13. juni 2004 KMS har også en slik saltvannsspray, og Wella High Hair, hvis jeg ikke tar feil.
liv Skrevet 13. juni 2004 #8 Skrevet 13. juni 2004 saltvannspray? Er det noe annet enn saltvann i den eller ? For jeg synes det hørtes ille ut å kjøpe saltvann..
Isabel Skrevet 13. juni 2004 #9 Skrevet 13. juni 2004 gå og fyll ei gammel sprayflaske fra det naturlige havet heller..
starie Skrevet 13. juni 2004 #10 Skrevet 13. juni 2004 KMS har også en slik saltvannsspray, og Wella High Hair, hvis jeg ikke tar feil. KMS sin er super!
Gjest Virvel Skrevet 14. juni 2004 #11 Skrevet 14. juni 2004 saltvannspray? Er det noe annet enn saltvann i den eller ? For jeg synes det hørtes ille ut å kjøpe saltvann.. Det er ikke saltvann i det hele tatt! Saltvann betyr i denne sammenhengen at det ser ut som om du har badet i sjøen.
Gjest Anonymous Skrevet 14. juni 2004 #12 Skrevet 14. juni 2004 H&M sin syntes jeg ikke var noe god....
Elze Skrevet 15. juni 2004 #13 Skrevet 15. juni 2004 Charles Worthington In Fashion Get Dressed likte jeg bedre enn både John Frieda og KMS sine. Har ikke prøvd HM sin, men det er vel ingen vei utenom :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå