AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 .. i det en kjekkas ser på meg eller snakker til meg blir jeg helt merkelig. Klarer ikke snakke normalt, blir helt teit. Hvordan skal jeg jobbe med meg selv for å komme over dette? Anonymous poster hash: 915bd...a03
grønt belte Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 For meg er det slik at jeg prater som bare det, men ordene stopper opp når jeg møter han jeg liker mer enn alle andre...vil jo gjerne bli bedre kjent med han, men vet ikke hva jeg skal si... så nå har jeg begynt med å ha en liten liste i hodet mitt med ting jeg vil snakke med han om, da er jeg litt mer forberedt. Høres teit ut, men det funker.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 .. i det en kjekkas ser på meg eller snakker til meg blir jeg helt merkelig. Klarer ikke snakke normalt, blir helt teit. Hvordan skal jeg jobbe med meg selv for å komme over dette?Anonymous poster hash: 915bd...a03 Haha! Om det er noen trøst, så kan jeg være slik selv.. Men ikke ovenfor menn, såklart ;-). (Jeg er mann selv =) Hvis du skal jobbe med det, så må du først finne ut hvorfor du reagerer slik. Bli bevisst på hva slags følelser du får og hvorfor de gjør at du reagerer som du gjør ;-). Anonymous poster hash: f83e9...3c1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Haha! Om det er noen trøst, så kan jeg være slik selv.. Men ikke ovenfor menn, såklart ;-). (Jeg er mann selv =) Hvis du skal jobbe med det, så må du først finne ut hvorfor du reagerer slik. Bli bevisst på hva slags følelser du får og hvorfor de gjør at du reagerer som du gjør ;-).Anonymous poster hash: f83e9...3c1 TS her, Jeg tror jeg har fått et innfall av at alle menn er potensielle kjærester, og det er nok det jeg blir så nervøs av. Bare en mann er hyggelig klarer jeg ikke være meg selv hehe... veldig latterlig, men dessverre sant Dere tenker sikkert at jeg er 18 nå, men neida, er i midten av 30årene klarer plutselig bare å slappe av med gutter som ikke er attraktive for meg. Jeees gi meg en smart pille Anonymous poster hash: 915bd...a03
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 TS her, Jeg tror jeg har fått et innfall av at alle menn er potensielle kjærester, og det er nok det jeg blir så nervøs av. Bare en mann er hyggelig klarer jeg ikke være meg selv hehe... veldig latterlig, men dessverre sant Dere tenker sikkert at jeg er 18 nå, men neida, er i midten av 30årene klarer plutselig bare å slappe av med gutter som ikke er attraktive for meg. Jeees gi meg en smart pille Anonymous poster hash: 915bd...a03 Jeg er også sånn! Jeg er 28 år Anonymous poster hash: 1d505...933
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå