Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er samboere, fiser dere i hytt og pine?Hvordan blir det tatt i mot av den andre? Ler dere av lyd og lukt?

Anonymous poster hash: 54b2f...11d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det jo ikke foran hverandre med vilje. Men om det skulle skje, er det ikke noe vi bryr oss om, det er jo bare en kroppslyd.

• Liker 2
Skrevet

Fiser aldri foran hverandre, og prøver å unngå å rape. En gang feis jeg med et uhell foran han fordi han klemte litt hardt og overraskende på magen min, da var jeg så flau at jeg holdt på å dø. Han bare lo og har ertet meg MASSE i ettertid. Så nei, ingen fising her i gården.

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Promper aldri foran hverandre, nei. Promp er ekkelt, så det skjer på dass om man må.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen i 2,5 år, og gjør det når vi må. Er jo helt normalt, og ikke noe å være flau over?

Anonymous poster hash: 0842f...94c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør vi ikke.

Gjør voksne mennesker virkelig det?

Anonymous poster hash: b5843...8d4
  • Liker 3
Skrevet

Det er ikke sånn at vi sitter å har fise konkurranse nei, men skjer det så skjer det. Vi er voksne nok til å innse at vi ikke er sammen med porselens dukker men mennesker og ja mennesker fiser sånn er det..

Ingen av oss har proppe humor

• Liker 1
Skrevet

Er ikke kommet så "langt" i forholdet at det er normalt enda, regner med det kommer

AnonymBruker
Skrevet

Får du latterkrampe når du fiser selv? Det er en naturlig ting. Ikke noe å falle om i latter av.

Anonymous poster hash: bd096...380
  • Liker 2
Skrevet

jeg ler av promp, med venninner, familien, gutter, samma det vel, er jo faktisk gøy

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange prippene folk det var her da :ler:

Jeg og typen prompee foran hverandre om vi må det, og det har vi gjort lengeeee. Det er helt naturlig, og holder man den inne så får man vondt i magen :)

Er glad jeg er såpass trygg på kjæresten min, og han på meg :)

Anonymous poster hash: 71452...91d

• Liker 3
Skrevet

Mange prippene folk det var her da :ler:

Jeg og typen prompee foran hverandre om vi må det, og det har vi gjort lengeeee. Det er helt naturlig, og holder man den inne så får man vondt i magen :)

Er glad jeg er såpass trygg på kjæresten min, og han på meg :)

Har ikke noe med å være trygg på hverandre for vår del hvertfall. Vi er trygge på hverandre, men synes promp er udelikat og det er noe man kan gjøre på do. Hvertfall ikke foran andre mennesker.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med å være trygg på hverandre for vår del hvertfall. Vi er trygge på hverandre, men synes promp er udelikat og det er noe man kan gjøre på do. Hvertfall ikke foran andre mennesker.

Foran andre mennesker nei, men foran kjæresten om man må det ja, og jo der handler litt om å være trygg og, spør du meg. I starten ville jeg aldri prompet foran han, men nå er det helt naturlig.,,er jo ikke sånn at vi sitter å promper i kor liksom, men skjer det så skjer det, og det ser jeg ikke noe galt i! Men alle er forskjellige da.

• Liker 3
Skrevet

Det kommer helt an på situasjonen og hvem jeg er med.

Gjest heihade
Skrevet

Ikke at jeg kan snakke for meg og noen kjæreste, men jeg har veldig dohumor så jeg ler av alt sånt.

• Liker 2
Gjest Sabrina
Skrevet

Må det ut, så må det ut. Jeg dømmer aldri folk som raper eller fiser. Ingen er et unntak. Paven fiser han også. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Par som ikke tør å prompe så den andre hører det har ikke et nært nok forhold, unntakene er de som er ekstremt fisfine.

Anonymous poster hash: b1c93...64e
AnonymBruker
Skrevet

Par som ikke tør å prompe så den andre hører det har ikke et nært nok forhold, unntakene er de som er ekstremt fisfine.

Anonymous poster hash: b1c93...64e

Helt enig! :P

AnonymBruker
Skrevet

Aldri! Jeg er absolutt ikke interessert i andres private ærender. Vi har hvert vårt bad.

Anonymous poster hash: fb33a...374

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri! Jeg er absolutt ikke interessert i andres private ærender. Vi har hvert vårt bad.

Anonymous poster hash: fb33a...374

Ok hvert deres bad ja :) Ok

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...