AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hei! Jeg ble nylig diagnosert med endometriose etter 3,5 år som prøver. Nå er det 2 dager siden første EL etter operasjonen, og jeg håper virkelig det endelig blir vår tur Jeg er ikke superoptimistisk for da er nedturen så stor, men likevel klarer jeg ikke legge fra meg det lille håpet jeg har. Sender meg selv, og alle andre her, masse babystøv! Kanskje dette virkelig er vår mnd! Anonymous poster hash: badbe...efb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Tusen takk dere Anonymous poster hash: badbe...efb
Solsikke84 Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Her, du kan få litt hormoner og babystøv av meg også! Vet hvordan det er å kjempe mot oddsen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Tusen takk ♡ Dere er supergode ♡ 10 dager til testing! Det er såå lenge.. Anonymous poster hash: badbe...efb
Avalon Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Jeg sender også masse babystøv din vei! Har selv endo, og håper så inderlig at vi ikke støter på noen problemer når vi blir prøvere.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Tusen takk Jeg prøver å ta det veldig med ro. Jeg går sakte, tar lange pauser innimellom korte økter med husarbeid . Noen som vet om det er større sjanse for at egget festes da? Jeg har iallefall hørt rykter om det, og her i huset tar vi til oss alle tips slik at vi forhåpentligvis klarer dette selv! Anonymous poster hash: badbe...efb
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #12 Skrevet 13. mai 2014 Nei :-( Der kom murringene så da kommer vel tanta til riktig tidspunkt, søndag :-( Hadde virkelig troa på denne måneden :-( TSAnonymous poster hash: badbe...efb
Skyblue Skrevet 13. mai 2014 #13 Skrevet 13. mai 2014 Murringer trenger nødvendigvis ikke å være mensen da!
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #14 Skrevet 14. mai 2014 Murringer trenger nødvendigvis ikke å være mensen da! Jeg kjenner kroppen min såpass etter 3 år med prøving, og en graviditet utenfor livmoren, at murringer = mensen :-( TS Anonymous poster hash: badbe...efb
Pinkee Skrevet 14. mai 2014 #15 Skrevet 14. mai 2014 Kommer en dag neste måned og, så sender deg masse baby-støv Må jo bare hjelpe, når det kommer fra meg!!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2014 #16 Skrevet 18. mai 2014 Tusen takk ♡ IKM idag. Ømme pupper, veldig varm og litt sliten så det er nok like om hjørnet nå :-( TSAnonymous poster hash: badbe...efb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå