missfidget Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Trengte en ny foundation siden jeg har blitt litt brun til sommer så jeg hadde lyst på den nyeste fra Clinique siden jeg har alltid lykkes godt med Clinique. Håper det går bra og at jeg ikke få kviser av den. Merket av den var utrolig lett å ha på!
Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2004 #2 Skrevet 12. juni 2004 Ah, den er fantastisk Kanskje en smule for dekkende for sommeren, men jeg blander den ut med litt fuktighetskrem.
Dagensdiva Skrevet 12. juni 2004 #3 Skrevet 12. juni 2004 Javel...så hyggelig da..og hva er spørsmålet?... Neida, bare tuller! :-) Regner med at du ønsker å høre om erfaringer..har prøvd clin. men huskerikke om jeg var missfornøud faktisk..
Gjest Cuddly Skrevet 12. juni 2004 #4 Skrevet 12. juni 2004 Bedhead, har du prøvd Soft Finish foundation fra Clinique? Lurer fordi du da kanskje kan fortelle meg om den du prøver nå dekker omtrent like bra som S.F..?
missfidget Skrevet 13. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2004 Neida' date= bare tuller! :-) Regner med at du ønsker å høre om erfaringer..har prøvd clin. men huskerikke om jeg var missfornøud faktisk.. Tja....Jeg tror i grunn det var tanken ja... Men jeg vil og dele at jeg hadde kjøpt det... Soft Finish er veldig fint. Men ikke til sommeren, for den har litt "glimmer" og "glans" og da ser du bare rart ut. Men den er kjempe fint til kaldere dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå