AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Lurer om jeg over analyserer fullstendig..Hva hadde du tenkt hvis en mann legger ut en morsom video på facebook, noe helt urelevant til det han skriver under.. "Med den tar jeg og Harry kveld, skal se hva han finner på før jeg sovner ;-) " Hva tenker dere om den kommentaren? Rart spm..jeg vet. Anonymous poster hash: bde21...03a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Lurer om jeg over analyserer fullstendig..Hva hadde du tenkt hvis en mann legger ut en morsom video på facebook, noe helt urelevant til det han skriver under.. "Med den tar jeg og Harry kveld, skal se hva han finner på før jeg sovner ;-) " Hva tenker dere om den kommentaren? Rart spm..jeg vet. Anonymous poster hash: bde21...03a Hva handlet videoen om? Kaller han kjønnsorganet sitt for Harry? Kanskje han sier det for å prøve å friste deg? Anonymous poster hash: ef5ff...616
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Lurer om jeg over analyserer fullstendig..Hva hadde du tenkt hvis en mann legger ut en morsom video på facebook, noe helt urelevant til det han skriver under.. "Med den tar jeg og Harry kveld, skal se hva han finner på før jeg sovner ;-) " Hva tenker dere om den kommentaren? Rart spm..jeg vet. Anonymous poster hash: bde21...03a Har han en hund som heter Harry? Hva tenker du om kommentaren fra han? Anonymous poster hash: ef5ff...616
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Hvem er denne mannen for deg? Date? Kjøreste? Venn? Hvorfor var egentlig den meldingen merkelig? Kanskje kjøresten hans heter Harry?Anonymous poster hash: 27fd5...96f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Hvem er denne mannen for deg? Date? Kjøreste? Venn? Hvorfor var egentlig den meldingen merkelig? Kanskje kjøresten hans heter Harry?Anonymous poster hash: 27fd5...96f Bare elsker at Æ sitter ved siden av Ø, og at jeg aldri treffer riktig knapp, jeg høres nok skikkelig oppegående ut Men regner med du forstår hva jeg skriver Anonymous poster hash: 27fd5...96f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Hvem er denne mannen for deg? Date? Kjøreste? Venn? Hvorfor var egentlig den meldingen merkelig? Kanskje kjøresten hans heter Harry?Anonymous poster hash: 27fd5...96f Bra! Jeg er spent på hva TS skriver videre. Harry kan også være en katt, hamster, undulat.... Anonymous poster hash: ef5ff...616
Gjest Gunfreak Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Bra!Jeg er spent på hva TS skriver videre.Harry kan også være en katt, hamster, undulat.... Anonymous poster hash: ef5ff...616 Eller en elefant, please la det være en elefant Endret 7. mai 2014 av Gunfreak 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Eller en elefant, please la det være en elefant Du som er mann; hvem tror du han snakker om som heter Harry? Anonymous poster hash: ef5ff...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå