Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden han kom hjem fra jobben i 4tiden så har han ligget på sofaen med pcn og drevet med sitt (YouTube og sånne ting) med ørepropper i ørene. Jeg har spurt er par ganger i løpet av timene om vi skal finne på noe..gå tur/kjøre en tur, hva som helst. Men han sier bare "ja to sekund skal bare se denne" også spurte jeg igjen nå og sa svarer han "det er ikke noe å finne på uansett" mens han bare fortsetter å se. Vet han er sliten i dag, men alikevell..

Han er mye på pcn hver dag, men ekstra mye enkelte dager, sånn som i dag. Kjedelig for meg.

Anonymous poster hash: b1661...490

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om han var sånn hver eneste dag hver uke ville jeg forstått deg. Men det er hans hjem også (regner jeg med) og han bør få lov til å ha litt alenetid når han er sliten... Jeg er selv en slik person som foretrekker noen timer av dagen til meg selv.

Skrevet

Siden han kom hjem fra jobben i 4tiden så har han ligget på sofaen med pcn og drevet med sitt (YouTube og sånne ting) med ørepropper i ørene. Jeg har spurt er par ganger i løpet av timene om vi skal finne på noe..gå tur/kjøre en tur, hva som helst. Men han sier bare "ja to sekund skal bare se denne" også spurte jeg igjen nå og sa svarer han "det er ikke noe å finne på uansett" mens han bare fortsetter å se. Vet han er sliten i dag, men alikevell..

Han er mye på pcn hver dag, men ekstra mye enkelte dager, sånn som i dag. Kjedelig for meg.

Jeg synes du skal reflektere litt over det som er uthevet i sitatet her.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I hvilken bransje driver han i? I noen bransjer er jobben hard og man trenger litt hvile etter jobben.

Anonymous poster hash: e11aa...88f

AnonymBruker
Skrevet

Er så glad jeg er singel når jeg leser sånne innlegg. Selv er jeg supersliten når jeg kommer fra jobb og da trenger jeg aqualenetid. Sånn var det sikkert for mannen også. Noen ganger vil man bare ligge og kope på sofaen og andre dager er man i bedre form :) Du kan jo finne på noe alene, eller med venner.

Anonymous poster hash: fa5ac...773
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du forhåpentlig funnet senga. Men regner med at du er et voksent menneske?

Så hvorfor kan du ikke finne på noe selv? Er du såpass tafatt at du trenger gubben til å underholde deg? Han må vel kunne slappe av en kveld uten å måtte underholde deg fordi at du kjeder deg?

Men enda en tråd som får en til å prise seg lykkelig over at man er singel i det minste. Ikke noe kvinnemenneske som sitter og maser fordi hu kjeder seg...

Anonymous poster hash: d093e...dc5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du forhåpentlig funnet senga. Men regner med at du er et voksent menneske?

Så hvorfor kan du ikke finne på noe selv? Er du såpass tafatt at du trenger gubben til å underholde deg? Han må vel kunne slappe av en kveld uten å måtte underholde deg fordi at du kjeder deg?

Men enda en tråd som får en til å prise seg lykkelig over at man er singel i det minste. Ikke noe kvinnemenneske som sitter og maser fordi hu kjeder seg...

Anonymous poster hash: d093e...dc5

Tøff du er :) raaawr

AnonymBruker
Skrevet

Men kommer du med noen nye ideer da? Noe mer spennende ennn å bare gå en tur. Liker typen din fotball, kino, noen felles venner, ta en øl ved baren,etc?

pappa er akkurat som typen din, men han blir i hvert fall med når mamma ber han være med å besøke felles venner.

Anonymous poster hash: 3135e...1ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...