Gå til innhold

Hvordan lage bleiekake?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Noen med tips til hvordan å lage bleiekake for dummies ;-) Slik til Babyshower...

:-)

Anonymous poster hash: 75431...014

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg lagde en slik for litt siden av fikk mye hjelp av Google!

http://www.youtube.com/watch?v=Y5xtxAtHuSg

Tips: bruk en tørkerullkjerne eller kjerne fra gavepapirrull i senter av kaka. I videoen under ser du hvordan man ruller bleiene.

Jeg satte kaka oppå en stor sølvfarget papptallerken, men man kan også bruke et kakefat el. lignende.

Innkjøp:

Bleier, 1-2 pk av minste/nest minste størrelse.

Gummistrikker

Fargede silkebånd, gjerne ulike bredder

Noe å sette kaka på

Kanskje en body som ruller på samme måte som bleiene

Smokker/skjeer/badeolje/Leker

Annen pynt

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg lagde en slik for litt siden av fikk mye hjelp av Google!

http://www.youtube.com/watch?v=Y5xtxAtHuSg

Tips: bruk en tørkerullkjerne eller kjerne fra gavepapirrull i senter av kaka. I videoen under ser du hvordan man ruller bleiene.

Jeg satte kaka oppå en stor sølvfarget papptallerken, men man kan også bruke et kakefat el. lignende.

Innkjøp:

Bleier, 1-2 pk av minste/nest minste størrelse.

Gummistrikker

Fargede silkebånd, gjerne ulike bredder

Noe å sette kaka på

Kanskje en body som ruller på samme måte som bleiene

Smokker/skjeer/badeolje/Leker

Annen pynt

Åh, tusen takk for superdetaljert svar, ikke minst innkjøpslisten! Takk 😊😊😊😊😊

Anonymous poster hash: 75431...014

• 3 uker senere...
Skrevet

Hvis du ikke allerede har lagd den og har vært på babyshower, så burde du lage litt kreative bleiekaker :) Jeg skal i dåp til en liten gutt på søndag, å jeg lagde en trehjulsykkel av bleier og masse annet snadder her om dagen, lett som bare det faktisk :)

Skrevet

Hvis du ikke allerede har lagd den og har vært på babyshower, så burde du lage litt kreative bleiekaker :) Jeg skal i dåp til en liten gutt på søndag, å jeg lagde en trehjulsykkel av bleier og masse annet snadder her om dagen, lett som bare det faktisk :)

Jeg fikk en slik, og satte skikkelig pris på det, morsomt med litt annerledes utforming :) Når det er sagt, så satte jeg umåtelig stor pris på de vanlige bleiekakene jeg fikk også, synes det var spesielt fint at kaken var pyntet med bånd og silkeblomster, i tillegg til litt babyting :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en slik, og satte skikkelig pris på det, morsomt med litt annerledes utforming :) Når det er sagt, så satte jeg umåtelig stor pris på de vanlige bleiekakene jeg fikk også, synes det var spesielt fint at kaken var pyntet med bånd og silkeblomster, i tillegg til litt babyting :)

Ja, de vanlige er supre de også! :) Var nå like mye for meg selv at jeg valgte sykkelen, for den var litt morsommere å lage :P I min sykkel er det 88 bleier, to smokker, to smekker, to par med sokker, en tåteflaske med lykt inni, to stellehåndklær og seks stelleunderlag. Så masse fint i den hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...