AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hei! Noen med tips til hvordan å lage bleiekake for dummies ;-) Slik til Babyshower... :-)Anonymous poster hash: 75431...014
Muffinsdilla Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hei! Jeg lagde en slik for litt siden av fikk mye hjelp av Google! http://www.youtube.com/watch?v=Y5xtxAtHuSg Tips: bruk en tørkerullkjerne eller kjerne fra gavepapirrull i senter av kaka. I videoen under ser du hvordan man ruller bleiene. Jeg satte kaka oppå en stor sølvfarget papptallerken, men man kan også bruke et kakefat el. lignende. Innkjøp: Bleier, 1-2 pk av minste/nest minste størrelse. Gummistrikker Fargede silkebånd, gjerne ulike bredder Noe å sette kaka på Kanskje en body som ruller på samme måte som bleiene Smokker/skjeer/badeolje/Leker Annen pynt
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Hei! Jeg lagde en slik for litt siden av fikk mye hjelp av Google! http://www.youtube.com/watch?v=Y5xtxAtHuSg Tips: bruk en tørkerullkjerne eller kjerne fra gavepapirrull i senter av kaka. I videoen under ser du hvordan man ruller bleiene. Jeg satte kaka oppå en stor sølvfarget papptallerken, men man kan også bruke et kakefat el. lignende. Innkjøp: Bleier, 1-2 pk av minste/nest minste størrelse. Gummistrikker Fargede silkebånd, gjerne ulike bredder Noe å sette kaka på Kanskje en body som ruller på samme måte som bleiene Smokker/skjeer/badeolje/Leker Annen pynt Åh, tusen takk for superdetaljert svar, ikke minst innkjøpslisten! Takk 😊😊😊😊😊Anonymous poster hash: 75431...014
Birdo Skrevet 23. mai 2014 #4 Skrevet 23. mai 2014 Hvis du ikke allerede har lagd den og har vært på babyshower, så burde du lage litt kreative bleiekaker Jeg skal i dåp til en liten gutt på søndag, å jeg lagde en trehjulsykkel av bleier og masse annet snadder her om dagen, lett som bare det faktisk
LempikasPromise Skrevet 23. mai 2014 #5 Skrevet 23. mai 2014 Hvis du ikke allerede har lagd den og har vært på babyshower, så burde du lage litt kreative bleiekaker Jeg skal i dåp til en liten gutt på søndag, å jeg lagde en trehjulsykkel av bleier og masse annet snadder her om dagen, lett som bare det faktisk Jeg fikk en slik, og satte skikkelig pris på det, morsomt med litt annerledes utforming Når det er sagt, så satte jeg umåtelig stor pris på de vanlige bleiekakene jeg fikk også, synes det var spesielt fint at kaken var pyntet med bånd og silkeblomster, i tillegg til litt babyting 1
Birdo Skrevet 23. mai 2014 #6 Skrevet 23. mai 2014 Jeg fikk en slik, og satte skikkelig pris på det, morsomt med litt annerledes utforming Når det er sagt, så satte jeg umåtelig stor pris på de vanlige bleiekakene jeg fikk også, synes det var spesielt fint at kaken var pyntet med bånd og silkeblomster, i tillegg til litt babyting Ja, de vanlige er supre de også! Var nå like mye for meg selv at jeg valgte sykkelen, for den var litt morsommere å lage I min sykkel er det 88 bleier, to smokker, to smekker, to par med sokker, en tåteflaske med lykt inni, to stellehåndklær og seks stelleunderlag. Så masse fint i den hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå