AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Har dere en "the one that got away"? En det var en gnist med, men hvor det ikke kunne bli noe mer der og da? En som du helt aldri klarer å glemme? En som du kanskje hadde sluppet alt du hadde i hendene for, om han/hun hadde stått på døren en gang i fremtiden? En du kanskje tenker på i hemmelighet, selv om du er sammen med en annen? Anonymous poster hash: 05bbe...f5a
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Men får dere ikke dårlig samvittighet ovenfor deres nåværende partner? Eller om dere har hatt en annen? Jeg skjønner at jeg ikke kan sitte og vente på noe som kanskje ikke kommer til å skje. Men samtidig skjønner jeg heller ikke hvordan jeg skal klare å sitte der med en annen mann, mens jeg innerst inne skulle ønske det var en annen.. Anonymous poster hash: 05bbe...f5a 1
Notisblokk Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Jeg tror jeg holder på med å få en sånn nå.. Til trådstarter. Jeg tror jeg hadde fått dårlig samvittighet og ikke følt at jeg ga alt i forholdet hvis jeg hadde en annen i tankene. Så jeg hadde tatt kontakt med "the one that got away" og pratet. Hadde prøvd å ordne opp i tankene mine der og da, forklart situasjonen for personen. Jeg tror det hadde fått en klarhet i tankene mine, og jeg kunne bestemt meg for å fortsette med den personen jeg er sammen med eller prøve på nytt med den andre.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Men får dere ikke dårlig samvittighet ovenfor deres nåværende partner? Eller om dere har hatt en annen? Jeg skjønner at jeg ikke kan sitte og vente på noe som kanskje ikke kommer til å skje. Men samtidig skjønner jeg heller ikke hvordan jeg skal klare å sitte der med en annen mann, mens jeg innerst inne skulle ønske det var en annen.. Anonymous poster hash: 05bbe...f5a Samme lurer jeg på. Det viste seg at den ene venninnen til min nylige eks var ei han hadde vært svak for siden han ble kjent med hu (nesten 20 år). Da ble det vanskelig å føle seg som nummer en gitt..Anonymous poster hash: 3448f...95a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Ja, jeg har en som jeg ikke klarer å glemme. Han vil absolutt ikke forlate tankene mine, og det har pågått leeenge! Men jeg har ikke kjæreste, så den eneste som "lider" under dette er meg ;-)Anonymous poster hash: 0abb2...b70
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Jeg var "the one that got away" til kjæresten min. Men så 7 år senere kom jeg tilbake til ham. Anonymous poster hash: b019b...059
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Ta kontakt med "the one that got away" og la han/hun bare bli "the one" Anonymous poster hash: 642fb...272
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Jeg var "the one that got away" til kjæresten min. Men så 7 år senere kom jeg tilbake til ham. Anonymous poster hash: b019b...059 Lyst til å fortelle mer? Anonymous poster hash: 0abb2...b70
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 Ta kontakt med "the one that got away" og la han/hun bare bli "the one" Anonymous poster hash: 642fb...272 Ikke så enkelt å gjøre det når det var den personen som valgte å snu ryggen til og gå. H'n hadde sine grunner for å ta det valget, men jeg kommer aldri til å bli så glad i noe menneske igjen. Anonymous poster hash: 736fa...dbf
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mai 2014 #18 Skrevet 7. mai 2014 Har dere en "the one that got away"? En det var en gnist med, men hvor det ikke kunne bli noe mer der og da? En som du helt aldri klarer å glemme? En som du kanskje hadde sluppet alt du hadde i hendene for, om han/hun hadde stått på døren en gang i fremtiden? En du kanskje tenker på i hemmelighet, selv om du er sammen med en annen?Anonymous poster hash: 05bbe...f5a jeg føler det skjedde ganske nylig..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har en... Det er ikke noe godt.. Vi holdt bare på 2 mnder og det ble aldri noe ordentlig, men jeg klarer ikke slutte å tenke på han. Uansett hva jeg gjør så er han always on my mind... Huff Vet ikke helt hvorfor han ikke ville mer, for det var følelser, men han følte at han måtte ha andre prioriteringer akkurat der og da. Vondt som F. Han slettet meg på facebook kort tid etter og fikk høre at det var fordi han aldri ville bli minnet på meg fordi det var vondt. Har aldri klart å forelske meg igjen etter dette! Sammenligner alle gutter opp mot han. Anonymous poster hash: 60b39...a47
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 Jeg hadde en i minnet i over syv år. Så ble jeg singel, og alle mulighetene for å møtes igjen var tilstede - og da forsvant interessen som dugg for solen! Tror mye av tiltrekkningen ligger i nettopp det at de er uppnålige.Anonymous poster hash: b5526...724 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå