Faina Skrevet 12. mai 2014 #21 Del Skrevet 12. mai 2014 Ååh! Ja stemmer det! Den har jeg hørt mye positivt om! hvor kjøpes den? Vitus apotek har den i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 13. mai 2014 B-vitamin i brusetablett, da får du så sterkt hår og negler. Jeg tar multivitaminer til vanlig, synes du jeg burde ta ekstra B-vitamin i tillegg? For det er jo B-vitaminer i multivitaminene jeg tar men kanskje det er bra hvis jeg tar litt ekstra? Kan det bli for mye er vel egentlig spørsmålet mitt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 13. mai 2014 #23 Del Skrevet 13. mai 2014 Mine ble som "helt nye" negler etter jeg begynte å få b-sprøyter. Kanskje b-vitamin kan være noe? Tror det finnes sånne tilskudd også for de som ikke har mangel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 13. mai 2014 Mine ble som "helt nye" negler etter jeg begynte å få b-sprøyter. Kanskje b-vitamin kan være noe? Tror det finnes sånne tilskudd også for de som ikke har mangel. Ja som jeg skriver ovenfor så tar jeg multivitaminer, men kanskje jeg skal ta ekstra B-vitaminer på siden også selvom det finnes B-vitaminer i det jeg alt tar? Vet liksom ikke helt om det kan bli for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 13. mai 2014 #25 Del Skrevet 13. mai 2014 Ja som jeg skriver ovenfor så tar jeg multivitaminer, men kanskje jeg skal ta ekstra B-vitaminer på siden også selvom det finnes B-vitaminer i det jeg alt tar? Vet liksom ikke helt om det kan bli for mye Ååå, har ikke lest overfor. Beklager. Vet ikke om det kan bli for mye jeg? Husker noen vage minner om vannløselige vitaminer fra skolen og andre, men har ikke styring på det nå lenger. Bruker du neglelakk da (de har egne sånne gjennomsiktige for å styrke neglene)? Jeg har brukt neglelakk hele livet for å beskytte stakkarne, og det hjelper hvertfall. (Har ikke lest gjennom tråden - så om jeg gjentar noe beklager jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 13. mai 2014 Ååå, har ikke lest overfor. Beklager. Vet ikke om det kan bli for mye jeg? Husker noen vage minner om vannløselige vitaminer fra skolen og andre, men har ikke styring på det nå lenger. Bruker du neglelakk da (de har egne sånne gjennomsiktige for å styrke neglene)? Jeg har brukt neglelakk hele livet for å beskytte stakkarne, og det hjelper hvertfall. (Har ikke lest gjennom tråden - så om jeg gjentar noe beklager jeg) Nei jeg er ikke så veldig flink å bruke neglelakk! Også finner jeg aldri noen som styrker neglene. Har du forslag? Mange her har kommet med flere forslag da men det kan aldri bli for mange gode tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #27 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg tar multivitaminer til vanlig, synes du jeg burde ta ekstra B-vitamin i tillegg? For det er jo B-vitaminer i multivitaminene jeg tar men kanskje det er bra hvis jeg tar litt ekstra? Kan det bli for mye er vel egentlig spørsmålet mitt her Hvis du mener du trenger litt ekstra så. Det skader jo ikke å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #28 Del Skrevet 13. mai 2014 Hvis du mener du trenger litt ekstra så. Det skader jo ikke å prøve. Jeg tror jeg skal prøve det! Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #29 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg tror jeg skal prøve det! Takk for tips! Jeg fikk tettere vipper av dem og på det venstre øye har jeg alltid hatt et halvt øyebryn, men nu holder det på å komme mer hår der også. Rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #30 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg fikk tettere vipper av dem og på det venstre øye har jeg alltid hatt et halvt øyebryn, men nu holder det på å komme mer hår der også. Rart. Ooooh, en bonus da! :D Så du bruker bare de brusetabelettene? Du tar 1 om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #31 Del Skrevet 13. mai 2014 Ooooh, en bonus da! :D Så du bruker bare de brusetabelettene? Du tar 1 om dagen? Ja til middagen, de smaker saft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #32 Del Skrevet 13. mai 2014 Ja til middagen, de smaker saft. Takk! De skal jeg virkelig prøve! Røyter noe helt kolosalt så kanskje de kan påvirke det også med tanke på at du sa at det hadde innvirkning på torva og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2014 #33 Del Skrevet 13. mai 2014 Takk! De skal jeg virkelig prøve! Røyter noe helt kolosalt så kanskje de kan påvirke det også med tanke på at du sa at det hadde innvirkning på torva og! Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misstealover Skrevet 13. mai 2014 #34 Del Skrevet 13. mai 2014 Olje, håndkrem for hender og negler, og jeg tror et slags B-vitamin er bra for neglene, men husker ikke hva det het Jeg har like negler som deg, men det er nok genetisk hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brightness Skrevet 13. mai 2014 #35 Del Skrevet 13. mai 2014 Nei jeg er ikke så veldig flink å bruke neglelakk! Også finner jeg aldri noen som styrker neglene. Har du forslag? Mange her har kommet med flere forslag da men det kan aldri bli for mange gode tips! De selger et merke som heter "depend", blant annet har de på cubus, vita og sikkert mange flere. De har mange sånne gjennomsiktige med forskjellige formål (styrke neglene/unngå misfarging etc). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 13. mai 2014 #36 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg sverger til Diors Creme Abricot. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 14. mai 2014 #37 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg sverger til Diors Creme Abricot. ^^, Me too! Har fått mye mykere penere neglebånd og neglene mine virker sterkere. Dior sin Huile Abricot er også veldig god om du liker oljer fremfor kremer til neglebånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 14. mai 2014 #38 Del Skrevet 14. mai 2014 Me too! Har fått mye mykere penere neglebånd og neglene mine virker sterkere. Dior sin Huile Abricot er også veldig god om du liker oljer fremfor kremer til neglebånd Jeg bruker kremen om kvelden og så Huile Abricot flere ganger om dagen. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 14. mai 2014 #39 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg bruker kremen om kvelden og så Huile Abricot flere ganger om dagen. ^^, Haha, for et sammentreff! Jeg også, synes kremen er for klissete til dagtid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffekjærring Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #40 Del Skrevet 15. mai 2014 Åååh TUUUUSEN TAKK jenter for så bra tips! Nå vet jeg ikke om jeg må vente på skattepengene før jeg drar ut og hamstrer produkter haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå