Gå til innhold

Hunden min har spist litt babyolje

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om dette er farlig? Hun kastet opp isted, og nå ligger hun å sover.
Hun har alltid likt oljer. Når jeg var gravid smurte jeg meg inn med jordnøttolje, og da slikket hun på huden min. Lagde sånn rar brummelyd hver eneste gang jeg tok det på. Samme gjør hun når jeg smører meg inn med kremer. Matoljer også. Søler jeg en dråpe på gulvet slikker hun det opp. Noen som vet hvorfor hun gjør det? Er det fordi hun har mangel på noe.

Anonymous poster hash: aae70...2c6
Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Det går sikkert helt greit. Tror ikke babyolje er det værste en hund kan få i seg, og i tillegg hadde hun jo kastet opp :) Du merker om hun blir dårlig etter å ha spist merkelige ting, men babyolje vil jeg tro går rimelig greit.

Hunden min spiste opp en snuseske i fjor. Det var rundt 10 sånne posesnuser inni, og da ringte jeg dyrelegen. De regnet ut giften i henhold til vekta hannes, men svaret var altså at at burde kaste opp. Fikk beskjed om å legge en klype salt bak på tungen, som fremførte brekninger hos hunder. Etter at jeg drysset salt på tunga hans, sleiket han seg rundt munnen å begynte å tigge for mer :ler: Han hadde løs mage dagen etter, men holdt seg ellers helt frisk :) Hunder tåler mye, og vil vise deg om de har magevondt/smerter.

Og nei, hun mangler sikkert ingenting selv om han sleiker opp olje osv. De liker merkelige smaker. Min sleiker armer og ben om jeg smører på bodylotion med mango, kokos osv :)

Endret av Kvinneline
Skrevet

Babyolje burde gå helt fint! Hunder tåler mer en vi tror. :)

Kvinneline: 10 posesnus!? Holy! Min relativt store hund kastet opp som en gris og fikk diare av en eneste brukt posesnus han. :o

Skrevet

Haha, mi har også slikka opp babyolje når jeg søla det på gulvet en gang. Hu var ikke dårlig i ettertid og har levd i 5 år til og enda i beste velværende :fnise:

Gjest Kvinneline
Skrevet (endret)

Babyolje burde gå helt fint! Hunder tåler mer en vi tror. :)

Kvinneline: 10 posesnus!? Holy! Min relativt store hund kastet opp som en gris og fikk diare av en eneste brukt posesnus han. :o

Ja, det gjorde meg ganske nervøs da ja! Dyrelegen sa jo at ha burde kaste opp, men det ble bare diare dagen etter på. Mulig han følte seg litt "shabby" uten å særlig vise det, men han rygger unna når noen åpner snusesken i dag :fnise: Han er ca 28 kg tung. Hadde det vært en mye mindre rase hadde de sikkert ville hatt den inn for en sjekk ;) Endret av Kvinneline

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...