Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har malt stua med baby i hus?

Jeg har en baby på 4 mnd, og skal male stua til helgen.

Skal bruke sens malingen, og folk sier det er greit, om man bare lufter noen timer, og varmer opp rommet ETTER man har malt.

Hva har du gjort? Folk pusser vel opp når de har barn? :-0 Hehe

Anonymous poster hash: b4776...a57
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort selv med baby i hus.

Hadde luftet godt ut i noen dager med babyen overnattende et annet sted.

Jeg har småallergi ifht avgassing på maling, og kunne male selv med Sens(klarer ingen andre), men hadde ikke oppholdt meg i rommet samme dag over tid som voksen.

Pusser jeg opp med babyen i hus må vi nok pent overnatte annensteds mens avgassing er igang og helt ferdig :)

Anonymous poster hash: 2944f...052

Skrevet

Det hadde jeg ikke gjort selv med baby i hus.

Hadde luftet godt ut i noen dager med babyen overnattende et annet sted.

Jeg har småallergi ifht avgassing på maling, og kunne male selv med Sens(klarer ingen andre), men hadde ikke oppholdt meg i rommet samme dag over tid som voksen.

Pusser jeg opp med babyen i hus må vi nok pent overnatte annensteds mens avgassing er igang og helt ferdig :)

Anonymous poster hash: 2944f...052

Ingen avgasser av sens. Makan til hysteri!

Skrevet

Ville ikke gjort det om det var mulig å unngå. Har f.eks foreldre som bor i nærheten, så hadde heller overnattet der noen dager sammen med babyen og fått hjelp derifra enten til barnepass eller til å male.

Om jeg ikke hadde hatt den muligheten, ville jeg iallefall passet på at barnet ikke er i rommet det males i, f.eks oppholder seg på soverommet de dagene det males og noen dager etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...