Gå til innhold

Vits i å kjøpe dyr hårføner?

Snop

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ny hårføner, og lurer på hvor mye jeg egentlig skal/bør bruke... Kan noen anbefale meg en hårføner i salongkvalitet, men som ikke nødvendigvis koster 1000 kr+++? :) Hvis det finnes, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig er jeg veldig glad i Braun sine hårfønere. Anbefalere å kjøpe en på minimum 1800 watt og separat styring på luftstyrke og varme. Tror ikke du nødvendigvis må ut med mer enn 4-500 kroner for å få en dugandes føner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vits og vits i.. Jeg hadde en billig hårføner før den jeg har nå og den brukte jeg lang tid på å tørke med, i tillegg var den fryktelig tung. Ønsket meg en ny til bursdagen, og nå tørker jeg håret på null komma niks og den er så utrolig lett også. Mye lettere å jobbe med. Så ja, jeg hadde fint brukt en tusenlapp.

Anonymous poster hash: 65d3a...3a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og samtidig skader du håret ditt...

Anonymous poster hash: 29e87...978
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg også hadde en billig hårføner før den jeg har nå, var ikke særlig fornøyd med den. Leste tester rundt når jeg skulle kjøpe en ny en, og fant i grunn ut at det ikke var noe vits å kjøpe en dyr en fra frisørsalong. Kjøpte en Brown fra clas ohlson og er kjempefornøyd med den! Tror jeg har hatt den i 3-4 år nå. :) Kosta vel 600 kr eller noe sånn.

Anonymous poster hash: 37816...f6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Kjøpte en hårføner til 150 kr og den gjør jobben :)

Jeg har langt og tykt hår,og syns ikke det tar lang tid å tørke håret. Den er også liten og lett,så den er enkel å ta med seg dersom man trenger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest constance90

Trenger ikke å være en dyr en men greit hvis det er litt kraft i den! Da går det litt fortere og du bør uansett bruke varmebeskyttende spray for å passe best mulig på håret ditt.

Jeg kjøpte et samlesett med hårføner og rettetang fra phillips for mange år siden. kosta vel 600kr. Funka fett begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg har ein salongfønar som eg vel betalte om lag 1200,- for, eg kjøpte han rett og slett frå frisøren min. den er snøgg og ikkje minst utruleg lett. Eg er veldig nøgd, altså. Tre innstillingar for varme, to for fart, og ein hurtigknapp for kaldluft til når ein til dømes fønar i fasong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og samtidig skader du håret ditt...

Anonymous poster hash: 29e87...978

Jeg har psoriasis og hodebunnen blir bedre av at jeg føner håret tørt i stedet for at jeg går rundt med vått hår inntil hodebunnen. Så da får håret heller bli litt slitt, men jeg må si det er ikke noe jeg har lagt merke til. Tror håret mitt tåler en del.

Anonymous poster hash: 65d3a...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en til 149,- på Clas Ohlson. Fungerer helt flott :) Bare sjekke at det ikke er type 500W eller lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Jeg har en billig hårføner hjemme hos kjæresten, og en dyrere en (tipper den kostet rundt 500-700 kr den gang) hjemme. Den dyrere er helt klart mye, mye, mye bedre. Kommer aldri til å gidde å betale for en billig-føner igjen, det er sikkert.

Men du trenger ikke gå opp i tusenlappen for å få en god føner (eller, hva vet jeg, har ikke prøvd noen...), du kan jo se etter noe til ca femhundre kroner. Eller gjør litt research på forhånd. Men det er absolutt verd å bruke mer enn 200 kr på en hårføner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...