Gå til innhold

Ny mobil - Iphone eller Samsung?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt meg en ny mobil, og jeg klarer ikke helt å bestemme meg om jeg vil ha iphone 5s eller samsung galaxy s5.

Jeg bruker som regel mobilen til å ta bilder, musikk (spotify) internett og ringing/meldinger. Det er et pluss om batteriet holder en stund.

Noen som har erfaringer med mobilene?

Anonymous poster hash: 96696...60c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ville heller gått for en nokia 3210.

Anonymous poster hash: 4cbac...925
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samsung s4 og er fornøyd med den. Har hatt den i to år nå og har ikke hatt noen problemer med mobilen. Fantastisk skjerm, gode bilder, enkel i bruk, etc., er veldig fornøyd med den. Hadde iphone før jeg kjøpte samsung, og det blir nok ikke iphone på meg på en stund.

Anonymous poster hash: ef46b...cad
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Iphone, fordi den er så enkel. Bruker telefonen til det samme som deg, og for min del hjelper det ikke med mange fancy muligheter, og ditt og datt når jeg overhodet ikke har bruk for det. Men så har jeg også Mac, og jeg syns det er veldig praktisk mtp iMessage, iTunes, Cloud osv:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

s3 mente jeg :-)

Anonymous poster hash: ef46b...cad
Gjest KrissyHart
Skrevet

jeg har hatt begge. foretrekker iphonen da den har mindre lagging og mindre skjerm.

men liker du stor skjerm og ikke bryr deg om at programmene bruker noen sekunder lenger tid så er sikkert samsung et godt alternativ.

Skrevet

jeg har hatt begge. foretrekker iphonen da den har mindre lagging og mindre skjerm.

men liker du stor skjerm og ikke bryr deg om at programmene bruker noen sekunder lenger tid så er sikkert samsung et godt alternativ.

Har du hatt en S5 og kvittet deg med den allerede? :s

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Jeg har samsung galaxy s4, men over halvparten av programmene som må ligge inne på mobilen bruker jeg ikke.

Tror jeg går for iPhone, men tanke på mindre skjerm, enkel å bruke og finere design.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det med lagrningspassen på en iPhone?

På samsung kan man ha minnekort i, så der kan man bare kjøpe et minnekort, for å få mer plass, men det kan man ikke på iPhone.

Hvordan er det med batteriet? Holder det lenge på en iPhone, med tanke på at den er innebygd? På en samsung kan man bytte ut batteriet om det begynner å bli dårlig.

TS

Gjest KrissyHart
Skrevet

Har du hatt en S5 og kvittet deg med den allerede? :s

nei jeg bruker den enda.. men har hatt samsungen og solgt den

Gjest KrissyHart
Skrevet

Hvordan er det med lagrningspassen på en iPhone?

På samsung kan man ha minnekort i, så der kan man bare kjøpe et minnekort, for å få mer plass, men det kan man ikke på iPhone.

Hvordan er det med batteriet? Holder det lenge på en iPhone, med tanke på at den er innebygd? På en samsung kan man bytte ut batteriet om det begynner å bli dårlig.

TS

iphonen kommer jo i flere str. men blir jo dyrere ettersom. batteriet er ikke noe dårligere enn samsung sitt, selv om samsung sitt er større på papiret. stor skjerm sluker mye strøm.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Iphone, fordi den er så enkel. Bruker telefonen til det samme som deg, og for min del hjelper det ikke med mange fancy muligheter, og ditt og datt når jeg overhodet ikke har bruk for det. Men så har jeg også Mac, og jeg syns det er veldig praktisk mtp iMessage, iTunes, Cloud osv:)

Undersøkelser har vist at folk flest oppfattet android som det letteste operativsystemet. Spesielt når det kommer til eldre. Jeg er dog usikker på om de hadde aktivert den "lette" versjonen på telefonen eller ikke.

iOS er tungvint. Spesielt for meg, som bruker mye torrents. Kan ikke bruke det på iOS en gang.. Uff.

nei jeg bruker den enda.. men har hatt samsungen og solgt den

Hvis din S5 lagget så er du enten skikkelig dårlig med telefoner eller så fikk du en telefon med en teknisk feil.

Skrevet (endret)

iphonen kommer jo i flere str. men blir jo dyrere ettersom. batteriet er ikke noe dårligere enn samsung sitt, selv om samsung sitt er større på papiret. stor skjerm sluker mye strøm.

.. Ja.

faceoff-chart-battery-s5-5s.jpg

Til TS: Hvis du liker iOS, ta iPhone. Liker du Android, ta hva enn du vil. Samsung, HTC, etc. Stort sett like telefoner. Ville nok selv tatt en Nexus.

Endret av Spaghetti
Skrevet

Jeg har hatt Samsung S3 i snart 2 år nå, og er kjempefornøyd! Ingen problemer med den, og kan ikke si at jeg har merket noe til at programmer og app'er har vært trege. Veldig godt kamera på den, og er enkel i bruk.

Kommer til å kjøpe meg enten en S4 eller S5 til sommeren siden jeg var så teit å miste telefonen rett i bakken med skjermen ned =/ Det kan jo bli like dyrt som å kjøpe en ny av forrige modell visstnok, så da gjør jeg heller det ;)

Gjest KrissyHart
Skrevet

hehe, ved mitt forbruk merket jeg ikke noe fra eller til med batteriene.

hva som testfolk kommer frem til har jeg ikke nevnt.

Gjest crazycatlady
Skrevet

iPhone! Aldri om jeg skal ha noe annet. Har 5s og den er fantastisk.

Gjest KrissyHart
Skrevet

Jeg har hatt Samsung S3 i snart 2 år nå, og er kjempefornøyd! Ingen problemer med den, og kan ikke si at jeg har merket noe til at programmer og app'er har vært trege. Veldig godt kamera på den, og er enkel i bruk.

Kommer til å kjøpe meg enten en S4 eller S5 til sommeren siden jeg var så teit å miste telefonen rett i bakken med skjermen ned =/ Det kan jo bli like dyrt som å kjøpe en ny av forrige modell visstnok, så da gjør jeg heller det ;)

jeg syntes ikke det var så lett å ta bilder med s3. den hadde ikke noen dedikert kameratast, måtte prøve treffe på skjermen ol. sleit med det husker jeg

Gjest KrissyHart
Skrevet

iPhone! Aldri om jeg skal ha noe annet. Har 5s og den er fantastisk.

ja 5s er den deiligste mobilen jeg har hatt.. og ekstremt digg å slippe og taste koden hver gang..

fingertrykk is da bomb

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for gode tips, dere :)

AnonymBruker
Skrevet

jeg syntes ikke det var så lett å ta bilder med s3. den hadde ikke noen dedikert kameratast, måtte prøve treffe på skjermen ol. sleit med det husker jeg

Hæ? Det er da ikke vanskelig å se "tasten"?

Anonymous poster hash: 80a41...b4b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...