Gå til innhold

Er det ok å stå alene i en bar for en dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg klein bare jeg står å venter på noen. I helgen som var, tenkte jeg å gå ut alene, men turte ikke...

Hvordan ser dere på damer som går alene på byen?

Anonymous poster hash: 5fc08...f69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel ikke alene når det som oftest står minst en bartender i de fleste barer ? ;)

Anonymous poster hash: 4037a...a8e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hender at jeg går på byen alene (som regel møter jeg på noen jeg kjenner mens jeg er der), og det gjør meg ingenting å stå alene ved baren inntil jeg møter noen å snakke med/sette meg med. :-)

Anonymous poster hash: cd188...6b9
Skrevet

Tror helt ærlig ingen av de som er der registrerer at du faktisk står alene engang. Hvis jeg hadde lagt merke til det hadde jeg ikke tenkt at det var rart

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Har plukket opp et par jenter som har stått alene i baren. De er som regel de enkleste.

Så om du liker å snakke med nye menn er det ikke så dumt å stå alene i baren.

:)

Skrevet

Hender at jeg går på byen alene (som regel møter jeg på noen jeg kjenner mens jeg er der), og det gjør meg ingenting å stå alene ved baren inntil jeg møter noen å snakke med/sette meg med. :-) Anonymous poster hash: cd188...6b9

Same here

AnonymBruker
Skrevet

Har en del ganger gått ut alene og stilt meg opp ved en bardisk. Cluet for meg er at jeg vet at jeg må stå der så lenge før siste buss går. Dersom ingen tar kontakt eller at jeg treffer kjente så drar jeg bare hjem igjen. En øl/drink kjennes helt ok ut. Ikke flere.

Anonymous poster hash: e06c8...555
Gjest KrissyHart
Skrevet

jeg har vært mye ute alene gjennom tidene, og synes absolutt ikke det er kleint.

men man bør jo prøve snakke med folk. nå har jeg jobbet en del år som bartender, så mulig jeg

er litt mer erfaren med smalltalk :P

Skrevet

Det er på høy tid at kvinner gjør nettopp det - går ut alene, setter seg i baren! Driter i hva andre må tenke!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det ok!

Anonymous poster hash: 65da3...e92
Skrevet

Det er da helt ok og helt vanlig...man er jo aldri helt alene på et utested uannsett:)

Skrevet (endret)

Jeg føler meg klein bare jeg står å venter på noen. I helgen som var, tenkte jeg å gå ut alene, men turte ikke...

Hvorfor bryr du deg deg så mye om hva andre tenker om deg? Gjør det DU ønsker, ikke gjør noe fordi du tror andre forventer det...

Endret av Hapa
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg deg så mye om hva andre tenker om deg? Gjør det DU ønsker, ikke gjør noe fordi du tror andre forventer det...

Skulle ønske jeg klarte å tenke sånn, men klarer altså ikke det. Kjenner jeg er altfor selvbevisst, blir utrolig klønete når jeg føler meg ukomfortabel. Blir bare stående å tenke 'å nei, de tror jeg er venneløs, de tror jeg er lett på tråden, at jeg kun vil ha meg noe, og at jeg er utrolig stusselig som står der å henger' Vet jo at dette er bare tull, men klarer ikke snu tankene. Jeg tenker jo ikke sånn om andre! Mulig jeg er en smule selvopptatt? Håper ikke det. Må få se å snakket med noen om dette hehe...

Skrevet

Skulle ønske jeg klarte å tenke sånn, men klarer altså ikke det. Kjenner jeg er altfor selvbevisst, blir utrolig klønete når jeg føler meg ukomfortabel. Blir bare stående å tenke 'å nei, de tror jeg er venneløs, de tror jeg er lett på tråden, at jeg kun vil ha meg noe, og at jeg er utrolig stusselig som står der å henger' Vet jo at dette er bare tull, men klarer ikke snu tankene. Jeg tenker jo ikke sånn om andre! Mulig jeg er en smule selvopptatt? Håper ikke det. Må få se å snakket med noen om dette hehe... Anonymous poster hash: 5fc08...f69

Gå på en brun pub da. Finn deg et bord og les en avis,bok ol. Det fjør jeg støtt og stadig

AnonymBruker
Skrevet

Gå på en brun pub da. Finn deg et bord og les en avis,bok ol. Det fjør jeg støtt og stadig

På en tirsdags ettermiddag hadde dette sikkert funket helt fint, men å sitte med avisen på en lørdagskveld? Hadde om mulig følt meg særere enn jeg allerede gjør :D

Skrevet

På en tirsdags ettermiddag hadde dette sikkert funket helt fint, men å sitte med avisen på en lørdagskveld? Hadde om mulig følt meg særere enn jeg allerede gjør :DAnonymous poster hash: 5fc08...f69

Kommer vel ann på hvor du går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...