AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Del Skrevet 7. mai 2014 Hva kalles de ulike bikinioverdelene? Noen har vanlige stropper, noen er stroppløse osv.. Lurer spesielt på hva denne kalles: http://www.zalando.no/shiwi-bikini-pink-s6681d004-j11.html Og hvor får man kjøpt en svart og enkel slik? Evt. svart med litt pynt/mønster.. Og/eller vattert overdel. Tips ang. svart underdel mottas også med takk. Helst "bokser-aktig".. Anonymous poster hash: 93498...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 7. mai 2014 #2 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Bandeaubikini:) Asos.com har superstort og ganske billig utvalg. edit: skriveleif Endret 7. mai 2014 av Chanchan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wallet Skrevet 7. mai 2014 #3 Del Skrevet 7. mai 2014 Bandeau bikini. Har du sett gjennom Nelly, H&m, Bikbok, Zalandoo eller Asos? Jeg kjøper bikiniene mine på Nelly, og har alltid vært storfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Del Skrevet 7. mai 2014 En ting som er viktig med bikinien er at den har snøre fra mellom brystene og knytes baki nakken. Når jeg søker kommer det opp mye uten snøre. Har bl.a. sett på Nelly og H&M og Zalandoo. Skal sjekke BikBok og Asos nå Anonymous poster hash: 93498...ed3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå