AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Jeg skal plante om sukkererter til større potter. Sist brukte jeg ganske store potter, tror de har en diameter på 25 cm, vet ikke hvor mange liter. Men kan jeg plante sukkererter i litt mindre potter eller må de ha såpass store? Anonymous poster hash: eb232...98a
Minya Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Det går an å plante sukkererter i en liten kopp for den del, bare ikke plant for mange erter i hver kopp og pass på at koppen er dyp nok til at du kan stikke nedi en pinne de kan klatre på.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Det går an å plante sukkererter i en liten kopp for den del, bare ikke plant for mange erter i hver kopp og pass på at koppen er dyp nok til at du kan stikke nedi en pinne de kan klatre på. De er allerede plantet og har grodd flere cm, så må plante de i noe større, da holder vel ikke bare en liten kopp? Anonymous poster hash: eb232...98a
Gjest Badebuksa Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Er det høye eller lave sukkererter? Skal du kun ha én plante i hver potte? Jeg ville valgt en med tyngde. Jeg planter sukkererter friland utendørs, jeg... Kanskje du kan plante dem ut etterhvert? Vet ikke hvordan det er med sukkerertene, men endel blomster som har forspiret innendørs må ha en tilpasningsperiode ute før de kan stå direkte i sol, de må stå i skyggen i endel uker så de ikke skaø bli brent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå