Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

- Å det gjør meg i hovedsak kjempe lei meg.

Vi har vært sammen i 1 år, og jeg tror jeg kan telle på 1 hånd hvor ofte vi har gjort noe utenfor huset sammen...da mener jeg 1 kino tur, 3 ganger vært i byen sammen å tatt en cafee og 1 gang tatt en øl ute på kvelden.

Jeg har sagt ifra om og om igjen hvor mye det plager meg, at det er vondt å kjenne at jeg har lyst å finne på noe med han og føler at han ikke vil. Han vil heler sitte hjemme, spise middag her og kanskje se en film (Og han sitter foran pcen hele tiden - og jobber 2 ganger i uka på et gartneri)....

Når jeg kommer hjem har han ofte besøk av kompiser (Han er forresten 27 å jeg 22). Så jeg har mer og mer isolert meg selv ved å sitte på pcen på soverommet og blitt deprimert. Jeg er jo selvfølgelig med venninne mine også, men ofte når jeg er sliten etter jobb og kommer hjem og han har besøk så blir det nå bare til at jeg sitter for meg selv på rommet... Jeg syns det er trist

Gråt faktisk litt nå mens jeg skrev innlegget også, fordi det går så inn på meg...
Føler jeg har prøvd alt, men nå gir jeg snart opp, hva ville dere gjort om dere var meg?

Anonymous poster hash: 4c881...b44
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har sagt det til han, og det ikke hjelper og du blir deprimert av det, så ville jeg faktisk gått en runde med meg selv for å se om jeg kunne vært lykkeligere uten han... Måtte selv ta mange sånne runder i forholdet, og gikk aldri fra ham fordi jeg elsket ham uansett. Var heller ulykkelig og miserabel. Til slutt, etter 5 år, ble det slutt. JEg var knust, men året som fulgte ble det gøyeste i mitt liv. og nå har jeg en aktiv kjæreste som liker å gjøre ting med meg :)

Anonymous poster hash: b2671...108
  • Liker 2
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Tar du initiativ selv da?

Skrevet

Jeg følte det nesten det samme, ble lei av at vi bare møttes hjemme hos hverandre. Koselig nok det, men jeg liker veldig godt å "date". Redningen min var at jeg tok det opp OG nevnte forslag flere ganger. "Åh den filmen kommer på kino snart, den må vi bare se". "jeg er søt og jeg fortjener en tur på restaurant en gang i blant" "Når du kommer hit, skal jeg møte deg ute også tar vi oss en gåtur i parken". Hehe :)

Det fungerte.

Kan det være at kjæresten din ikke har så mye penger til å rutte med aktiviteter utenfor døren?

Skrevet

Kast jakken til han når han sitter i sofaen og si "nå skal vi ut!", så drar du han med deg på cafe, kino, restaurant, gåtur, besøk til noen venner av dere (trenger ikke nødvendigvis koste dere en krone.) Du må bare få han med deg, og hvis han da ikke vil kan du fortelle han hvor mye det går innpå deg og håpe at han bedrer seg.

Skrevet

Jobber han bare to dagar i veka? Er det den einaste inntekta han har? Han høres i såfall lat ut.

Inviter han med på ting, og ta initiativ :) Så kanskje han blir med - og til og med synes det er gøy?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Dra frem fiskestanga og dra på hyttetur. Hva med en bowlingkveld? Eler bare en gåtur ute i marka og ta med niste. Det koster jo ikke noe. Han høres usigelig kjedelig ut

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenker meg om så gjør ikke jeg og kjæresten noe særlig sammen utenom hjemme heller. Vi gjør ikke så veeeldig mye når vi er hjemme heller, utenom sånn kjæresteting som sex og sånn. Pluss at vi har noe felles greier vi ser på da. Og vi er ute på byn av og til, men det er ikke så ofte vi er på samme utested, siden jeg har et fast jeg liker å gå på, mens hans venner liker å gå et annet sted (hender at jeg prøver det også da, men det er ikke så ofte, siden alle mine venner går på det faste). Vi er generelt ofte opptatte med ting på hver vår kant, studier og jobb, forsåvidt.

Burde jeg være trist nå? Fordi jeg føler ikke at noe er galt, trodde dette var et litt vanlig senario etter man har vært kjærester en stund. :P

Anonymous poster hash: c3009...be8
Skrevet

Be han om å møte deg etter jobb, da kommer du ikke hjem først. Kino, middag ute, piknikk, besøk venner, klining i skogen. Vil han ikke så snakk med han om at det er avgjørende for deg om han fremdeles vil ha deg. Skal dere bare være hjemme de neste 60 år? Det finnes mange hjemmegriser der ute så du er nok ikke alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...