Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Det har kommet en såpe på badet mitt med gjørme fra Dødehavet. Jeg forstår ikke helt hva det er bra for? Jeg forsøkte å vaske hendene med det. Det ser ut som et ganske alminnelig såpestykke, men det lukter grusomt og det blir søle i vasken når man skyller det av. Hvordan kan man bli ren med en såpe som er full av mudder? Man vil vel etter min logikk bli mer skitten når man smører på seg gjørme fra sjøbunnen, når man skal dusje og vaske ansiktet. Men jeg blir fortalt det er bra for huden. På hvilken måte er en slik såpe spesielt bra for huden? Det er det jeg lurer på,altså. Det er et vanlig olivensåpestykke, men altså fult av dette salte mudderet. Jeg vasket hendene en gang til med dusj-såpe, bare sånn at det er sagt. Hvem vet hvor rent det er på sjøbunnen i Dødehavet... Takknemlig for info
Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #4 Skrevet 7. mai 2014 PR-gimmick, du har blitt lurt. Det var det jeg trodde...
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Det var det jeg trodde... Beklager Tiger'n. Virtuelt dask & smask.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Spør samboeren din. Anonymous poster hash: 28d46...edb
Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2014 Spør samboeren din. Anonymous poster hash: 28d46...edb Det er hun som har kjøpt den. Hun sier det er bra mot akne og eksemhud og at det "eksfolierer huden". I mine tanker blir hun vel egentlig ganske "ekkel" og skitten av å dusje med den..? Men hun liker å bruke den på beina, på brystet og i ansiktet. Hun anbefaler meg å vaske ryggen med den... Hm.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Det er hun som har kjøpt den. Hun sier det er bra mot akne og eksemhud og at det "eksfolierer huden". I mine tanker blir hun vel egentlig ganske "ekkel" og skitten av å dusje med den..? Men hun liker å bruke den på beina, på brystet og i ansiktet. Hun anbefaler meg å vaske ryggen med den... Hm. Du, kjøp hudpleieprodukter beregnet for menn i stedet enn å bruke den der såpen der. Du trenger rens og fukt og en bra barberingskrem. Etter en stund så vil du se helt fantastisk ut, vennen.
Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2014 Du, kjøp hudpleieprodukter beregnet for menn i stedet enn å bruke den der såpen der. Du trenger rens og fukt og en bra barberingskrem. Etter en stund så vil du se helt fantastisk ut, vennen. Oki Har du noe å anbefale? Jeg bruker vanligvis dusjsåper og såpestykker fra dagligvaren. I ansiktet tar jeg clerasil og gilette eller nivea barneringsprodukter. Jeg er ikke stor på bodylotion. Det blir så godt som aldri brukt.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Oki Har du noe å anbefale? Jeg bruker vanligvis dusjsåper og såpestykker fra dagligvaren. I ansiktet tar jeg clerasil og gilette eller nivea barneringsprodukter. Jeg er ikke stor på bodylotion. Det blir så godt som aldri brukt. Eksen brukte denne serien.
Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 7. mai 2014 Eksen brukte denne serien. Jeg er i grunn fornøyd med nivea sine produkter til ansiktet. Jeg har så godt som aldri problemer med ansiktshuden, -så lenge jeg bytter barberblader med religiøs iver for å ha rene, skarpe blader og vasker ansikt og hals med clerasil mens jeg tar en dusj etter barberingen. Så tar jeg på after shalve balm. Så det er jeg fornøyd med. Det jeg lurer mer på er hva man kan bruke ellers på kroppen for å unngå sorte prikker øverst på ryggen, feks.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er i grunn fornøyd med nivea sine produkter til ansiktet. Jeg har så godt som aldri problemer med ansiktshuden, -så lenge jeg bytter barberblader med religiøs iver for å ha rene, skarpe blader og vasker ansikt og hals med clerasil mens jeg tar en dusj etter barberingen. Så tar jeg på after shalve balm. Så det er jeg fornøyd med. Det jeg lurer mer på er hva man kan bruke ellers på kroppen for å unngå sorte prikker øverst på ryggen, feks. Hmm, jeg aner ikke pga jeg har ikke det problemet. De må vel presses ut???
Kontormus Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Sånt Dødehavsmudder skal vel inneholde høye konsetrasjoner av mineraler? Uten at jeg har orket å google...
Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #14 Skrevet 7. mai 2014 Hmm, jeg aner ikke pga jeg har ikke det problemet. De må vel presses ut??? Åu,åu... Jeg har personlig aldri merket noe til disse prikkene og jeg tror virkelig ikke jeg ønsker at noe skal "presses ut"... Jeg ser forresten ingenting på ryggen min når jeg titter i speilet. Av og til en og annen kvise, ja.men.. Jeg lar dem bare være og så forsvinner de etter noen dager. Jeg har aldri brydd meg om det igrunn. Jeg får en dame til å ta varmvoks av hår øverst på ryggen jevnlig. Hun setter opp ny tid, når jeg har vært der. Men hun har aldri noe nevnt noe om prikker og hun er jo hudpleier. Jeg har en skrubbevott som skal forhindre at hår vokser inn i huden, etter voksing.
Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2014 Sånt Dødehavsmudder skal vel inneholde høye konsetrasjoner av mineraler? Uten at jeg har orket å google... Det var det jeg fikk høre av min kjære, ja. De skulle være veldig sunne for huden. Men jeg ser for meg, etter å ha prøvd den at jeg blir like ren med den som etter sjøbad om sommeren ...
Kontormus Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Det var det jeg fikk høre av min kjære, ja. De skulle være veldig sunne for huden. Men jeg ser for meg, etter å ha prøvd den at jeg blir like ren med den som etter sjøbad om sommeren ... He he... nei, du blir nok ren og pen. Har brukt andre (sivndyre) hudpleieprodukter basert på sånne Dødehavsgreier og er faktisk det beste jeg har prøvdt. Men det ble for dyrt å bruke på daglig basis.
Tøytigern Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #17 Skrevet 7. mai 2014 He he... nei, du blir nok ren og pen. Har brukt andre (sivndyre) hudpleieprodukter basert på sånne Dødehavsgreier og er faktisk det beste jeg har prøvdt. Men det ble for dyrt å bruke på daglig basis. Ja, det var en dyr såpe. Kona sier den er fin på leggene sine som "eksfoliering". Det er visst ikke meningen at man skal vaske hendene med den. Men jeg tenkte å se hva det var, da. Siden hun anbefalte meg å bruke den i dusjen.
Sunbeam Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 He he... nei, du blir nok ren og pen. Har brukt andre (sivndyre) hudpleieprodukter basert på sånne Dødehavsgreier og er faktisk det beste jeg har prøvdt. Men det ble for dyrt å bruke på daglig basis. Signerer denne. Dødehavsprodukter er himmelske - men dyrt. Min greie er å ønske meg slike produker i bursdags- og julegave. De er ofte ganske drøye i bruk mange av dem, og varer jo ganske lenge også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå