AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hei! Kjøpte denne jakken for en god stund siden og har enda ikke fått brukt den.. På lørdag har jeg en avtale og vil derfor se litt ordentlig ut..Det er ingen date eller formell avtale, bare besøk hos familie Trenger derfor hjelp til "styling" av denne jakka... http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/jakker/issue-13-2260/cille-jacket-226081-243/ Jeg er 1.81 m og syns ikke jakken sitter noe fint på meg, men tror det er en tilvenningssak for meg da dette er en lite typisk meg jakke Jeg har et par kg for mye, men klarer å kle meg til en slankere figur Kan jeg ha svarte eller mørkeblå jeans? En hvit topp? Og kan jeg ha sølvsmykke når detaljene på jakka er gull? Hva slags sko? Hvite Converse? Anonymous poster hash: 7f2b1...613
happiest Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Jeg synes både svar og hvit topp inni passer. Jeg ville vel selv gått for svart jeans + svart topp eller blå jeans med hvit topp. Og gjerne et smykke som kan pynte litt opp. Converse funker fint
Gjest Nanne70 Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Kjempefin jakke! Andre farger som er kjempefine sammen med den grønne fargen i jakka er f.eks. sitrongult, ulike rosatoner, korall og turkis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå