AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hvordan er dette mulig? Vi har prøvd lenge nå, men jeg har ingen følelser igjen. Jeg er virkelig fortvilet, for jeg kan ikke tro noen er bedre for meg enn han er. Sikkert mange som nå tenker at vi må jobbe mer med forholdet, det har vi gjort. At vi ikke kan forvente å være forelsket hele tiden, det vet jeg. Det som er mitt problem er at jeg ikke vil kysse han mer, ikke ha sex, helst ikke være mer nær enn klem osv. Han føles som en bror for meg, som jeg kunne gjort alt for, men orker ikke nærheten som er viktig i et forhold. Blir uvel når han tar på meg stakkars Så hva er dette da dere, noen som har hatt det sånn og fått det bra igjen?Anonymous poster hash: 183a6...df6 1
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Vel, men da kommer du deg jo bare ut av forholdet pga han fortjener jo bedre enn ei dame som faker forhold bare pga det er beleilig for henne å ha ham i livet sitt. 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Vel, men da kommer du deg jo bare ut av forholdet pga han fortjener jo bedre enn ei dame som faker forhold bare pga det er beleilig for henne å ha ham i livet sitt. Jeg faker ikke, jeg har vært ærlig om det. Jeg har ventet pga jeg trodde dette var en fase som ville gå over, ikke fordi det er beleilig for meg. Hvordan kan du mene dette var beleilig for meg? Jeg er veldig veldig glad i han, så dette har ikke vært godt i det hele tatt. Og, ha vi flytter nå fra hverandre, jeg hadde bare håpet noen hadde noen gode råd her...Anonymous poster hash: 183a6...df6 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Stå foran speilet og si du elsker han hver dag framoverAnonymous poster hash: e6a05...27d
frøkna Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Tror ikke det kommer til å bli bra igjen dessverre..
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Stå foran speilet og si du elsker han hver dag framoverAnonymous poster hash: e6a05...27d Steinbra, ler og ler. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Hvordan er dette mulig? Vi har prøvd lenge nå, men jeg har ingen følelser igjen. Jeg er virkelig fortvilet, for jeg kan ikke tro noen er bedre for meg enn han er. Sikkert mange som nå tenker at vi må jobbe mer med forholdet, det har vi gjort. At vi ikke kan forvente å være forelsket hele tiden, det vet jeg. Det som er mitt problem er at jeg ikke vil kysse han mer, ikke ha sex, helst ikke være mer nær enn klem osv. Han føles som en bror for meg, som jeg kunne gjort alt for, men orker ikke nærheten som er viktig i et forhold. Blir uvel når han tar på meg stakkars Så hva er dette da dere, noen som har hatt det sånn og fått det bra igjen?Anonymous poster hash: 183a6...df6 Dere må finne ut hva det er ved ham som gjør at du reagerer slik du gjør. Når du blir uvel av at han tar på deg, viser det en antipati som må ha en forklaring. Kanskje han ikke er så fantastisk som du sier han er. I prinsippet er det hans ansvar å finne ut hva som er feil ved ham, men du kan gjerne hjelpe til, deretter må dere finne ut om feilen ved ham er noe han kan klare å rette opp på en tilfredsstillende måte. Uansett er det viktig at du ikke bebreider deg selv for din reaksjon på ham. Anonymous poster hash: 9792b...1f3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Slik har jeg følt det for mannen min, men jeg klarte å få tilbake følelsene igjen. Vi tok en skikkelig oppvask, og etter det begynte han å gi meg mer komplimenter, oppmerksomhet og romantikk . Slik man gjerne gjør i starten av et forhold. Det fungerte, jeg ble forelsket igjen.Anonymous poster hash: c54a8...66b
Teeden Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Fyren din blir for fokusert på deg til å være attraktiv for andre kvinner. Andre kvinner har ikke lyst på han, derfor har ikke du lyst på han. Det er så enkelt. Du har han der du vil ha han, han bryr seg om deg uavhengig av hva du tenker og føler, derfor føler du ikke for å gjengi noe lengre. Typisk kvinnegreie, og grunnen til at kvinner bør slutte å oppfordre de naive typene sine til å behandle dere så fantastisk bra. Det dreper forholdet, men det er vel egentlig irrelevant. Siden dere får fyren der dere vil ha han uansett samtidig som dere får muligheten til å finne en ny. 4
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Fyren din blir for fokusert på deg til å være attraktiv for andre kvinner. Andre kvinner har ikke lyst på han, derfor har ikke du lyst på han. Det er så enkelt. Du har han der du vil ha han, han bryr seg om deg uavhengig av hva du tenker og føler, derfor føler du ikke for å gjengi noe lengre. Typisk kvinnegreie, og grunnen til at kvinner bør slutte å oppfordre de naive typene sine til å behandle dere så fantastisk bra. Det dreper forholdet, men det er vel egentlig irrelevant. Siden dere får fyren der dere vil ha han uansett samtidig som dere får muligheten til å finne en ny. Hvem puttet på deg penger da? 4
Gjest Lille-pus Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Fyren din blir for fokusert på deg til å være attraktiv for andre kvinner. Andre kvinner har ikke lyst på han, derfor har ikke du lyst på han. Det er så enkelt. Du har han der du vil ha han, han bryr seg om deg uavhengig av hva du tenker og føler, derfor føler du ikke for å gjengi noe lengre. Typisk kvinnegreie, og grunnen til at kvinner bør slutte å oppfordre de naive typene sine til å behandle dere så fantastisk bra. Det dreper forholdet, men det er vel egentlig irrelevant. Siden dere får fyren der dere vil ha han uansett samtidig som dere får muligheten til å finne en ny. Jeg tror både TS og jeg trenger få høre hvor mange lange forhold du har vært i Teeden. Har ingen av disse forholdene inneholdt det dype vennskapet, latteren og tiltrekningen mellom to som har ubetinget tillit til hverandre? Du er så bastant i dine påstander at jeg undrer meg 'litt'. Jeg tror ikke de påstandene du har kommet med til TS i denne tråden har noe sælrig hold i seg, og dermed blir det du sier i praksis å legge all skyld på TS for at noe av det de to engang hadde ikke lenger er der. Jeg tror det er tid for deg å fortelle hvor du henter disse påstandene dine fra, for de høres ut til å være rent teoretiske og ikke basert på erfaring i et samliv med en partner over tid. 3
Berit Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Vet du hva som gjorde at du ikke følte tiltrekning mot ham lenger? Kunne han gjort noe for at du skulle føle det igjen, tro?
absinthia Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Fyren din blir for fokusert på deg til å være attraktiv for andre kvinner. Andre kvinner har ikke lyst på han, derfor har ikke du lyst på han. Det er så enkelt. Du har han der du vil ha han, han bryr seg om deg uavhengig av hva du tenker og føler, derfor føler du ikke for å gjengi noe lengre. Typisk kvinnegreie, og grunnen til at kvinner bør slutte å oppfordre de naive typene sine til å behandle dere så fantastisk bra. Det dreper forholdet, men det er vel egentlig irrelevant. Siden dere får fyren der dere vil ha han uansett samtidig som dere får muligheten til å finne en ny. Hva er det lengste du har vært i et forhold med en dame? - litt greit å vite, om man skal høre på råd! Til Ts vil jeg bare spørre Hva var det som gjorde at du falt for mannen din i utgangspunktet? Har dere forsøkt å gå i parterapi?
Gjest Heartbeat Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Fyren din blir for fokusert på deg til å være attraktiv for andre kvinner. Andre kvinner har ikke lyst på han, derfor har ikke du lyst på han. Det er så enkelt. Du har han der du vil ha han, han bryr seg om deg uavhengig av hva du tenker og føler, derfor føler du ikke for å gjengi noe lengre. Typisk kvinnegreie, og grunnen til at kvinner bør slutte å oppfordre de naive typene sine til å behandle dere så fantastisk bra. Det dreper forholdet, men det er vel egentlig irrelevant. Siden dere får fyren der dere vil ha han uansett samtidig som dere får muligheten til å finne en ny. Hey! Ikke legg alle kvinner under den kammen! Hvem puttet på deg penger da? Du kom meg i forkjøpet
Vill Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Har dere prøvd å finne tilbake til kjærestestadiet? Gå på dater, kino, ut å ete middag, gå turer, flørte, gjøre ting som nyforelska gjør?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 For en tung og trist situasjon! Vet ikke helt hva jeg kan råde deg til, du sier dere har prøvd og da antar jeg at dere har prøvd parterapi også. Har du "tvunget deg" til å klare å ha sex med ham en periode uten å ha særlig lyst? Dette kan i så fall forklare hvorfor du nå ikke "kan fordra" at han tar på deg og at du ikke klarer å kysse ham. Kvinner kan prøve en slik strategi som å presse seg til å ha sex uten lyst i håp om å sparke i gang noe igjen, men det kan forsterke ulysten. Mulig litt avstand med å bo hver for dere vil hjelpe på, men det må være klare avtaler på om dere fortsatt er sammen og prøver, eller om det er fritt fram for å treffe andre. Har ikke mange råd, dessverre. Anonymous poster hash: 3926e...4df
Teeden Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 Hey! Ikke legg alle kvinner under den kammen! Du kom meg i forkjøpet Det heter gre. Merkelig at så mange ikke vet at man GRER med en kam. Det er lett å si at det ikke har ne å gjøre med at han er fantastisk. JO det har alt å gjøre med det. HAn blir uattraktiv for andre kvinner og dermed også uattraktiv for henne. Kvinner flest tenner mer på en mann som andre kvinner tenner på og misunner henne enn en som har gjort seg så uaktuell for andre kvinner at han ikke lenger er attraktiv for dem. Kvinner liker rett og slett menn som liker kvinner og får kvinner til å like seg, enn en som kun gjør noe for henne.
Gjest Idollet Skrevet 7. mai 2014 #18 Skrevet 7. mai 2014 Første gang jeg har lest denne tråden. Men må gi deg et hint: PRØV Å BLI ET HAKK MER RASJONELL FOR SVARTE F I HELVETE. Det er du som av en eller annen grunn av gjort deg noen formeninger som er grunnen til dette, tanker. Prøv å forstå hva som er grunnen til at du kommer med slike rare konklusjoner.
absinthia Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Det heter gre. Merkelig at så mange ikke vet at man GRER med en kam. Det er lett å si at det ikke har ne å gjøre med at han er fantastisk. JO det har alt å gjøre med det. HAn blir uattraktiv for andre kvinner og dermed også uattraktiv for henne. Kvinner liker rett og slett menn som liker kvinner og får kvinner til å like seg, enn en som kun gjør noe for henne. Nå er det slik at vi kvinner liker menn som er fantastiske med dama si, så jeg vil tro at han virker attraktiv for andre om han behandler henne synlig bra i andres påsyn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Du har ikke tiltrekning til han lengere,enkelt og greit.Kan ikke tvinge følelelsene frem bare fordi du burde.Anonymous poster hash: 3730f...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå