HanneB Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Ble kidnappet rett etter jeg kom hjem fra jobb! Ned oppkjørselen til huset vårt kommer det to biler som tuter og blinker med lysene og ut spretter 5 gode venninner. Med målrettet blikk kommer de inn på kjøkkenet og ber meg om å ta med tannbørste og en genser. De bandt et skjerf rundt øynene og fulgte meg ut i bilen. Der fikk jeg en øl og beskjed om å ikke prøve meg på å kikke. Etter ca. 45 minutters kjøring (vet det nå i dag da) ble jeg hjulpet ut av bilen på en humpete vei/sti og fulgt rundt omkring mens de pratet om hvor det ble av båten - den skulle jo vært der nå... Etter litt rusling frem og tilbake ble jeg ført opp på noe jeg trodde var en brygge, men da de tok av meg blindfolden sto jeg på terrassen på hytta til min forlover! (vi bor ved Mjøsa så båttur hadde ikke vært utenkelig) Der satt noen flere av jentene med videokamera, og hadde filmet min noe ustøe vandring og mine litt smånervøse spørsmål. Champisen spratt i taket og festen var i gang. De hadde laget i stand 3 retters middag med vin, kaffe avec og alt var bare helt fabelaktig. Under middagen ble det fortalt historier fra oppveksten (noen hadde jeg faktisk fortrengt!), mens jeg måtte gjette og pakke opp forskjellige småting de hadde kjøpt. Noe var til "hjelp" på bryllupsnatten og noe til bryllupsreisen.... Vi hadde en fantastisk jentekveld og jeg vet at dette er en kveld jeg kommer til å huske lenge!
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #2 Skrevet 12. juni 2004 Høres ut som et veldig hyggelig utdrikkingslag - morsomt med historier fra "fortiden", tipper det ble mye latter! Flott at dere hadde en morsom kveld! K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå