AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Møtte en fyr på en datingside for noen uker siden. Han inviterte meg ut på pub og cafe og det endte i en 5 timer lang hyggelig date:) Noen dager etter møttes vi på nytt, spiste på restaurant og dro på kino før vi avsluttet med en kaffe og han kjørte meg hjem. To vellykkede dater altså. Ihvertfall fra mitt ståsted. Han har gitt utrykk for det samme i ord, men handlingen i tiden etter gjør meg litt i tvil: Han virker interessert, spanderer alt på meg..(litt faut - neste gang skal jeg spandere på ham) men samtidig virker han veldig laid-back..kanskje litt vel mye? Han er drittlei av singellivet men har ikke hastverk med noe sier han. Det har forsåvidt ikke jeg heller, men sist helg spurte jeg om han ville møtes. Det sa han ja til,men ingenting skjedde. Det viste seg han hadde vært syk. Kommende helg er han opptatt med jobb, men ledig søndag. Jeg foreslo nok en gang date på søndag kveld og det ville han gjerne sa han,men måtte holde det litt åpent pga. noe jobbgreier. Jeg vet han ikke dater andre (han har ikke vært innlogga på datingsiden der vi møttes siden han traff meg),og vi sender hverandre meldinger nesten daglig. Det blir imidlertid jeg som stiller flest spørsmål føles det som... Er alt dette et normal scenario i bli-kjent-fasen? Er vant til at menn er litt mer på hugget. Jeg synes vi møtes litt skjeldent - snart 1 og 1/2 uke siden jeg så han sist. Anonymous poster hash: e4560...f6d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Ehhh...er dette i Oslo? Høres veldig ut som en jeg dater...og vi har ikke kommunisert over datingsiden på lenge, men på mobil.. Anonymous poster hash: af8ac...a97
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Ehhh...er dette i Oslo? Høres veldig ut som en jeg dater...og vi har ikke kommunisert over datingsiden på lenge, men på mobil.. Anonymous poster hash: af8ac...a97 Nei, dette er ikke i Oslo Kan legge til at vi bor i samme by, så det er ingen problemer med lang avstand - selv om vi begge er slitne etter jobb.han er mye på farten etter jobb med ulike aktiviteter..men likevel synes jeg vi møtes (for) skjelden... ts Anonymous poster hash: e4560...f6d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Høres lite ut. Jeg ville fått en dårlig magefølelse av det der. Ikke bare at det har gått 1 og 1/2 uke mellom, men det og at du blir den som stiller alle spørsmålene. Anonymous poster hash: fdeb4...044
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Høres lite ut. Jeg ville fått en dårlig magefølelse av det der. Ikke bare at det har gått 1 og 1/2 uke mellom, men det og at du blir den som stiller alle spørsmålene. Anonymous poster hash: fdeb4...044 Ja, synes det er litt rart.... Men kan legge til at han er en veldig opptatt fyr.Driver bl.annet aktivt innenfor en idrett og trener flere kvelder i uken. Til helgen skal han til utlandet, og spurte om han skulle besørge noe fra TaxFree butikken for meg..Jeg føler han fortsatt vil ha kontakt, men kanskje ikke er så keen på å møtes mer eller vil avvente..? Anonymous poster hash: e4560...f6d
Gjest ashanti Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Jeg vet han ikke dater andre (han har ikke vært innlogga på datingsiden der vi møttes siden han traff meg),og vi sender hverandre meldinger nesten daglig. Det blir imidlertid jeg som stiller flest spørsmål føles det som... Er alt dette et normal scenario i bli-kjent-fasen? Er vant til at menn er litt mer på hugget. Jeg synes vi møtes litt skjeldent - snart 1 og 1/2 uke siden jeg så han sist. Anonymous poster hash: e4560...f6d Du kan ikke vite at han ikke dater andre. Kan hende han har møtt en annen dame fra denne datingsiden in real life også, sånn som med deg, også sjonglerer han imellom dere. Hvis vi skal være veldig negative Og han kan fint sende meldinger med deg hver dag, samtidig som han dater andre. Nå var jeg litt slem kanskje, prøvde bare å belyse det fra verst tenkelige side. Mest sannsynlig er han sikkert bare opptatt med jobb eller så kanskje han rett og slett er litt i tvil om han er så interessert alikevel. Jeg har forresten datet noen før hvor det kunne gå 2 - 3 uker mellom hver gang vi så hverandre, da var det min skyld fordi jeg hadde det superhektisk ellers. Vi endte utrolig nok opp som kjærester alikevel! (Dette er noen år siden da, vi er ikke sammen nå lenger.) Men jeg kan være enig i at man kanskje begynner å sette spørsmålstegn når det går så langt tid mellom hver gang og han ikke virker superkeen på å få til å møtes..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Du kan ikke vite at han ikke dater andre. Kan hende han har møtt en annen dame fra denne datingsiden in real life også, sånn som med deg, også sjonglerer han imellom dere. Hvis vi skal være veldig negative Og han kan fint sende meldinger med deg hver dag, samtidig som han dater andre. Nå var jeg litt slem kanskje, prøvde bare å belyse det fra verst tenkelige side. Mest sannsynlig er han sikkert bare opptatt med jobb eller så kanskje han rett og slett er litt i tvil om han er så interessert alikevel. Jeg har forresten datet noen før hvor det kunne gå 2 - 3 uker mellom hver gang vi så hverandre, da var det min skyld fordi jeg hadde det superhektisk ellers. Vi endte utrolig nok opp som kjærester alikevel! (Dette er noen år siden da, vi er ikke sammen nå lenger.) Men jeg kan være enig i at man kanskje begynner å sette spørsmålstegn når det går så langt tid mellom hver gang og han ikke virker superkeen på å få til å møtes.. Du har helt rett! Kan være han dater andre, selv om han sier han ikke orker mer enn 1 av gangen Jeg får vel bare avvente litt og se hva som skjer til helgen. Faller også den avtalen bort tror jeg ikke jeg kommer til å ta initiativ til flere dates. ts Anonymous poster hash: e4560...f6d
Gjest ashanti Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Du har helt rett! Kan være han dater andre, selv om han sier han ikke orker mer enn 1 av gangen Jeg får vel bare avvente litt og se hva som skjer til helgen. Faller også den avtalen bort tror jeg ikke jeg kommer til å ta initiativ til flere dates. ts Anonymous poster hash: e4560...f6d Nei, hvis han avlyser i helgen også ville jeg også ventet tror jeg.. latt han ta initiativet en gang også Og hvis du ikke hører noe fra han (etter en evnt avlysning) så vet du jo hvor han står lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Det finnes flere datingsider. Sikker på at han ikke har flere profiler? Det at han kanskje kunne møte deg på søndag men måtte se an noe jobbgreier i tillegg til den generelle oppførselen du beskriver tenner iaf. alle lamper hos meg. En viss fare for at du blir holdt på gress, ja. Anonymous poster hash: e4b78...b65
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Det finnes flere datingsider. Sikker på at han ikke har flere profiler? Det at han kanskje kunne møte deg på søndag men måtte se an noe jobbgreier i tillegg til den generelle oppførselen du beskriver tenner iaf. alle lamper hos meg. En viss fare for at du blir holdt på gress, ja. Anonymous poster hash: e4b78...b65 Ja,du har et poeng der...Jeg aner ikke om han er på andre sider da jeg selv bare er på en. Men han er betalende medlem der og har ikke vært innlogget siden dagen vi hadde vår første date. ts Men ja, du kan ha rett i at han dater andre..og holder meg på gress Anonymous poster hash: e4560...f6d
zingeling Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Halvannen uke..er det lenge det altså?? Hmm..jeg syns jo ikke det jeg da,men men. Kanskje fordi jeg er så "gammel" at jeg har så mye annet å stå i med 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Halvannen uke..er det lenge det altså?? Hmm..jeg syns jo ikke det jeg da,men men. Kanskje fordi jeg er så "gammel" at jeg har så mye annet å stå i med Det føles litt lenge siden det bare gikk noen få dager mellom 1. og 2.date. og vi bor i samme lille by. Men som du skriver, mange har kanskje så mye å stå i med at tiden går fort.. Anonymous poster hash: e4560...f6d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Du kan ikke vite at han ikke dater andre. Kan hende han har møtt en annen dame fra denne datingsiden in real life også, sånn som med deg, også sjonglerer han imellom dere. Hvis vi skal være veldig negative Og han kan fint sende meldinger med deg hver dag, samtidig som han dater andre. Klikket meg inn i dag, på en gammel profil jeg har på en annen datingside og bare søkte for moro skyld og ja! Der var han, sist pålogget I dag står det Han har jo ikke gjort noe galt ,slik jeg ser det. Men siden han har sagt han skal reise til utlandet i morgen blir det interessant å se om han blir stående som online i løpet at dagene han angivelig er utenlands Uff:( Anonymous poster hash: e4560...f6d
Gjest ashanti Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Klikket meg inn i dag, på en gammel profil jeg har på en annen datingside og bare søkte for moro skyld og ja! Der var han, sist pålogget I dag står det Han har jo ikke gjort noe galt ,slik jeg ser det. Men siden han har sagt han skal reise til utlandet i morgen blir det interessant å se om han blir stående som online i løpet at dagene han angivelig er utenlands Uff:( Anonymous poster hash: e4560...f6d Å nei:/ Hvordan går det? Har du snakket noe mer med han etter at han skulle dra utenlands?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Å nei:/ Hvordan går det? Har du snakket noe mer med han etter at han skulle dra utenlands? Ja,vi hadde kontakt før han reiste i går. Han kommer igjen i morgen og da foreslo jeg å møtes. Han ville det, men måtte holde det litt åpent sa han, pga at han kanskje skulle spille fotballkamp. Det var på torsdag jeg sjekket på den andre datingsiden og fant hans profil. Han stod til og med som pålogget akkurat der og da. Profilen min på denne siden er gammel og uten bilde og info,så han kunne ikke se at jeg hadde besøkt hans profil.. Men: Da jeg skulle logge meg inn i går var profilen hans borte vekk.. Lurer på om han kanskje har ant mistanke og blokkert meg eller noe..tviler på han slettet sin egen profil i går. Nettdating er komplisert:( Anonymous poster hash: e4560...f6d
Lady Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 Ja,vi hadde kontakt før han reiste i går. Han kommer igjen i morgen og da foreslo jeg å møtes. Han ville det, men måtte holde det litt åpent sa han, pga at han kanskje skulle spille fotballkamp. Det var på torsdag jeg sjekket på den andre datingsiden og fant hans profil. Han stod til og med som pålogget akkurat der og da. Profilen min på denne siden er gammel og uten bilde og info,så han kunne ikke se at jeg hadde besøkt hans profil.. Men: Da jeg skulle logge meg inn i går var profilen hans borte vekk.. Lurer på om han kanskje har ant mistanke og blokkert meg eller noe..tviler på han slettet sin egen profil i går. Nettdating er komplisert:(Anonymous poster hash: e4560...f6d Hmm, kanskje bedre å spørre han istedenfor å holde på sånn?:/
Gjest ashanti Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Ja,vi hadde kontakt før han reiste i går. Han kommer igjen i morgen og da foreslo jeg å møtes. Han ville det, men måtte holde det litt åpent sa han, pga at han kanskje skulle spille fotballkamp. Det var på torsdag jeg sjekket på den andre datingsiden og fant hans profil. Han stod til og med som pålogget akkurat der og da. Profilen min på denne siden er gammel og uten bilde og info,så han kunne ikke se at jeg hadde besøkt hans profil.. Men: Da jeg skulle logge meg inn i går var profilen hans borte vekk.. Lurer på om han kanskje har ant mistanke og blokkert meg eller noe..tviler på han slettet sin egen profil i går. Nettdating er komplisert:( Anonymous poster hash: e4560...f6d Hmm, utifra hva du skriver høres han ikke superinteressert ut egentlig, siden han alltid "må holde det åpent, tilfelle...". Det virker som det alltid er noe annet som er mer interessant, og det er jo ikke positivt. Er man virkelig interessert har man lyst til å møtes, de fleste setter jo venner også litt til side i en datingprosess og i starten av et forhold når man er helt i skyene, det er ihvertfall min erfaring.. :/
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 Hmm, utifra hva du skriver høres han ikke superinteressert ut egentlig, siden han alltid "må holde det åpent, tilfelle...". Det virker som det alltid er noe annet som er mer interessant, og det er jo ikke positivt. Er man virkelig interessert har man lyst til å møtes, de fleste setter jo venner også litt til side i en datingprosess og i starten av et forhold når man er helt i skyene, det er ihvertfall min erfaring.. :/ Ja,det er min vanligste erfaring også...Hmm...tror du har rett i at han ikke er superinteressert eller driver å avklarer noe med en annen dame.. Anonymous poster hash: e4560...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå