Gå til innhold

Må man bare finne seg i at man blir som luft for kjæresten når han ser en pen dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten var på en større fest sammen i helgen, hvor det var flere til stede som ingen av oss kjente fra før, blant annet en venninne av en felles bekjent som var utrolig vakker. Jeg merket ved flere anledninger at kjæresten min sendte lange blikk etter denne kvinnen og ved et par anledninger mistet han fullstendig fokus når hun kom inn i rommet, og hørte ikke en gang at jeg snakket til ham. Han virket også mye mer interessert i å snakke med henne enn de andre festdeltakerne, selv om hun var der sammen med kjæresten sin. Jeg må innrømme at det stakk godt i hjertet ved flere anledninger, selv om jeg hater å innrømme at jeg blir sjalu :( Følte heller ikke at jeg kunne ta det opp med kjæresten, da han jo ikke har gjort noe galt, og siden det siste jeg vil er å bli oppfattet som en sjalu bitch. Jeg tror heller ikke han tenker over dette selv. Men hvorfor kan han ikke i det minste være diskret når han ser en pen dame? Jeg ser menn som er penere enn ham hver dag, uten at jeg har noe behov for å glane av den grunn. Spesielt ikke når jeg er sammen med kjæresten. Så, er dette noe man bare må akseptere og leve med ("boys will be boys"), eller bør man finne seg en kjæreste som synes du er den fineste i rommet uansett (for HAM, vel og merke)?

Anonymous poster hash: fb878...184

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Awzm me
Skrevet

Hadde bitchslappet kjæresten så hardt at han hadde mistet fokuset på henne, om han ikke hørte på hva du sa en gang.

Så respektløst og ekkelt av han!

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Du har selv valgt og være sammen med en sånn fyr.. Slutt og klag.

Anonymous poster hash: 65838...e69

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du ser menn som er penere enn han hver dag, men blir dypt såret fordi du får følelsen av at han synes andre damer er penere enn deg?

Folk glemmer seg bort innimellom. Sånt skjer. Du kan f.eks. si til han at det er greit han ser på andre damer, men at det er sårende at han gjør det så åpenlyst når du er til stede.

Endret av Eriks
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Men han er jo ikke den fineste i rommet for deg uansett, så hvorfor skal du kreve at han skal mene at du er det? Du ser jo penere menn en han hver dag, så da synes du vel ikke at han er så pen?

Anonymous poster hash: 0d2aa...c1a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som luft for kjæresten hver gang han ser en fin bil, han hører ikke et ord av hva jeg sier :ler:

Anonymous poster hash: 85f4b...5fe
  • Liker 8
Skrevet

Respektløst vil jeg kalle dette. Greit at han legger merke til andre, men ærlig talt: å glane er en uting. Jeg hadde sagt det jeg mente, og ja, jeg hadde blitt skikkelig sur. Og ganske såret. Skjønner godt at du reagerer.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 9
Skrevet

Den samme problemstillingen har typen din også. Selv om han aldri har nevnt at du ser på andre menn som er penere enn han, så gjør han det. Eneste forskjellen er at han vet at han ikke er verdens peneste fyr og godtar det. Han har vell selvtillitt nok og stoler såpass på deg til å vite at det ikke gjør noen verdens ting at du hviler dine øyne på andre mer kjekke folk en gang i blant.

Prøv det du også. Men når han mister fokus så er det jo greit å dytte litt til han, der er nok dere litt flinkere enn oss da dere kan holde fokus i en samtale men også la blikket vandre engang i blant. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn vil helst unngå det når de er sammen med sin partner, men iblant klarer man ikke unngå det.

Dette kommer helt an på om han sjekker ut damer foran deg hele tiden eller bare "glipper" en gang iblant.

Anonymous poster hash: 4946b...95c
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er som luft for kjæresten hver gang han ser en fin bil, han hører ikke et ord av hva jeg sier :ler:

Anonymous poster hash: 85f4b...5fe

Eller noe snacksy teknologi. Spillkonsoller, kamerautstyr, droner, datautstyr... Jeg blir helt gjennomsiktig i nærheten av slikt ;-)

Anonymous poster hash: d36fe...def

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har selv valgt og være sammen med en sånn fyr.. Slutt og klag.

Anonymous poster hash: 65838...e69

Vel, det er ikke alle sidene ved en person man blir kjent med før man blir sammen. Og hva mener du med "en slik fyr"? Han behandler meg med respekt ellers, og er ikke en fyr som kommenterer andre damer eller har for vane å snu seg etter damer når vi går på gata sammen.

Du ser menn som er penere enn han hver dag, men blir dypt såret fordi du får følelsen av at han synes andre damer er penere enn deg?

Folk glemmer seg bort innimellom. Sånt skjer. Du kan f.eks. si til han at det er greit han ser på andre damer, men at det er sårende at han gjør det så åpenlyst når du er til stede.

Jeg ser menn som jeg "objektivt" sett ville sagt var penere enn mannen min. Men jeg bare registrerer det og går videre, for mannen min er den peneste for meg.

Men han er jo ikke den fineste i rommet for deg uansett, så hvorfor skal du kreve at han skal mene at du er det? Du ser jo penere menn en han hver dag, så da synes du vel ikke at han er så pen?

Anonymous poster hash: 0d2aa...c1a

Se svaret over.

-TS-

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde forressten vært interessant å høre andres erfaringer på området, både fra de som har tatt kjæresten i å glane på andre, og de som har tatt seg selv i å gjøre det. Jeg har bare vært sammen med kjæresten i 8 mnd, så føler det er litt vel tidlig å bli betatt av andre.

-TS-

Skrevet

Det er ok å titte men ikke glo!!

• Liker 1
Skrevet

Hvem sier at du blir som luft for ham dersom han ser (på) en annen dame?

Skrevet

Jeg og kjæresten min har en liten "regel": vi har lov til å se på andre, så lenge det blir med tittingen :P

Skrevet

Hvem sier at du blir som luft for ham dersom han ser (på) en annen dame?

Det merker man vel fort hvis han ikke klarer å følge med i samtalen engang.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 5
Skrevet

Jeg og kjæresten min har en liten "regel": vi har lov til å se på andre, så lenge det blir med tittingen :P

Det var selvsagt han som lanserte den regelen, eventuelt noe dere diskuterte dere fram i fellesskap og full forståelse??

• Liker 1
Skrevet

Det ble sagt på tull fra min side, men hvor firkantete skal man være da? Man kan ikke nekte andre å se, så lenge det blir med tittingen mener nå jeg. Men slik som ts beskriver situasjonen er å gå for langt i mine øyne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig obs på å ikke gjøre det hvis dama er i nærheten. Når vi ikke er sammen hender det at jeg stirrer, mener det burde være greit. Se ikke er røre :)

Det er foresten en jævlig morsom solsidan episode (tror det er mot slutten i s4) hvor dette er tema. Must see!

Anonymous poster hash: d42ca...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...