Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har i mange år slitt med arr fra tidligere akne utbrudd. Både rødhet - og verst av alt disse gropene på begge kinn. Disse ser helt forferdlig ut, og er en ordentlig plage i hverdagen. Jeg har kontaktet Ibsen sykehuset- hvor dem anbefalte kjemisk peeling. Hun sa at etter 2-3 behandlinger kunne hun nesten garantere at jeg ble fornøyd. Hver behandling koster rundt 1500, noe jeg med glede vil betale om dette funker.

Jeg lurer på om noen her har erfaringer med dette?

Takk for svar!

Anonymous poster hash: ad73f...c65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring, men gleder meg til å eventuelt høre din! Jeg strever med det samme, og huden ser uhyre ujevn ut-nesten ruglete ut, pga disse grop-arrene. Hjelper jo lite med sminke også, dessverre.

Skrevet

TCA-peeling mener du? Jeg går ut ifra det. Jeg prøvde det for noen år siden, og mine arr har blitt mye bedre. Problemet er bare at jeg også har brukt A-vitaminsyre samt hudsliping, så jeg kan ikke si 100% sikkert hva som hadde best effekt. Dessuten hadde jeg ikke det verste utgangspunktet.

Har du vurdert fraksjonell laser, ofte kalt Fraxel?

Noen kjemiske peelinger går ikke så veldig dypt, og dermed har de mindre effekt. Hvis du har veldig dype arr, er det bedre med laser, i alle fall i første omgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...