AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Jeg får fnatt! Skjønner jo at det er JEG som har problemer, men må ha utviklet en ' deg har jeg aldri sett før, og synes du ser kjip ut' diagnose! Jeg kommer til å være singel resten av livet føles det som! Har hatt et forhold de siste 13 årene og nå virker alt bare skummelt! Latterlig? Å jada, så føler meg rimelig håpløs her jeg sitter Anonymous poster hash: a6899...822
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Atte hva for noe?? Anonymous poster hash: 928d7...8a0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 TS her Hehe ja, ser jo nå at det ser veldig rart ut, tenker mest og skriver litt, og da ble det snålt ser jeg Altså, med sukker, mener jeg datesiden sukker. Jeg er singel nå, men har halve livet vært i et forhold. Nå som jeg sitter på sukker, virker alt bare skummelt, alle ser "rare" ut, jeg er ikke kresen, men føler at siden jeg ikke har sett disse mennene før, føles det så merkelig. Ja, hva ville jeg med dette? Kanskje bare høre om noen andre følte det sånn i begynnelsen, da de for første gang prøvde å treffe noen på nett? Kommer dette til å føles bedre etter hvert? Anonymous poster hash: a6899...822
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Jeg klarer ikke bli interessert i noen via nettdating, har møtt flere menn som har vært både hyggelige og kjekke men jeg klarer bare ikke bli involvert med noen på den måten. Føles så.. "nå skal vi møtes og finne ut om vi skal bli kjærester." Dessuten er det mange freaks på sukker. Anonymous poster hash: 187fa...6d3
Viventium Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Hvor gammel er du? Det er ikke sikkert sukker er det beste for deg Kjenner til følelsen du har og byttet og det funka bedre for min del Jeg vil anbefale og lese litt rundt på dem dem andre sidene også. Tror sukker er best og anbefale til 20 årene, (jeg er ikke så erfaren på dette selv) Match eller møteplassen kanskje? Kristendate og elitedate vet jeg ingen ting om men navnene sier jo sitt. Frodig for dem som liker det, bonderomantikk hvis du er åpen for det? Mulighetene er mange, Det er din innstilling som avgjør om disse verktøyene er nyttig for deg. Bare pass på med en gang du oppretter profil Endret 7. mai 2014 av Viventium
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg syns også Sukker er håpløst. Jeg liker ikke det match-greiene, fordi det siler ut så mange folk. Man får jo bare opp de med 70 poeng og mer (?). Her om dagen bladde jeg gjennom alle jeg fikk opp fra min kommune. Fant svært få jeg likte utseendet til. Er nok kresen, men syns de færreste ser bra ut. Er mange kjekke fra andre steder, spes. Oslo, men det er uaktuelt pga avstanden. Bor i en relativt stor by, så burde være nok utvalg her. Syns Tinder er mye bedre, der har jeg 300 matcher allerede og det er jo folk jeg syns ser bra ut. Anonymous poster hash: 74f8b...b97
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Jeg syns også Sukker er håpløst. Jeg liker ikke det match-greiene, fordi det siler ut så mange folk. Man får jo bare opp de med 70 poeng og mer (?). Her om dagen bladde jeg gjennom alle jeg fikk opp fra min kommune. Fant svært få jeg likte utseendet til. Er nok kresen, men syns de færreste ser bra ut. Er mange kjekke fra andre steder, spes. Oslo, men det er uaktuelt pga avstanden. Bor i en relativt stor by, så burde være nok utvalg her. Syns Tinder er mye bedre, der har jeg 300 matcher allerede og det er jo folk jeg syns ser bra ut. Anonymous poster hash: 74f8b...b97 Er det også folk i 40- 50- og 60- årene på tinder? Anonymous poster hash: cb728...c4b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Jeg syns også Sukker er håpløst. Jeg liker ikke det match-greiene, fordi det siler ut så mange folk. Man får jo bare opp de med 70 poeng og mer (?). Her om dagen bladde jeg gjennom alle jeg fikk opp fra min kommune. Fant svært få jeg likte utseendet til. Er nok kresen, men syns de færreste ser bra ut. Er mange kjekke fra andre steder, spes. Oslo, men det er uaktuelt pga avstanden. Bor i en relativt stor by, så burde være nok utvalg her. Syns Tinder er mye bedre, der har jeg 300 matcher allerede og det er jo folk jeg syns ser bra ut. Anonymous poster hash: 74f8b...b97 Noen skriver om Tinders app: "Appen er for one night stands. Ser du en fin jente og hun synes du er fin. Da får du ha sex med henne for en dag.Tinder oppsummert --> pene mennesker har sex med pene mennesker." http://e24.no/digital/tinder-vil-tjene-penger-paa-sjekking/22949052 Er det slik?? Anonymous poster hash: cb728...c4b
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 TS her Hehe ja, ser jo nå at det ser veldig rart ut, tenker mest og skriver litt, og da ble det snålt ser jeg Altså, med sukker, mener jeg datesiden sukker. Jeg er singel nå, men har halve livet vært i et forhold. Nå som jeg sitter på sukker, virker alt bare skummelt, alle ser "rare" ut, jeg er ikke kresen, men føler at siden jeg ikke har sett disse mennene før, føles det så merkelig. Ja, hva ville jeg med dette? Kanskje bare høre om noen andre følte det sånn i begynnelsen, da de for første gang prøvde å treffe noen på nett? Kommer dette til å føles bedre etter hvert? Anonymous poster hash: a6899...822 Sukker er overfladiske greier. Det er mange ulykkelige mennesker der inne også. Tror ikke det er så feil at du er litt skeptisk til folk du ikke vet noe om.Anonymous poster hash: 520bd...1f7
Viventium Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Jeg syns også Sukker er håpløst. Jeg liker ikke det match-greiene, fordi det siler ut så mange folk. Man får jo bare opp de med 70 poeng og mer (?). Her om dagen bladde jeg gjennom alle jeg fikk opp fra min kommune. Fant svært få jeg likte utseendet til. Er nok kresen, men syns de færreste ser bra ut. Er mange kjekke fra andre steder, spes. Oslo, men det er uaktuelt pga avstanden. Bor i en relativt stor by, så burde være nok utvalg her. Syns Tinder er mye bedre, der har jeg 300 matcher allerede og det er jo folk jeg syns ser bra ut. Anonymous poster hash: 74f8b...b97 Selvfølgelig må man teste ut alle og finne det som passer en men husk at mange har kanskje bare en profil og tester du ikke alle så misser du kanskje han drømmemannen fordi han heller ikke tenkte på det. Ja veldig mange som er på tinder. Men det blir så useriøst når man har flere hundre matches. Men på tinder har enormt mange jenter kontaktet meg og det er jo gøy at det går begge veier. Drar veldig ned at dem bor på andre siden av landet, selv om jeg har hatt på km søk. Edit: http://www.nettdating-eksperten.no/spesielle-datingsider.htm Som sagt det er noe for alle, man avgjør selv om man finner det nyttig. Jeg betaler ikke penger for og møte den rette av prinsipp så for meg er det ikke vits og være aktiv der inne, Endret 7. mai 2014 av Viventium
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå