Gå til innhold

I går skjedde det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg altså mitt utdrikningslag! For en kjempeopplevelse det var, jeg sitter enda med et smil om munnen!

Jeg gikk på jobb som vanlig, da sambo ringte på jobb, snakket med sjefen, og da hun sier til meg: Heidi, du må dra hjem en liten tur, for vaktmesteren står og venter, han ville inn og se noe på badet (som var realistisk, for de skal pusse opp badet her vi bor)

SÅ jeg dro hjem, han sto og ventet utenfor døren på huset vårt, da 9 elleville jenter kommer hylende over marken!!Alle hadde kledd seg i dress, med slips og greier, de var kjempestilige!!Så fikk jeg gå inn og stelle meg litt siden jeg da kom fra jobb, og kledde meg om og fikk min første cider for dagen, kl.13.30 på en fredag! :o :ler:

Så kom de med et slør som jeg skulle ha på, og en bøsse som jeg skulle samle inn penger i løpet av kvelden.

De kom med 2 biler som de hadde pyntet med ballonger, plakater og bilder, de var kjempestilige!

Så dro vi til sentrum der vi begynte og samle inn penger fra kjente og ukjente!(Det var litt flaut :oops: )

Så skulle vi spise litt pommes frites da plutselig en journalist kommer for og ta bilder av oss og en artikkel til lokalavisa, det kommer vel med på tirsdag! :o

Så dro vi av gårde til dit vi skulle, og der havnet vi på bowling, det var utstyrtelig morsomt! :ler:

Så fikk jeg bind for øynene, og ble geleidet av to av jentene til Peppes Pizza, der vi spiste og koset oss, drakk litt pils, hadde det kult!

Så kom vi til en bar, jeg tenkte ok, dette kan bli moro!

Kommer inn døren, står hele betjeningen + DJ og venter på oss og ønsker oss velkommen, vi var på en karaoke bar! Vi sang Girls just wanna have fun, kjempegøy! Høydepunktet på hele kvelden var da jeg ble plassert på en stol midt på dansegulvet, og alle jentene gikk på scenen og sang "Thats what friends are for", ikke et øye var tørt i hele salen, jeg var så rørt...Alt jeg kunne tenke på imens jeg satt der: de er så herlige og herregud så heldig jeg er som ha så gode venner!

Så koste vi oss resten av kvelden, før vi da gikk hver til oss i 02.30 tiden, og det var egentlig greit, for da hadde vi jo holdt på i ett sett i 13 timer!

En alldeles nydelig og perfekt dag!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Et utdrikkingslag helt etter min smak - tydelig at du hadde en morsom dag som du kommer til å huske!

:)

K

Skrevet

Likte spesiellt godt karaokedelen, jeg.... :sjarmor::ler:

Gjest Tabby
Skrevet

Godt å ha det overstått tenker jeg? :wink: Bare å glede seg til bryllupet nå da. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...