Gå til innhold

Hva er det med hunden min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden min oppfører seg veldig merkelig for tiden. Han dilter etter meg, og det pleier han, men nå er det helt ekstremt. Jeg får ikke gå noe sted uten at han følger etter selv når han egentlig sover reiser han seg for å dilte etter. Han ligger vanligvis inntil meg, men nå skal han ligge på meg, helst helt inntil ansiktet mitt. Det gjør meg egentlig ingenting, men problemet vårt er at han ikke vil ha noe med min samboer å gjøre. Han er vanligvis veldig ivrig når han skal ut på tur f.eks men han er ikke interessert i å bli med samboer på tur, han ligger bare inntil meg og furter. Han vil nesten ikke høre på eller se på samboeren min i det hele tatt. Han står utenfor soverommet vårt og venter på meg hvis jeg står opp senere, han står utenfor og venter på meg hvis jeg dusjer og sånn er det med alt jeg gjør. Det er ganske vondt for min samboer for han er virkelig fantastisk med hunden vår. Han leker, går turer og trener med han hver dag. Jeg har hatt en periode der jeg var syk og så dro jeg bort to uker og dette begynte da jeg kom tilbake etter å ha vært borte. Hunden vår var hjemme med samboer. Noen som har forslag til hva det kan være? og hva kan vi gjøre med det?

Anonymous poster hash: 4dcdc...d81
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen?

Skrevet (endret)

Hvor gammel er hunden? Det er nok seperasjonsangst ja..

Endret av langbein86
Skrevet

Seperasjonsangst? Redd for at du skal stikke igjen? :(

Skrevet

Hunder merker godt når ting ikke er som de skal, kanskje han er slik fordi du er/har vært syk? Hunden min dilter i hvertfall veldig etter meg om jeg er syk eller trist

AnonymBruker
Skrevet

Hunden er snart 3 år. Går det over? Han har ikke noe problem med å være alene hjemme eller hos andre.

AnonymBruker
Skrevet

Kan høres ut som seperasjonsangst som nevnt ovenfor ja..
Tror dette vil gå over etter litt, men hadde latt være å la hunden bli med inn på badet når du dusjer o.l, så den får se at du faktisk kommer tilbake rett etterpå, og ikke reiser noen plass.

Anonymous poster hash: 87463...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...